vbjornevik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 LAN til høstferien. Noen som vil anbefale snus? Tenkte mest på Tranebær og Ettan løs.. Skal ihvertfall ha en av vær (altså en porsjon og en løs), men kanskje skruf løs? Smaker og lukter den det samme som skruf porsjon? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 LAN til høstferien. Noen som vil anbefale snus?Tenkte mest på Tranebær og Ettan løs.. Skal ihvertfall ha en av vær (altså en porsjon og en løs), men kanskje skruf løs? Smaker og lukter den det samme som skruf porsjon? Ettan løs og skruf portion! God blanding Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skruf løs/portion smaker ikke samme imo, posen har litt mer tammere smak men fortsatt syykt god. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hater fortsatt lukten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hater fortsatt lukten Det lukter kanskje stygt, men smaker definitivt ikke stygt. Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er Ettan løs god å bake? Relativt nybegynner når det gjelder løs.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er Ettan løs god å bake? Relativt nybegynner når det gjelder løs.. Tja, hva skal jeg si ? Ettan er den snusen som smaker godt, sitter god å er lett å bake. Vil du at jeg skal gi deg en bake guide ? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Ettan løs er lett å bake. Sitter med en god prell Ettan selv nå. Mmmm *dobbelpost. Endret 15. september 2008 av ekwathne Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Da har jeg lagt til noen anmeldelser i førstepost. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Da har jeg lagt til noen anmeldelser i førstepost. Kjempeflott ! Feires med en skruf løs! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har klart å slutte jeg Har ikke egentlig noe lyst til og slutte. Hadde jeg prøvd, hadde jeg gjort det på dagen. (Jeg har testet) Men hvorfor slutte når man liker snus? Økonomien? Vel, da er det jo slutt uansett hva faen. Om du mener at du må slutte med snus fordi du ikke har råd, hva faen liksom. Slutte med snus, jeg har ikke råd? Du har ikke penger, hva er det og snuse da? Fordi, din gjøk, det er ikke bra å snuse. Hvorfor slutte når man liker noe? Fordi jeg merket at det begynte å gå utover pengeforbruket. Ikke det at jeg mangler penger på noen måte, men jeg er 16 år og da er det ikke bare å bruke 200,- i uken på Skruf. Jeg får en del mer enn det til lommepenger hver uke, men da har jeg noe annet å bruke pengene på. Why so serious? Jeg liker snus, men jeg merker at det går utover pengeforbruket. Hvorfor er det noe galt med det selv om jeg liker det? Jeg kan bruke pengene på noe bedre. Lenke til kommentar
drz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg har klart å slutte jeg Har ikke egentlig noe lyst til og slutte. Hadde jeg prøvd, hadde jeg gjort det på dagen. (Jeg har testet) Men hvorfor slutte når man liker snus? Økonomien? Vel, da er det jo slutt uansett hva faen. Om du mener at du må slutte med snus fordi du ikke har råd, hva faen liksom. Slutte med snus, jeg har ikke råd? Du har ikke penger, hva er det og snuse da? Fordi, din gjøk, det er ikke bra å snuse. Hvorfor slutte når man liker noe? Fordi jeg merket at det begynte å gå utover pengeforbruket. Ikke det at jeg mangler penger på noen måte, men jeg er 16 år og da er det ikke bare å bruke 200,- i uken på Skruf. Jeg får en del mer enn det til lommepenger hver uke, men da har jeg noe annet å bruke pengene på. Why so serious? Jeg liker snus, men jeg merker at det går utover pengeforbruket. Hvorfor er det noe galt med det selv om jeg liker det? Jeg kan bruke pengene på noe bedre. Beklager moget men den posten din faller inn under noen av de dummeste svarene jeg har sett her på diskusjon. Kanskje Ralph fant ut at "hey dette er jo faktisk ganske dyrt og ikke så veldig sunt". Lenke til kommentar
vbjornevik Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er Ettan løs god å bake? Relativt nybegynner når det gjelder løs.. Tja, hva skal jeg si ? Ettan er den snusen som smaker godt, sitter god å er lett å bake. Vil du at jeg skal gi deg en bake guide ? Høres bra ut Lenke til kommentar
Hi-DEQ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ser for meg at det er general porsjon som ahr lavest nikotin innhold.. stemmer det? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ser for meg at det er general porsjon som ahr lavest nikotin innhold.. stemmer det? that would be mocca. Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 lenge siden eg har skreve her no! skal på klassetur til polen/ tyskland. vi tar color fantasy til kiel for så å reise tilbake med ei anna ferje til larvik. er det lett for ein som blir 17 i november å få kjøpt snus på båten eller? eller har dei noen sjapper i tyskland som selger snus? blir busser stappet med bagasje stoppet i tollen eller, del gjerne erfaringer;) det er 3-4 stk av elevene som er 18, men dei får vel ikkej kjøpt snus til alle sammen heller då, gidder ikkje mase på dei:P Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 lenge siden eg har skreve her no! skal på klassetur til polen/ tyskland. vi tar color fantasy til kiel for så å reise tilbake med ei anna ferje til larvik. er det lett for ein som blir 17 i november å få kjøpt snus på båten eller? eller har dei noen sjapper i tyskland som selger snus? blir busser stappet med bagasje stoppet i tollen eller, del gjerne erfaringer;) det er 3-4 stk av elevene som er 18, men dei får vel ikkej kjøpt snus til alle sammen heller då, gidder ikkje mase på dei:P Du får enkelt kjøpt snus på båten og i Tyskland selger enkelte av de tyrkiske innvandrersjappene snus. Bagasjen blir ikke stoppet i tollen. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Da har man prøvd både general ekstra sterk og claq qui. Er ikke sikker på hva jeg syns,faktisk.. om noen av dem. Trenger nok å teste noen bokser til før dommen er klar.. Men merker at skruf sterk var godt nå. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Noen her som begynte å snuse før de var ferdig utvokst? Er en ganske liten 15 åring som ikke ferdig utvokst. Har hørt at røyking hemmer veksten, lurer på om det samme gjelder snus.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Du får enkelt kjøpt snus på båten og i Tyskland selger enkelte av de tyrkiske innvandrersjappene snus. Bagasjen blir ikke stoppet i tollen. Hvorfor er du så sikker på dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg