Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Det har jeg også. Ble heller ikke stoppet i tollen. Men det er ingen garanti for at han ikke blir stoppet i tollen. Sjansen er jo der for at han kan bli stoppet. Er jo ingen fasitsvar på det.

Venninna mi blir stoppa hver gang, derfor har vi lært at jeg tar med litt ekstra.

In other news: Jeg har tre bokser igjen, og etter den tredje ser jeg meg ferdig med snus. Ønsk meg lykke til.

Sa jeg også, men etter fem dager klarte jeg ikke mer. Good luck.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har jeg også. Ble heller ikke stoppet i tollen. Men det er ingen garanti for at han ikke blir stoppet i tollen. Sjansen er jo der for at han kan bli stoppet. Er jo ingen fasitsvar på det.

Venninna mi blir stoppa hver gang, derfor har vi lært at jeg tar med litt ekstra.

In other news: Jeg har tre bokser igjen, og etter den tredje ser jeg meg ferdig med snus. Ønsk meg lykke til.

Sa jeg også, men etter fem dager klarte jeg ikke mer. Good luck.

Har holdt siden lørdag nå, selv om alle kompisene mine står og vifter med bokser opp i trynet mitt :p

Lenke til kommentar
Har snust løs nå en stund, men dette er litt problematisk på skolen. Ser derfor etter den ultimate porsjon snusen.

Er ettan porsjon et godt valg?

Nei, Skruf er den beste porsjonssnusen. :)

Skruf er ikkje noko, vist ettan pose smaker som løs snusen er det eit godt valg. Vist du er ekstremt økonomisk og ikkje bryr deg om at den nesten ikkje smaker noko kan du prøve kronan 35 for ein boks, eg kjøper den vist eg har lite penger.

Lenke til kommentar
Skruf er ikkje noko, vist ettan pose smaker som løs snusen er det eit godt valg. Vist du er ekstremt økonomisk og ikkje bryr deg om at den nesten ikkje smaker noko kan du prøve kronan 35 for ein boks, eg kjøper den vist eg har lite penger.

Synes du ikke Skruf er en god porsjonssnus? Skruf Sterk er den som gir mest effekt av alle jeg har prøvd - langt mer enn N&J.

Lenke til kommentar
Er ettan porsjon et godt valg?

Helt grei snus, men langt ifra den beste porsjonssnusen om du ønsker varighet eller styrke(eller begge)

Ettan porsjon er en særdeles god snus. :)

Nei, men den er hakket over middels. Løssnusen derimot, den er kanon.

Nei, Skruf er den beste porsjonssnusen. :)

Nei.

vist ettan pose smaker som løs snusen er det eit godt valg. Vist du er ekstremt økonomisk og ikkje bryr deg om at den nesten ikkje smaker noko kan du prøve kronan 35 for ein boks, eg kjøper den vist eg har lite penger.

Ettan porsjon er ikke i nærheten like god som Ettan løs dessverre. Slenger meg på kronan, bra snus om en har lite penger.

Edit:

Vet vi i det heletatt om Gen. ekstra sterk kommer ut i sverige? Vanlig Gen. sterk er i følge en av konsulentene til Swedish match norgeseksklusiv og siden det står "norwegian edition" på både den og Gen. ekstra sterk vil jeg tro begge kun selges i Norge.

Endret av Nyhus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...