Addan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nå må du huske på at selv om vi teoretisk sett ikke er voksne før vi er 18, er det mange "barn" som er voksne i hodet, og som er i stand til å ta egene valg som f.eks. å snuse. Jeg begynte da jeg var 13. Ser ikke hva som er så galt i det. (?) Ungdommer burde jo også få lov til å nyte en god pris i ny og ne? Hva hadde ungdomstidden vært uten en god filmkveld med kamerater, pizza, pils, og prell? For ikke å snakke om skolen. Hadde ikke holdt ut uten snus på de lange dagene med dobbeltime matte og naturfag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hva hadde ungdomstidden vært uten en god filmkveld med kamerater, pizza, pils, og prell? +1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jøsses, da. Jeg klarte meg med pizza, cola og venner, jeg. Selv om jeg røyker så løper jeg ikke ut av timen fordi OH NOES, JEG KLARER IKKE MATTE UTEN NIKOTIN. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Lucky you. Jeg kalarer ikke matte uansett, så prellen er egentlig bare et pluss. Btw; ÆÆÆSJ røyk er bare ekkelt og dumt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) Selv om jeg røyker så løper jeg ikke ut av timen fordi OH NOES, JEG KLARER IKKE MATTE UTEN NIKOTIN. OK Endret 20. september 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ok, skal over grensa i dag for å handle inn til polentur Da kunne jeg godt tenke meg noen småforslag til hva jeg skal kjøpe. Jeg kjøper helle skruf stärk enn en general, syns generalen blir litt tam. skal ha et par bokser pose og 5-6 bokser løs. De som ikke er aktuelle: Grov, General, gøteborgs voldtekt, Tre ankare (?). Utover det er det bare å fyre på, skal prøve noe nytt denne gangen Takker! Prøvd Skruf Tranebær portion? Den er god! Jeg synes at Skruf Orginal er god også, men om du skal ha litt sterkere snus, hva med N&J? Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ok, skal over grensa i dag for å handle inn til polentur Da kunne jeg godt tenke meg noen småforslag til hva jeg skal kjøpe. Jeg kjøper helle skruf stärk enn en general, syns generalen blir litt tam. skal ha et par bokser pose og 5-6 bokser løs. De som ikke er aktuelle: Grov, General, gøteborgs voldtekt, Tre ankare (?). Utover det er det bare å fyre på, skal prøve noe nytt denne gangen Takker! Prøvd Skruf Tranebær portion? Den er god! Jeg synes at Skruf Orginal er god også, men om du skal ha litt sterkere snus, hva med N&J? Har testa Skruf tranebær ja. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Skruf tranebær er udigg. Det er godt den første boksen men så blir du bare lei av den. Alt for søt, og kunstig smak Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg angrer på at jeg har snust.. Jeg tror jeg slutter nå, men å sitte på pcen en kveld blir aldri det samme igjen uten snus Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Jeg angrer på at jeg har snust.. Jeg tror jeg slutter nå, men å sitte på pcen en kveld blir aldri det samme igjen uten snus Haha samme her, har vært en uke uten, er nær ved å sprekke hver dag. Letteste hadde vært å aldri begynt, for faen..Har gjort meg kaffiavhengig pga. jeg skal venne meg av med snusen Er i en udigg situasjon der; Drikker kaffe hele tiden, får dermed ikke sove, og går konstant på do.. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Ok, skal over grensa i dag for å handle inn til polentur Da kunne jeg godt tenke meg noen småforslag til hva jeg skal kjøpe. Jeg kjøper helle skruf stärk enn en general, syns generalen blir litt tam. skal ha et par bokser pose og 5-6 bokser løs. De som ikke er aktuelle: Grov, General, gøteborgs voldtekt, Tre ankare (?). Utover det er det bare å fyre på, skal prøve noe nytt denne gangen Takker! Prøvd Skruf Tranebær portion? Den er god! Jeg synes at Skruf Orginal er god også, men om du skal ha litt sterkere snus, hva med N&J? Har testa Skruf tranebær ja. Den var nok til meg Heh, ja, takk for svar, men har allerede vært og handlet. Ble 4 bokser skruf stärk, 4 bokser N&J portion, 2 bokser Ettan og to Grov Skulle gjerne ha prøvd tranebær, men de hadde den ikke nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Og hva faen har du med det å gjøre ? Du er et barn. B A R N. Barn og rusmidler hører ikke sammen. Kjøp deg heller en stratos og litt rødbrus gutt. Fuglene skal vite at det både smaker og passer bedre overens med de under 18. Å legge seg til en såpass dårlig vane som å misbruke tobakk før en er ute av ungdomskolen er mildt sagt idioti. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Nyhus, ja, enig med deg. Det ER idioti. Spør du meg er ikke snusen så mye annet enn idioti uansett hvilken alder du er i. Jeg er heller ikke over 18, og jeg har snuset et par år. Om man selv vil velge å begynne med snus, så syns jeg det er helt opp til hver enkelt av oss, men om det er så lurt er en annen ting Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Haha, du mener vell ikke at han hadde vært noe mindre idiot om han begynte å snuse etter å ha fylt atten år? Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 (endret) nei, det er akkurat det jeg ikke mener. At det er idioti uansett hvilken alder man er i Endret 20. september 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 nei, det er akkurat det jeg ikke mener. At det er idioti uansett hvilken alder man er i Så du sitter her og seier at du er ein idiot. Tviler på at alle dretungane som snuser gjer det for at det er godt men heller for å vere "kul". Som alle dei som sitter her og skryter over at dei skal på butikken no og kjøpe snus, eller dei som skryter over kor mangen bokser dei har kjøpt. Dei verste taperane er dei som "ikkje" veit kva snus dei skal kjøpe og forpester posten med; kva snus skal eg kjøpe, liker best skruf... og når dei kommer til baker skryter dei over at dei kjøpte skruf. Kva med å vise respekt for lova? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Det er en forskjell på at noe er idioti og på å være en idiot, men ellers er jeg ganske så enig med innlegget ditt BigJaffa. Spesielt den siste setningen. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Herregud Nyhus, du snakker om snus som at det skulle vært kokain. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Hold dere i den alderen hvor spørsmål som "Hei jeg er en liten drittunge hvor kan jeg kjøpe snus uten leg?" ikke dukker opp. Barn har ikke godt av selvdosering og nikotin. Man blir voksen før eller siden uansett, ikke noe vits å fremskynde den prossessen. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Herregud Nyhus, du snakker om snus som at det skulle vært kokain. Nei, jeg snakker som om nikotin er for voksene og ikke barn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg