Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Hei og hopp folks^^ Sitter her med Skruf Sterk som er en av de beste syns jeg. Begynner dog å gå litt lei den etter 5 bokser på rad^^ Men jeg skal slutte etter denne boksen, tror det kommer til å gå bedre denne gangen, siden nå har jeg fått med meg 2 kompiser som også skal slutte. Da sier jeg farvel til denne kjære tråden ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981287349
Men jeg skal slutte etter denne boksen, tror det kommer til å gå bedre denne gangen, siden nå har jeg fått med meg 2 kompiser som også skal slutte. Da sier jeg farvel til denne kjære tråden ;)

 

Bullcrap Aleks, and you know it. Etter utallige forsøk har du bestandig kommet tilbake. Snakkes om 3 dager !

Lenke til kommentar
Hei og hopp folks^^ Sitter her med Skruf Sterk som er en av de beste syns jeg. Begynner dog å gå litt lei den etter 5 bokser på rad^^ Men jeg skal slutte etter denne boksen, tror det kommer til å gå bedre denne gangen, siden nå har jeg fått med meg 2 kompiser som også skal slutte. Da sier jeg farvel til denne kjære tråden ;)

HAHA! Og det skal vi ta seriøst? Synest at skruff stark ikkje er noko snus, det har ikkje noko smak, har snust tre bokser av den på jobb no dei siste vekene. Den er heller ikkje noko god etter maten heller, holder meg til N&J.

Lenke til kommentar

Jeg "sluttet" for rundt en måned siden. "sluttet" som i å ikke kjøpe meg snus om ikke det har vært begivenheter som har ropt på ekstra kos. Så på en måned har jeg kjøpt 2 snusbokser. Jeg pleide å snuse 2 bokser om dagen ;)

Men det var faktisk ikke så vanskelig. Hadde ikke noe nevneverdig snussug. Men nå sluttet jeg pga økonomien, så jeg hadde ikke noe valg. Tror det har mye med saken å gjøre. Jeg visste at jeg ikke kunne kjøpe snus og da følte jeg heller ikke trangen til å gjøre det. Men, jeg stikker til sverige for å kjøpe meg noen tårn med en gang jeg har penger. Men det er ikke pga suget, det er pga kosen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

2 bokser om dagen ja blir ekstremt mye penger,.

Kan ha en boks i over en uke, tar meg 2-3 store priser om dagen som jeg har i 1-3 timer, snakker om løs nå.

 

Posesnus merker jeg går litt fortere.

 

 

Men seriøst, 2 bokser om dagen ? 500kr i uka jo!

Lenke til kommentar
Hei og hopp folks^^ Sitter her med Skruf Sterk som er en av de beste syns jeg. Begynner dog å gå litt lei den etter 5 bokser på rad^^ Men jeg skal slutte etter denne boksen, tror det kommer til å gå bedre denne gangen, siden nå har jeg fått med meg 2 kompiser som også skal slutte. Da sier jeg farvel til denne kjære tråden ;)

 

Kan du gjøre meg en kjempetjeneste, og slutte å post masse bullshit i denne tråden?! TAKK

 

Har kjøpt General ekstra sterk nå btw. Veldig førnøyd med den. Slår ikke Nick da selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ikke ta det så tungt general fans, men jeg syns snusen blir så alt for fort bløt i munnen, er en smule irriterende siden det detter noen biter ned i munnen (som jeg svelger, ikke noe big deal).

 

Har dere andre noen andre typer snus som ikke trenger å hardbakes og er veldig kompakt ? Tenker ikke på pose i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Ikke ta det så tungt general fans, men jeg syns snusen blir så alt for fort bløt i munnen, er en smule irriterende siden det detter noen biter ned i munnen (som jeg svelger, ikke noe big deal).

 

Har dere andre noen andre typer snus som ikke trenger å hardbakes og er veldig kompakt ? Tenker ikke på pose i denne sammenhengen.

 

Röda Lacket, er som modelleire.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
The One Taste <3

 

Er ikke så stor fan av Röda Läcket !

General er god den også, men har jo bare blitt sånn etter hvert.

 

Hører om overdrevent snusmisbruking her. Jeg klarer meg med en boks (porsjon) på 4-5 dager! 4-6 snus om dagen, 1-3 timer hver.

Samme som meg det ; )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Til dere som har den inne i 1-3 timer:

Hvilken snus bruker dere? Jeg bruker Skruf Porsjon (mild?). Den varer i maks 1.5 time, før den er helt doven.

 

Bruker Skruf Orginal Løs og Grov Snus, samt Ettan av og til.

 

Baker du prisen din litt hard og sylinder formet så varer den lenge vil jeg tro (det gjør den hos meg).

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...