Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvorfår det da? Pga at loven sier det? Såklart er det teit å snuse siden man tror det er kult, men å se ned på alle folk som er under 18 og snuser blir feil. Skjønner ikke hatet ditt der. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvorfor ikke bare drite i krangle? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fordi jeg er lei av selvgode folk som er over 18 og hele tiden ser ned på oss under 18 som snuser i denne tråden. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Fordi jeg er lei av selvgode folk som er over 18 og hele tiden ser ned på oss under 18 som snuser i denne tråden. Om du er så jævla lei de, så les og ikke svar eller STIKK AV. Herregud Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du mener at jeg er usaklig eller? Hva med når Nyhus snakker til oss som unger og ber oss kjøpe rødbrus. Han oppfører seg som en 80 år gammal gretten gubbe, skjønner ikke hvorfår det er nødvendig. Er ikke spessielt keen på å fortsette denne diskusjonen jeg heller. Kan ikke du bare holde kjeft å gi deg Nyhus(og resten) så vi kan få diskutert snus i fred? Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Du mener at jeg er usaklig eller? Hva med når Nyhus snakker til oss som unger og ber oss kjøpe rødbrus. Han oppfører seg som en 80 år gammal gretten gubbe, skjønner ikke hvorfår det er nødvendig. Er ikke spessielt keen på å fortsette denne diskusjonen jeg heller. Kan ikke du bare holde kjeft å gi deg Nyhus(og resten) så vi kan få diskutert snus i fred? Shame shit. Kan ikke noen bare runde av med en god snus historie? omg... Lenke til kommentar
Korka Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Dette er bare helt idiotisk... Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Frykt ikke mindreårige, for dette sier jeg dere: Snus drikk og vær glad, så vil dere alle merke rusens herlight, og se at det er godt. ad, 341 Endret 20. september 2008 av Addan Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Patetisk å rakke ned på de under 18 som snuser. Har sagt det før, hvor mange av oss begynte egentlig etter vi var 18? Noe annet som er teit er alle de som kommer her og spør hvor de kan få kjøpt snus selv om de er under 18. GÅ OG PRØV OVERALT! Er vel ingen fasit på det spørsmålet. Kommer egentlig helt an på personen som sitter i kassen det. Altså, de fleste ser vel at du er under 18/er i tvil, så om de spør etter bevis kommer vel an på om de er i rett humør, om de jobber alene der og ikke kan få kjeft, og om de er andre kunder der som kan klage. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hill o store Addan sine kloke ord Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ta det rolig da, kan vi ikke føre en saklig diskusjon om snus istedet for å rakke ned med en bunch av usaklige utsagn ? Ta å skjerp dere ! OT: Visst de under 18 år er bevisst på at de vil snuse, så la dem snuse. Forskjellen er på de som tror de er kule fordi de snuser og de som har lyst! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Word Saklig diskusjon starter fra nå ! Hva synes folket om den nye Røda Lacket Claq Qui ? Jeg synes den er veldig god. Endret 20. september 2008 av Addan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Enig med Iskall, men kan vi ikke bare drite i dette nå og diskutere snus? Noen som vet sånn ca når General Ekstra Sterk kommer i alle butikker? Bor på et litt fjernt sted så tar sikkert litt tid :/ Har lyst til å smake den, men blir neppe noen fast snus. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Word Saklig diskusjon starter fra nå ! Hva synes folket om den nye Røda Lacket Claq Qui ? Jeg synes den er veldig god. Jeg er ikke glad i den, synes den er.. Vond Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva synes folket om den nye Røda Lacket Claq Qui ? Jeg synes den er veldig god. Kjøpte den her om dagen, mislikte den sterkt, visst du blar 1-2 sider bak finner du in anmeldelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Enig med Iskall, men kan vi ikke bare drite i dette nå og diskutere snus? Noen som vet sånn ca når General Ekstra Sterk kommer i alle butikker? Bor på et litt fjernt sted så tar sikkert litt tid :/ Har lyst til å smake den, men blir neppe noen fast snus. Wait a second, var det ikke du som hadde slutta ? Endret 20. september 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva synes folket om den nye Røda Lacket Claq Qui ? Jeg synes den er veldig god. Kjøpte den her om dagen, mislikte den sterkt, visst du blar 1-2 sider bak finner du in anmeldelse. Smaken er som baken.. Viktig å huske! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hvordan er styrken på den nye rl'en egentlig? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Og hva faen har du med det å gjøre ? Du er et barn. B A R N. Barn og rusmidler hører ikke sammen. Kjøp deg heller en stratos og litt rødbrus gutt. Fuglene skal vite at det både smaker og passer bedre overens med de under 18. Å legge seg til en såpass dårlig vane som å misbruke tobakk før en er ute av ungdomskolen er mildt sagt idioti. Jeg er ett barn, og du oppfører deg som ett? Du er ikke bedre enn meg pga at du er eldre vet du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg