Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det har jeg også. Ble heller ikke stoppet i tollen. Men det er ingen garanti for at han ikke blir stoppet i tollen. Sjansen er jo der for at han kan bli stoppet. Er jo ingen fasitsvar på det. Venninna mi blir stoppa hver gang, derfor har vi lært at jeg tar med litt ekstra. In other news: Jeg har tre bokser igjen, og etter den tredje ser jeg meg ferdig med snus. Ønsk meg lykke til. Sa jeg også, men etter fem dager klarte jeg ikke mer. Good luck. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har snust løs nå en stund, men dette er litt problematisk på skolen. Ser derfor etter den ultimate porsjon snusen. Er ettan porsjon et godt valg? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ettan porsjon er en særdeles god snus. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har snust løs nå en stund, men dette er litt problematisk på skolen. Ser derfor etter den ultimate porsjon snusen. Er ettan porsjon et godt valg? Nei, Skruf er den beste porsjonssnusen. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det har jeg også. Ble heller ikke stoppet i tollen. Men det er ingen garanti for at han ikke blir stoppet i tollen. Sjansen er jo der for at han kan bli stoppet. Er jo ingen fasitsvar på det. Venninna mi blir stoppa hver gang, derfor har vi lært at jeg tar med litt ekstra. In other news: Jeg har tre bokser igjen, og etter den tredje ser jeg meg ferdig med snus. Ønsk meg lykke til. Sa jeg også, men etter fem dager klarte jeg ikke mer. Good luck. Har holdt siden lørdag nå, selv om alle kompisene mine står og vifter med bokser opp i trynet mitt Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Det samme skjedde med meg, man får den psykiske effekten av å se andre snuse når man har en pause selv. Det er ikke så gøy. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har snust løs nå en stund, men dette er litt problematisk på skolen. Ser derfor etter den ultimate porsjon snusen. Er ettan porsjon et godt valg? Nei, Skruf er den beste porsjonssnusen. Skruf er ikkje noko, vist ettan pose smaker som løs snusen er det eit godt valg. Vist du er ekstremt økonomisk og ikkje bryr deg om at den nesten ikkje smaker noko kan du prøve kronan 35 for ein boks, eg kjøper den vist eg har lite penger. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Skruf er ikkje noko, vist ettan pose smaker som løs snusen er det eit godt valg. Vist du er ekstremt økonomisk og ikkje bryr deg om at den nesten ikkje smaker noko kan du prøve kronan 35 for ein boks, eg kjøper den vist eg har lite penger. Synes du ikke Skruf er en god porsjonssnus? Skruf Sterk er den som gir mest effekt av alle jeg har prøvd - langt mer enn N&J. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fører du skruf korstog eller? Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Fører du skruf korstog eller? Ja. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Er jo en smakssak (bokstavelig talt), så bare prøv deg frem. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Når det gjelder porsjon liker jeg også veldig godt skruf sterk/skruf original porsjon. Men den nye general sterk var ikke så værst.. Tror jeg skal holde meg til den en stund. Like god som skruf sterk porsjon. Får se hvem av dem jeg finner ut jeg liker best. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er ikke noe vits å krangle om den beste snusen. Smaken er som baken, den er vanligvis delt :O Personelig går det i skruf sterk porsjon. Synes den smaker best. Når jeg kjøper løs til helge kos går det i General eller Grov Snus hvis jeg har sjangsen. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Noen vet som om de har begynt å selge General Ekstra Sterk i sverige enda? Evnt. når? Edit: leif Endret 17. september 2008 av Ethernet Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Er ettan porsjon et godt valg? Helt grei snus, men langt ifra den beste porsjonssnusen om du ønsker varighet eller styrke(eller begge) Ettan porsjon er en særdeles god snus. Nei, men den er hakket over middels. Løssnusen derimot, den er kanon. Nei, Skruf er den beste porsjonssnusen. Nei. vist ettan pose smaker som løs snusen er det eit godt valg. Vist du er ekstremt økonomisk og ikkje bryr deg om at den nesten ikkje smaker noko kan du prøve kronan 35 for ein boks, eg kjøper den vist eg har lite penger. Ettan porsjon er ikke i nærheten like god som Ettan løs dessverre. Slenger meg på kronan, bra snus om en har lite penger. Edit: Vet vi i det heletatt om Gen. ekstra sterk kommer ut i sverige? Vanlig Gen. sterk er i følge en av konsulentene til Swedish match norgeseksklusiv og siden det står "norwegian edition" på både den og Gen. ekstra sterk vil jeg tro begge kun selges i Norge. Endret 17. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
theboss22 Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Nick and Johnny East Portion http://www.buysnus.com/snusbrand/Nick_and_...st_Portion.aspx Noen som har prøvd denne?? Kom gjerne med en anmeldelse? :) Endret 17. september 2008 av theboss22 Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Nick and Johnny ny? Jeg vet ikke hvilken du mener, men N&J sine firkantede bokser er vel bare et salgstriks slik at de som er redd for at noen skal se boksen tror at det er noe annet. Lenke til kommentar
Ethernet Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har prøvd West Ikke noe å skryte av, men mer behagelig å ha i lomma Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg har prøvd West Ikke noe å skryte av, men mer behagelig å ha i lomma Enig, den er helt okei. Holder meg til samme gamle, men det med lommen har jeg ingen innvendinger mot. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg