Ethernet Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 En annen ting; Jeg kjøpte meg dette http://www.northerner.com/html/snus-A_USB-kyl.html, og det stod 8,5 C på 5 min, men mitt kan da umulig holde noe under 17 grader, eller romtemperatur da Den nederste boksen blir sånn passe kald, men resten er jo som å ha den på pulten foran meg er det ganske enkelt noe skikkelig drit, eller er det noe jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 er det noen som har prøvd south state? det er vel tyggetobakk eller noe, men har sett den har kommet i snus nå. noen som har prøvd den, erfaringer? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 er det noen som har prøvd south state?det er vel tyggetobakk eller noe, men har sett den har kommet i snus nå. noen som har prøvd den, erfaringer? har kun prøvd den som pose, men den var helt alright den ass. nesten som general, med litt midlere tobakksmak. prøvde oliver twist for første gang i dag. funky greier. ikke verst egentlig. smakte nesten som lakris. men, over til noe annet. hva faen skjer med at alle merker skal lage sterk-snus a? general ekstra sterk, røda lacket sterk ... zzz. bare fordi det er "kult"? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 ...men, over til noe annet. hva faen skjer med at alle merker skal lage sterk-snus a? general ekstra sterk, røda lacket sterk ... zzz. bare fordi det er "kult"? Det er rett å slett fordi det er så mange som snuser for å få niko-sjokk her i landet. Produsentene vet dette , og prøver bare å produsere mer av det som selger mest. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Jess, da var det en ny anmeldelse på tide, og den er av Claq Qui Sterk Portion (Röda Lacket) Claq Qui Sterk Portion - Röda Lacket Design: Snusenboksen ser kul ut den, bortsett fra blodsprutene på siden av boksen, og fet skrift der det står Claq Qui, designet svikter også, boksen er hvit ja, men helt utrolig stygg. 3/10 Smak: Wow, smaken av snusen gir deg en grov og lang ettersmak og den smaker en del Fjordlands Biff Stroganof. Den er kjedelig og ikke noe spesiell. 3/10 Effekt: Med mindre du vl ha en dønn kjedelig snus og som gir sykt dårlig effekt, styr unna! 2/10 Lukt: Lukten gir deg et snev av muggent egg og en sprut sitron. 1/10 Overall: Design: 3/10 Smak: 3/10 Effekt: 2/10 Lukt: 1/10 Total: 2/10 Ble faktisk utrolig skuffet over denne snusen, sløste bort 65KR på ingenting, nei, kjøp deg heller en general løs, for den er så mye mye bedre! Har faktisk aldri smakt en så ille snus før, har ikke ord! MEN det er bare min mening! Endret 20. september 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 er det noen som har prøvd south state? Helt okey porsjonssnus, ganske så lik Lucky Strike. Jess, da var det en ny anmeldelse på tide, og den er av Claq Qui Sterk Portion (Röda Lacket)... Wow, mann, jeg er så utrolig uenig. Claq Qui er det beste RL har klart å gi ut så lenge jeg har snuset. Noen som har prøvd denne?? Kom gjerne med en anmeldelse? Ingen av de to nye N&J-typene er spesielt gode, men N&J east er realt bedriten. Skikkelig røten søt smak. Rent smaksmessig noe av den verste snusen jeg har prøvd Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 For å henge meg på siste punktet til Nyhus, de "nye" boksene til N&J er helt bedritne. De smaker som tidligere nevnt søtt! Og det skikkelig ræva, lukta er også bedriten. takk :)e Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor er det så utrolig godt med snus etter middag ? Blir bare helt gelé i kroppen av det. Ingenting er som Skruf Sterk Løs etter en god middag med kjøttkaker i brunsaus! Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor er det så utrolig godt med snus etter middag ? Blir bare helt gelé i kroppen av det. Ingenting er som Skruf Sterk Løs etter en god middag med taco og øl. fixed. Etter kjøttkaker er det ingenting annet enn gjenoppliving som gjelder x_x Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Haha, I lol`d you made my day! Lenke til kommentar
affix Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Hvorfor er det så utrolig godt med snus etter middag ? Blir bare helt gelé i kroppen av det. Ingenting er som Skruf Sterk Løs etter en god middag med kjøttkaker i brunsaus! Enig der ass, utenom det med kjøttkaker. Sitter selv med en feit Skruf Stark løs etter en middag med pølser Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skjønner ikke hvorfor det er så utrolig deilig, uansett, skal stikke i butikken nå å fikse meg en ny snus, pick one for me ? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Skjønner ikke hvorfor det er så utrolig deilig, uansett, skal stikke i butikken nå å fikse meg en ny snus, pick one for me ? Tidemanns blå? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Er den i løs eller i portion ? Edit: Kjøpte heller en skruf pose sterk, må ha på skolen. Endret 18. september 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 (endret) Ok takk og lov, fikk nesten hjerteinnfarkt når jeg så noen hadde anbefalt tiedemanns blå. Anbefaler general ekstra sterk porsjon, den er nice. Lurer på om jeg liker den bedre enn skruf sterk.. Endret 18. september 2008 av AlltidRett Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 skruf ekstra sterk portion? hæ Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 skruf ekstra sterk portion? hæ mente sikkert skruf sterk portion Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Regner med han mente general ekstra sterk, iom at han nevner senere i setningen at han liker den bedre enn skruf stark. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg må si at jeg er imponert av Göteborgs Rapé, den smakte litt sånn som Onico, bare mye mer snusaktig. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg må si at jeg er imponert av Göteborgs Rapé, den smakte litt sånn som Onico, bare mye mer snusaktig. Den er jo grusom, den har ikkje litt snus smak. Den smaker meir såpe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg