Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skjønner ikke åssen folk klarer å ha snusen i over 1 time, det har aldri jeg hatt sjans til :p Etter en stund så blir den jo så jævla blaut og safta renner i alle kanter, det er ikke for meg... Snusa fast i snart 4 år nå, men jeg har snusen (enten bake eller pose) inne i maks 45 min.

Lenke til kommentar

Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nå har bestemt meg for å slutte, slutta sist søndag, og har ikke sprukket selv om jeg sitter med 4 fulle bokser løs og en åpnet porsjon boks rett innenfor rekkevidde. Nesten vært for lett så langt.

Nuh det jeg er litt skuffa over er dette; Alle fjortissene osv som jeg har snakka med som snuser er som oftest noe i nærheten av dette: "Shitt ass jeg har ikke snust på 2 dager, er så svimmel og kvalm og har hodepine ass."

Jeg må si meg skuffa for å si det rett ut. INGEN plager av nevnte type, ei heller noe som ligner.

Det eneste jeg kjenner er at jeg har lyst på en snus, akkurat som jeg har lyst på sjokolade noen ganger osv. (Bare at jeg har en del mer lyst på snus.)

Er all praten om abstinenser oppskrytt tull fra de ufattelig kule ungdommene som bare er så avhengig av snus, eller er jeg bare "heldig" og ikke blitt avhengig av skiten?

Har forøvrig snust en god stund nå, og snust mer enn noen gang nå i det siste, trappa faktisk skikkelig opp over en lenger periode og satt med snus stort sett hele tiden i kassa på jobb og i skoletimer. Så det er ikke snakk om å ha kutta ut etter 2-3 preller i uka, kun for oppklaringens del. :)

Lenke til kommentar
Jeg har kommet til et punkt hvor jeg nå har bestemt meg for å slutte, slutta sist søndag, og har ikke sprukket selv om jeg sitter med 4 fulle bokser løs og en åpnet porsjon boks rett innenfor rekkevidde. Nesten vært for lett så langt.

Nuh det jeg er litt skuffa over er dette; Alle fjortissene osv som jeg har snakka med som snuser er som oftest noe i nærheten av dette: "Shitt ass jeg har ikke snust på 2 dager, er så svimmel og kvalm og har hodepine ass."

Jeg må si meg skuffa for å si det rett ut. INGEN plager av nevnte type, ei heller noe som ligner.

Det eneste jeg kjenner er at jeg har lyst på en snus, akkurat som jeg har lyst på sjokolade noen ganger osv. (Bare at jeg har en del mer lyst på snus.)

Er all praten om abstinenser oppskrytt tull fra de ufattelig kule ungdommene som bare er så avhengig av snus, eller er jeg bare "heldig" og ikke blitt avhengig av skiten?

Har forøvrig snust en god stund nå, og snust mer enn noen gang nå i det siste, trappa faktisk skikkelig opp over en lenger periode og satt med snus stort sett hele tiden i kassa på jobb og i skoletimer. Så det er ikke snakk om å ha kutta ut etter 2-3 preller i uka, kun for oppklaringens del. :)

De fleste overdriver og finner på masse tull ja, selv skjelver jeg bare når jeg prøver å slutte. Skjelvingen er så ekstrem at jeg kutter meg når jeg barberer meg, men har ingen andre abstinenser.

Lenke til kommentar

Jeg får hodepine hvis jeg går uten snus lenge. Men dette er kun de dagene jeg er på jobb og er vant med å ha snus innabords. Er blitt en vane. Så i stedet for å ikke ta snus da, så snuser jeg. Easy! Har ingen planer om å slutte, men hvis jeg skal slutte så vil jeg tro at jeg skal klare det. Slutter jo ikke med mindre jeg har en god nok grunn, og da blir det også lettere å slutte ;)

Lenke til kommentar
Hvis du vil snuse grovsnus, så snus grovsnus. Hvis du vil snuse mocca, så snus mocca. Snus hva du vil. Hvor lenge du har snust skal ikke bestemme hva du skal snuse. Du snuser det du vil.

Er det noen spesiele gode blant de? Ingen som kan ha en liten snus-test? :)

Grovsnus er veldig god. Den anbefaler jeg på det sterkeste.

Lenke til kommentar

Liten "Snus Test" av meg da :)

General Løs

Det var rett før skole start, og jeg satt på bussen med ei venninne når hun dro opp en boks med General Løs og spurte om jeg ville ha.

Det var mitt første møte med General Løs, og jeg gledet meg som faen, for jeg hadde alltids hatt lyst på den.

Så, jeg fikk en liten dært og bakte ivei.

Mitt første møte med General Løs var egentlig nydelig.

Jeg hadde ikke snuset på 2 dager, og jeg ante fort et hint av nikton sjokk. Herlig! Smaken var sånn passe god. Hadde egentlig forventet en litt sterkere snus.

Ble litt skuffet, selvom alt jeg hadde valgt og se på som tull om at den IKKE var sterk, faktisk var sant.

Uheldigvis måtte den ut etter 15 minutter, for jeg nådde frem til en kompis, og moren hennes ville blitt meget sur :p

Styrke: Middel. Egentlig en passe sterk, men jeg falt ikke helt for styrken

Smak: God og fyldig. Ikke like sur som skruf.

Varighet: 1-2 timer.

Karakter: -5

Skruf Tranebær

Dette var egentlig den første snusen jeg smakte / kjøpte selv.

Åpnet opp og prøvde for første gang skruf. Det var ikke tvil, den var sur. Men god! Jeg synes det var et lite hint av tranebær, men mye større hint av tobakk egentlig.

Litt sur, utrolig vond lukt, men grei smak.

Gidder ikke skrive noe mer om denne egnentlig. Nydelig nybegynner snus!

Karakter: 4

Mocca Mint

Fy faen. For en pinelig opplevelse.

Egentlig en grei smak, men det smaker mer leppomade med mintsmak enn snus. Fysj. Nei, ikke verdt og kjøpe.

Karakter: -2

General Portion:

Herlig opplevelse. Likte denne. Desverre renner den veldig, så unngå den om du ikke liker saft.

Bland gjerne litt med en sterkere snus hadde jeg vært deg.

Karakter 4+

Kommer ikke på så mange opplevelser flere jeg..

Lenke til kommentar
Hvilken snus er minst farlig?

Lurt på det en stund :p

ONICO - Utan tobak och nikotin. Mindre farlig finnes vel ikke :p

onico er kjempeskadelig for tannkjøttet, mye værre en vanlig snus. Sto noe om det i dagbladet eller noe, kan sikkert finne noe om du søker.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...