InToRv Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hmm, jeg forstår virkelig ikke hvorfor ikke fler snuser Röda Lacket, nydelig snus i mine smaksløker, er så redd for at denne skal forsvinne Mild smak av lakris og mild tobakk.. Nydelig.. Fordi alle som har snust over 3 måneder higer etter sterkere merker. Jeg har snusa i over 3 år, röda er fortsatt snusen i mitt hjerte:) Da snuser ikke du for effekten eller? En vanlig RL kan umulig tilfredstille deg etter 3 år med "snusing" Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hmm, jeg forstår virkelig ikke hvorfor ikke fler snuser Röda Lacket, nydelig snus i mine smaksløker, er så redd for at denne skal forsvinne Mild smak av lakris og mild tobakk.. Nydelig.. Fordi alle som har snust over 3 måneder higer etter sterkere merker. Jeg har snusa i over 3 år, röda er fortsatt snusen i mitt hjerte:) Da snuser ikke du for effekten eller? En vanlig RL kan umulig tilfredstille deg etter 3 år med "snusing" Å herregud! Er da like mye nikotin i rl som i feks general. Og hvordan kan det ha seg at eldre folk som har snusa i 20 år + fortsatt er trofast til general, ettan, grovsnus og de store merkene? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Pirke: det er nok ikke like mye futt i røda lacket som i General. Men selv vi som har snust lenge bryr oss ikke bare om nikotininnhold. Da hadde jo alle snusere med noen år på baken snust skruf. Grunnen til at jeg holder meg mest til General er fordi jeg synes den smaker best. Om General var den svakeste snusen er det ikke helt sikkert at jeg hadde brukt den mest, men men. Smak er viktigst, så kommer styrke. Når det gjelder porsjonssnus velger jeg nesten alltid den sterkeste, for synes ikke noen av dem er så sinnsykt gode uansett. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Enig i at det er best smak i løssnus, spesielt Ettan og General. Men hos meg går det mest i porsjon da det er så mye lettere. Mulig jeg er lat, men orker sjeldent løs når jeg er "på farta". Er også som sagt mer styrke i porsjon. Ingenting er som 2 stk. Skruf Sterk om morgenen. Skal jeg kose meg på kvelden derimot, når jeg ser film eller spiller, er general løs det beste i verden. Noen som har prøvd Skruf Sterk løs? Superdrittsnus. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har prøvd Skruf orginal løs, ble ikke overbevisst. Likte ikke smaken noe særlig. Men Skruf portion er ålreit. Egentlig bare på grunn av styrken. Eller så er General, Ettan og Grovsnus de ”beste” løs snusene. Uten tvil. Portion er praktisk på farten. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Irriterer meg at snus er så himla dyrt i Norge.. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg snuser Mocca jeg Anis og Mint ftw.... (Grunnen til det er at jeg har lite penger, ellers ville det ha gått i General White Portion) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Er ikke mocca nikotinfritt eller noe sånt? Har noen jenter på skolen som snuser det Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Det er tobakk i det, ergo inneholder det nikotin. Men om man er ute etter "more bang for the buck", er vel sterk løssnus tingen (?). Lenke til kommentar
Korka Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Jeg er ikke en av de som digger effekten mest, smak er øverst for meg. Men det er selvsagt bra med effekt ... Løssnus kan jeg ikke fordra, pose for min del Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Effekt går først her i gåren ! Skruff stärk ftw ! Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Irriterer meg at snus er så himla dyrt i Norge.. Er ikke så dyrt egentlig. Om du ser det slik: 20 Sigaretter - 68 på rema. 24 Poser snus - 54 Løs - 64 Tobakk - 158 Sånn sett er det ganske billig. Mange som klager over bensinprisen også. Men om du sammenlikner 0.5L vann - 15 1.0L Bensin 12-13kroner Litt OT men håper folk tar poenget. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Irriterer meg at snus er så himla dyrt i Norge.. Er ikke så dyrt egentlig. Om du ser det slik: 20 Sigaretter - 68 på rema. 24 Poser snus - 54 Løs - 64 Tobakk - 158 Sånn sett er det ganske billig. Mange som klager over bensinprisen også. Men om du sammenlikner 0.5L vann - 15 1.0L Bensin 12-13kroner Litt OT men håper folk tar poenget. Hmm.. Har ikke tenkt på det sånn før, arti^^ OT: Mentzoni: Du har vel ikke en slektning med navn Mai Benedikte? Om etternavnet ditt er Mentzoni da^^ Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Godt poeng. Viss man er avhengig, har man råd. Penger er ikke problemet for meg. Det er enten snus eller snop og drittmat. Jeg kutter ut usunn mat for usunn snus. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har akkutar fått ett rør med Mocca lakris. Fattig som jeg er sa jeg ja, men når jeg kom hjem fant jeg ut at den var gått ut på dato i begynnelsen av 2006. Har dette noe å si? Den har blitt oppbevart i kjøleskap siden den var kjøpt. Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Har akkutar fått ett rør med Mocca lakris. Fattig som jeg er sa jeg ja, men når jeg kom hjem fant jeg ut at den var gått ut på dato i begynnelsen av 2006. Har dette noe å si? Den har blitt oppbevart i kjøleskap siden den var kjøpt. Tipper den er tørr. Prøv å ha litt vann i den, rist boksen godt og prøv. Så får du se om den kan brukes. Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Ja vil tro at det har en del å si iogmed at den gikk ut for 2år siden, jeg ville ikke sjangset på å snust den. Her i gården går det mest i Skruf orginal portion og Skruf tranebær portion. Lenke til kommentar
Koffert Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Hva kan ha skjedd? Har nikotinen uitviklet seg til ekstremt farlige stoffer eller noe? Nei, skal nok gå helt fin å snuse den, men som du selv sa - da er du desperat . Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 hvis du har kvitering så kan du jo dra tilbake og bytte den ? Lenke til kommentar
mushi Skrevet 12. april 2008 Del Skrevet 12. april 2008 Lar det ligge i kjøleskapet til jeg blir skikkelig desp tror jeg. Det luktet noe helt vilt lakris. 10 ganger værre enn de vanligvis når jeg har smakt på de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg