Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det står på boksen at snusen er sterk. Det betyr ikke at den heter det. Heter den da Nick & johnny Strong Vann Tobakk Fuktighetsbevarende Midler...? You get my point. Flere snus er merket med at de er sterke. Feks Claq Qui, hvor det står 'sterk portion'. Det betyr ikke at den heter det.

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager skal man egentlig kvitte seg med en snus under leppa? Jeg ender alltid opp med å stå og pirke den ut enten det er pose eller bake.

TIPS!? :wallbash:

Du kan jo prøve å "blåse" den ut:P Lag sånn lyd som hesten lager og den spretter ut ;)

ser jævlig rart ut men det funker:p

Lenke til kommentar
Det står på boksen at snusen er sterk. Det betyr ikke at den heter det. Heter den da Nick & johnny Strong Vann Tobakk Fuktighetsbevarende Midler...? You get my point. Flere snus er merket med at de er sterke. Feks Claq Qui, hvor det står 'sterk portion'. Det betyr ikke at den heter det.

Så du mener strong er en ingrediens? :p

Den heter strong fordi det er 12 mg nikotin i den.

Lenke til kommentar

Inntil nylig var den ikke merket med annet enn "N&J", men en stund etter West og East kom dukket det opp merker på den hvor det står "strong". Det er tydelig at Swedish Match prøver seg fram på sterkere snus, og jeg ville tro at merking av N&J var første steg i planen. N&J ble originalt lansert for å ha et motstykke til Skruf på markedet.

..og, shitkids imponerer idiotvennene sine fordi de snuser "sterk" snus ;-)

Lenke til kommentar

General "ekstra" sterk

2060w82.jpg

Veldig god snus, var ikke noe som helst begeistra for general "sterk". men denne var veldig god. Vil si jeg har prøvd alt på markedet, kanskje en ny favoritt? får se på det, tror jeg kommer til å holde meg til general porsjon/MAXI.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

" Det blåser opp til snuskrig "

Var en av hovedtittlene idag på VG`s hjemmesider

Fnyser av norske snusuttalelser - VG

Regjeringen til krig mot snusen - VG

Er snus virkelig så farlig som regjeringen skal ha det til ? Svenskene er uenige.

Vil EU sette tilbake advarselen på boksen ? Hva tror dere ?

Interessant tema syns jeg, derfor jeg tok det opp i Snustråden.

Snus er helseskadelig ja. Men har spurt min tannlege om råd og hun sier at jeg kan snuse oppe og nede i leppen fordi det styrker tannkjøttet og fjerner bakterier. (At man får gule tenner er noe annet...)

speak up!

Lenke til kommentar

Så du mener strong er en ingrediens? :p

Den heter strong fordi det er 12 mg nikotin i den.

Jeg har da aldri skrevet at strong er en ingrediens, har jeg? Hvis du ikke forstod det jeg skrev, så mente jeg det slik at en snus ikke heter alt som står på boksen. Bare fordi det står på boksen at den er sterk, så behøver den ikke å hete det.

Lenke til kommentar

Snus burde ikke ha "tobakks avgift" ettersom det ikke er bevist noen dør av det, eller må til sjukehus pågrunn av det. Så alle vi snusere må betale for skadene røykere pådrar seg selv, synes det er idiotisk. Hvis snus hadde hatt en rimelig pris helt til de eventuelt finner ut det er farlig osv så kunne snus hjelpet mange mot røyk tror jeg. Sverige har flest snusere og minist dødsårsaker pågrunn av snus.

Lenke til kommentar
Hvordan i alle dager skal man egentlig kvitte seg med en snus under leppa? Jeg ender alltid opp med å stå og pirke den ut enten det er pose eller bake.

TIPS!? :wallbash:

Dette gjelder bare hvis man har hatt prisen en liten stund i overleppen, for da er den ikke så klebrig lengre. Man presser simpelthen den ytre overleppen mot der snusen ligger og den skal falle litt ned. Åpner du munnen noen centimeter faller den ned av seg selv, og da er det intet problem bare å spytte den ut. Eventuelt kan du ta den ned med tungen, men det er mange som synes det er ekkelt å gjøre det slik. Personlig har jeg ingen problemer med det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...