Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan noen slenge opp et bilde av den nye generalen? Er den som general sterk white portion bare i brun? Lett litt rundt men få som har den rundt horten =(

Det er faktisk "General Ekstra Sterk White Portion" ...

swm8870.jpg

Det derre er ikke General ekstra sterk.. Det er general sterk.. Ekstra sterk er i brune poser :D

Her er ekstra sterk:

253960.jpeg

Endret av Quzco
Lenke til kommentar
Jeg bestillte snus fra northerner en gang... Ble holdt igjen i tollen og fraktselskapet gadd ikke fortolle det for meg, så de så jeg aldri gitt...

Mulig dette ikke var ditt livs lureste økonomiske beslutning.

De pengene du har betalt for snusen til northener er å anse som tapt når du ikke henter pakken.

Du tenker gjerne at dersom du hadde betalt tollen så ville totalprisen blitt dyrere enn hva det hadde kostet i butikken? Gjerne det, men nok en gang så vil de kronene du allerede har betalt være tapt uansett.

Hvor mye hadde fortollingen kostet? Mer eller mindre pr pakke enn det snusen koster i butikken? Du ville vel kjøpt disse pakkene i etterkant uansett?

Ikke vet jeg, men har vondt for å tro at det hadde blitt mer enn 50 kr per pakke. Selv med fortollingsgebyret på toppen.

Neppe mange ikke-økonomer som tenker på dette.

Lenke til kommentar
Jeg bestillte snus fra northerner en gang... Ble holdt igjen i tollen og fraktselskapet gadd ikke fortolle det for meg, så de så jeg aldri gitt...

Mulig dette ikke var ditt livs lureste økonomiske beslutning.

De pengene du har betalt for snusen til northener er å anse som tapt når du ikke henter pakken.

Du tenker gjerne at dersom du hadde betalt tollen så ville totalprisen blitt dyrere enn hva det hadde kostet i butikken? Gjerne det, men nok en gang så vil de kronene du allerede har betalt være tapt uansett.

Hvor mye hadde fortollingen kostet? Mer eller mindre pr pakke enn det snusen koster i butikken? Du ville vel kjøpt disse pakkene i etterkant uansett?

Ikke vet jeg, men har vondt for å tro at det hadde blitt mer enn 50 kr per pakke. Selv med fortollingsgebyret på toppen.

Neppe mange ikke-økonomer som tenker på dette.

For det første: De snustypene jeg bestillte fantes hverken i Norge, eller i vanlige snusforretninger på Svinesund/Strømstad på det tidspunktet og jeg har ikke sett de der siden. For de andre: At jeg tapte de penga var ingen big deal. For det tredje: Det var utenfor min rekkevidde å få fortollet den pakken, ettersom UPS nektet å gjennomføre det. Er vel ca. 2 år siden nå.

Lenke til kommentar
Testa Claq Qui nå i dag. Minner ikke noe særlig om røda lacket (heldigvis). Helt grei snus som jeg nok kommer til å kjøpe en gang i blandt.

Smak/lukt er veldig lik vanlig N&J porsjon. Og det er sikkert styrken også.

Jeg tør ikke prøve Röda Lacket snus engang :p

Jeg hører BARE negativt om den.

Grovsnus, Ettan Løs, Göteborg's rapè og Skruf Stark. Skyt?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...