Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Testa Claq Qui nå i dag. Minner ikke noe særlig om røda lacket (heldigvis). Helt grei snus som jeg nok kommer til å kjøpe en gang i blandt.

Smak/lukt er veldig lik vanlig N&J porsjon. Og det er sikkert styrken også.

Den lukter røda lacket, men smaker ikke røda lacket. Jeg synes den var helt grei, men ellers ikke noe serlig god..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den har en særegen, bitter nærmest sur smak, ja. Jeg liker den, men i den forstand at en boks hvert kvartal er nok.

Mange her på forumet er desverre så avhengige at de fysisk ikke takler noen annen snus, etter å ha snust to år er kroppen nemlig så avhengig av nikotin at du kollapser uten Skruf "stärk". Dessuten er snusen så eksotisk at man må skrive navnet på svensk, og med to prikker over a-en, som egentlig ikke er der.

Grunnet den høye andelen inkompetante brukere på forumet ber jeg disse bemerke at deler av innlegget var sterkt sarkastisk. Man kan faktisk klare seg med "nikotinfrie" Røda Lacket, så snart man skjønner forskjell på realitet og placebo.

Takk, det var alt.

Lenke til kommentar

Vanlig General Løs har en sterkere tobakks-karakter enn General Sterk og General Ekstra Sterk. Forskjellen er nikton innholdet.

Tips:

Om du vil ha en fin takeaway snus som du kan slappe av og nyte, Skruf Tranebær. Skole / hastverk, buss eller whatever, general pose.

Ut med venner, på kino eller film, General Løs. Om du foretrekker noe bedre, bruk det. Men om du er nybegynner og ikke vet hvor du skal gjøre av deg, start med general løs.

Den er faktisk sånn passe sterk til og være nybegynnersnus.

Den har en særegen, bitter nærmest sur smak, ja. Jeg liker den, men i den forstand at en boks hvert kvartal er nok.

Mange her på forumet er desverre så avhengige at de fysisk ikke takler noen annen snus, etter å ha snust to år er kroppen nemlig så avhengig av nikotin at du kollapser uten Skruf "stärk". Dessuten er snusen så eksotisk at man må skrive navnet på svensk, og med to prikker over a-en, som egentlig ikke er der.

Grunnet den høye andelen inkompetante brukere på forumet ber jeg disse bemerke at deler av innlegget var sterkt sarkastisk. Man kan faktisk klare seg med "nikotinfrie" Røda Lacket, så snart man skjønner forskjell på realitet og placebo.

Takk, det var alt.

Virkelig, jeg også merker den NØDEN av to prikker over "a" en.

Stärk :o

Lenke til kommentar
Er bare bull-shitt

Uttalelsen din er bare bullshit. :)

Det varierer fra person til person hvordan kroppen reagerer på nikotin. At du får nikotinsjokk av skruf betyr ikke at jeg gjør det. Det finnes mange som får nikotinsjokk av vanlig general porsjon, men ikke av f.eks Nick and Johnny som er en langt sterkere snus. Så ikke vær så jævla bastant når du ikke sitter med alle faktaene.

Tror det er mye med snus som det er med f.eks sigaretter. Folk er avhenging av den typen snus kroppen deres er mest vandt med. Jeg er avhengig av N&J, ikke skruf eller general. Jeg har en kamerat som gjerne kan ha ræva full av N&J uten at det hjelper fordi han er avhengig av Skruf sterk. Artig hvordan psyken påvirker oss.

Lenke til kommentar
hva faen jeg sa SKJENNER

det er bull etter jobb eller skole så er ingenting annet enn skruf som slår ikke general ekstra

Ja, sikkert. Alle har sine meninger, ingen som MÅ overdrive så jævlig, med mindre man er en 11 åring som aldri har prøvd snus bak tastaturet... ? :p

du 11 den var litt frekk da

Ok forstå poenge

Peace!

Lenke til kommentar
hva faen jeg sa SKJENNER

det er bull etter jobb eller skole så er ingenting annet enn skruf som slår ikke general ekstra

Ja, sikkert. Alle har sine meninger, ingen som MÅ overdrive så jævlig, med mindre man er en 11 åring som aldri har prøvd snus bak tastaturet... ? :p

du 11 den var litt frekk da

Ok forstå poenge

Peace!

Kk. Er ikke en påstand en gang ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ikke avhengig av noen spesiell type snus. Foretrekker vanlig skruf/tranbær eller ettan. Kjøper en sterk i ny og ne når jeg vil ha litt ekstra futt. Har ikke noe imot å snuse røda lacket eller hva det nå heter bare det er løs.

Skjønner ikke hvordan folk klarer å bli avhengig av en type snus. Det er jo selvfølgelig noe du foretrekker. Er også ganske dumt å snuse skruf stark/general stark konstant, gjør det mye værre når du skal slutte/trappe ned =)

Lenke til kommentar
hva faen jeg sa SKJENNER

Hva mener du?

Kan du vær så snill å lese over det du skriver før du poster det? Det er veldig slitsomt å måtte dekode det du har skrevet for å skjønne beskjeden i det.

Btw så hadde jeg akkurat en snus-pause på 4 uker.. Bare for å bevise for meg selv at jeg ikke var avhengig.. Men jeg tar bare en prell i løpet av dagen, så jeg er ikke sikker på om det kan lede til avhengighet en gang :roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...