Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Denne snusen er det lakris smak å løs? Eller tar jeg feil nå ?

Les og sjå på boksen.

Ja, derfor jeg spør, for jeg kan ikke starte å se på boksen i min alder liksom. Så kan du ikke prøve å komme med ett seriøst svar, isteden for å bare tenke på post accounten din ?

Detter er lakris.

swm888.jpg

Det bilde du linka til var eukalyptus, Catch er bare i påser etter det eg har funne ut.

Lenke til kommentar
Denne snusen er det lakris smak å løs? Eller tar jeg feil nå ?

Les og sjå på boksen.

Ja, derfor jeg spør, for jeg kan ikke starte å se på boksen i min alder liksom. Så kan du ikke prøve å komme med ett seriøst svar, isteden for å bare tenke på post accounten din ?

Detter er lakris.

swm888.jpg

Det bilde du linka til var eukalyptus, Catch er bare i påser etter det eg har funne ut.

Tusen takk :)

Lenke til kommentar

Ok, skal over grensa i dag for å handle inn til polentur :)

 

Da kunne jeg godt tenke meg noen småforslag til hva jeg skal kjøpe. Jeg kjøper helle skruf stärk enn en general, syns generalen blir litt tam.

 

skal ha et par bokser pose og 5-6 bokser løs. De som ikke er aktuelle: Grov, General, gøteborgs voldtekt, Tre ankare (?). Utover det er det bare å fyre på, skal prøve noe nytt denne gangen :)

 

Takker!

Lenke til kommentar
Ja, derfor jeg spør, for jeg kan ikke starte å se på boksen i min alder liksom.

I din alder skal du da faen ikke snuse heller, noe det kan virke som du forstår selv. Barn kan holde seg unna tobakk, alkohol og dop.

 

Det skulle vært aldersgrense på tråder som denne, er jo overfylt av barn.

 

 

Barn? Jeg fyller 18 om 1 måned.. Er for faen ikke no barn.

Lenke til kommentar
Barn? Jeg fyller 18 om 1 måned.. Er for faen ikke no barn.

Har jeg noen gang siktet et innlegg inn på deg? Nei, så hvorfor i allverden svarer du på innlegget da?

 

Da kunne jeg godt tenke meg noen småforslag til hva jeg skal kjøpe. Jeg kjøper helle skruf stärk enn en general, syns generalen blir litt tam.

Om du liker sterk snus kan du jo teste Nick and Johnny og Knox.

Lenke til kommentar
Ja, derfor jeg spør, for jeg kan ikke starte å se på boksen i min alder liksom.

I din alder skal du da faen ikke snuse heller, noe det kan virke som du forstår selv. Barn kan holde seg unna tobakk, alkohol og dop.

 

Det skulle vært aldersgrense på tråder som denne, er jo overfylt av barn.

Og hva faen har du med det å gjøre ?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...