Feh Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvilken snus er minst farlig? Lurt på det en stund ONICO - Utan tobak och nikotin. Mindre farlig finnes vel ikke Lenke til kommentar
frentix Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) farlig og farlig du... Den onico`en skal jo være farligere for tennene Edit: Fikk endelig kjøpt meg en General Ekstra Sterk etter mye leting. Den smakte jo sur sokk. Tror jeg tar den der claq`en neste gang. Endret 12. september 2008 av frentix Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Finnes det bare 1 nikotin fri snus type ? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Onico er livsfarlig for tennene Har ikke link, men det var en artikkel om det i en avis. Tviler sterkt på at det er noen urter, jeg kan tippe det er salmiakken... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Noen som har erfaringer å bestille fra buysnus? Bestilte totalt 23 bokser i dag, og er spent på om de i det hele tatt kommer frem. Lenke til kommentar
Sitronade Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hører om overdrevent snusmisbruking her. Jeg klarer meg med en boks (porsjon) på 4-5 dager! 4-6 snus om dagen, 1-3 timer hver. Samme her også. Blir ofte kritisert for at jeg holder snusen så lenge under leppa. Skjønner ikke hvordan noen snuser over 1 boks hver dag... Lenke til kommentar
Feh Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg skjønner ikke åssen folk klarer å ha snusen i over 1 time, det har aldri jeg hatt sjans til Etter en stund så blir den jo så jævla blaut og safta renner i alle kanter, det er ikke for meg... Snusa fast i snart 4 år nå, men jeg har snusen (enten bake eller pose) inne i maks 45 min. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nå har bestemt meg for å slutte, slutta sist søndag, og har ikke sprukket selv om jeg sitter med 4 fulle bokser løs og en åpnet porsjon boks rett innenfor rekkevidde. Nesten vært for lett så langt. Nuh det jeg er litt skuffa over er dette; Alle fjortissene osv som jeg har snakka med som snuser er som oftest noe i nærheten av dette: "Shitt ass jeg har ikke snust på 2 dager, er så svimmel og kvalm og har hodepine ass." Jeg må si meg skuffa for å si det rett ut. INGEN plager av nevnte type, ei heller noe som ligner. Det eneste jeg kjenner er at jeg har lyst på en snus, akkurat som jeg har lyst på sjokolade noen ganger osv. (Bare at jeg har en del mer lyst på snus.) Er all praten om abstinenser oppskrytt tull fra de ufattelig kule ungdommene som bare er så avhengig av snus, eller er jeg bare "heldig" og ikke blitt avhengig av skiten? Har forøvrig snust en god stund nå, og snust mer enn noen gang nå i det siste, trappa faktisk skikkelig opp over en lenger periode og satt med snus stort sett hele tiden i kassa på jobb og i skoletimer. Så det er ikke snakk om å ha kutta ut etter 2-3 preller i uka, kun for oppklaringens del. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nå har bestemt meg for å slutte, slutta sist søndag, og har ikke sprukket selv om jeg sitter med 4 fulle bokser løs og en åpnet porsjon boks rett innenfor rekkevidde. Nesten vært for lett så langt.Nuh det jeg er litt skuffa over er dette; Alle fjortissene osv som jeg har snakka med som snuser er som oftest noe i nærheten av dette: "Shitt ass jeg har ikke snust på 2 dager, er så svimmel og kvalm og har hodepine ass." Jeg må si meg skuffa for å si det rett ut. INGEN plager av nevnte type, ei heller noe som ligner. Det eneste jeg kjenner er at jeg har lyst på en snus, akkurat som jeg har lyst på sjokolade noen ganger osv. (Bare at jeg har en del mer lyst på snus.) Er all praten om abstinenser oppskrytt tull fra de ufattelig kule ungdommene som bare er så avhengig av snus, eller er jeg bare "heldig" og ikke blitt avhengig av skiten? Har forøvrig snust en god stund nå, og snust mer enn noen gang nå i det siste, trappa faktisk skikkelig opp over en lenger periode og satt med snus stort sett hele tiden i kassa på jobb og i skoletimer. Så det er ikke snakk om å ha kutta ut etter 2-3 preller i uka, kun for oppklaringens del. De fleste overdriver og finner på masse tull ja, selv skjelver jeg bare når jeg prøver å slutte. Skjelvingen er så ekstrem at jeg kutter meg når jeg barberer meg, men har ingen andre abstinenser. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg får hodepine hvis jeg går uten snus lenge. Men dette er kun de dagene jeg er på jobb og er vant med å ha snus innabords. Er blitt en vane. Så i stedet for å ikke ta snus da, så snuser jeg. Easy! Har ingen planer om å slutte, men hvis jeg skal slutte så vil jeg tro at jeg skal klare det. Slutter jo ikke med mindre jeg har en god nok grunn, og da blir det også lettere å slutte Lenke til kommentar
Addan Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hva koster det for et tårn i sverige? En kompis som kjøper til meg nå, og veit ikke om ejg har råd til å betale han en gang Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Jeg hører veldig mye bra om ettan og grovsnus! Har selv snuset Skruf tranebær (Veldig fornøyd! litt sur?) og General Løs / Pose (<3) Men, så er det det, at jeg vil over til Ettan, grovsnus og Skruf Stärk! Men jeg vet ikke helt om det er anbefalt? Jeg har bare snuset i et år ca.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis du vil snuse grovsnus, så snus grovsnus. Hvis du vil snuse mocca, så snus mocca. Snus hva du vil. Hvor lenge du har snust skal ikke bestemme hva du skal snuse. Du snuser det du vil. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis du vil snuse grovsnus, så snus grovsnus. Hvis du vil snuse mocca, så snus mocca. Snus hva du vil. Hvor lenge du har snust skal ikke bestemme hva du skal snuse. Du snuser det du vil. Er det noen spesiele gode blant de? Ingen som kan ha en liten snus-test? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Hvis du vil snuse grovsnus, så snus grovsnus. Hvis du vil snuse mocca, så snus mocca. Snus hva du vil. Hvor lenge du har snust skal ikke bestemme hva du skal snuse. Du snuser det du vil. Er det noen spesiele gode blant de? Ingen som kan ha en liten snus-test? Grovsnus er veldig god. Den anbefaler jeg på det sterkeste. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Liten "Snus Test" av meg da General Løs Det var rett før skole start, og jeg satt på bussen med ei venninne når hun dro opp en boks med General Løs og spurte om jeg ville ha. Det var mitt første møte med General Løs, og jeg gledet meg som faen, for jeg hadde alltids hatt lyst på den. Så, jeg fikk en liten dært og bakte ivei. Mitt første møte med General Løs var egentlig nydelig. Jeg hadde ikke snuset på 2 dager, og jeg ante fort et hint av nikton sjokk. Herlig! Smaken var sånn passe god. Hadde egentlig forventet en litt sterkere snus. Ble litt skuffet, selvom alt jeg hadde valgt og se på som tull om at den IKKE var sterk, faktisk var sant. Uheldigvis måtte den ut etter 15 minutter, for jeg nådde frem til en kompis, og moren hennes ville blitt meget sur Styrke: Middel. Egentlig en passe sterk, men jeg falt ikke helt for styrken Smak: God og fyldig. Ikke like sur som skruf. Varighet: 1-2 timer. Karakter: -5 Skruf Tranebær Dette var egentlig den første snusen jeg smakte / kjøpte selv. Åpnet opp og prøvde for første gang skruf. Det var ikke tvil, den var sur. Men god! Jeg synes det var et lite hint av tranebær, men mye større hint av tobakk egentlig. Litt sur, utrolig vond lukt, men grei smak. Gidder ikke skrive noe mer om denne egnentlig. Nydelig nybegynner snus! Karakter: 4 Mocca Mint Fy faen. For en pinelig opplevelse. Egentlig en grei smak, men det smaker mer leppomade med mintsmak enn snus. Fysj. Nei, ikke verdt og kjøpe. Karakter: -2 General Portion: Herlig opplevelse. Likte denne. Desverre renner den veldig, så unngå den om du ikke liker saft. Bland gjerne litt med en sterkere snus hadde jeg vært deg. Karakter 4+ Kommer ikke på så mange opplevelser flere jeg.. Lenke til kommentar
drz Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kan noen slenge opp et bilde av den nye generalen? Er den som general sterk white portion bare i brun? Lett litt rundt men få som har den rundt horten =( Lenke til kommentar
drz Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hvilken snus er minst farlig? Lurt på det en stund ONICO - Utan tobak och nikotin. Mindre farlig finnes vel ikke onico er kjempeskadelig for tannkjøttet, mye værre en vanlig snus. Sto noe om det i dagbladet eller noe, kan sikkert finne noe om du søker. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Kan noen slenge opp et bilde av den nye generalen? Er den som general sterk white portion bare i brun? Lett litt rundt men få som har den rundt horten =( Det er faktisk "General Ekstra Sterk White Portion" ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg