Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er så forbanna lei på alle som lager så forbanna stort drama om de som snuser. Bør være deres eget valg, og folk burde faktisk respektere det, selv om de kan anbefale og slutte.

Også er jeg meget lei de som står å glaner så jævlig når jeg putter snusen i leppen... Helvete heller..

Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217
Jeg stirrer ofte på folk som snuser bakesnus. Og synes det er ekkelt. Men hey, hvis folk vil, så vil de.

Selv snuser jeg bare bakesnus, og hver gang jeg pakker og kjenner stanken av snus er det nesten så jeg brekker meg. Snuser en del, og har mange ganger vurdert å gå over til posjon, men har aldri likt det like bra liksom. Er bare noe rart.

Lenke til kommentar

Hva er det du babler om? Han får jo effekt. Det merker man fort når man går uten snus litt for lenge. Dersom man bytter til nikotinfri merkes det nok ganske fort;)

Shit, lenge siden jeg har vert her nå! Hva er skjedd? Kommet noen nye spennende Snusmerker på markedet? Har hørt rykter om en genneral ekstra sterk (?)

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Hvis du ikke får effekt kan du jo like godt la være, eller begynne med nikotin- og tobbaksfri snus...?

Det er en vane, men ingen effekt som i rus. Ingen seriøse snusere blir svimmel eller merker noe annet når de snuser av denslags. Det er nybegynnere og unger som får slikt. Det ligger en effekt i følgende:

-Følelsen av å ha noe i overleppa (samme om det er med eller uten nikotin)

-Nikotinavhengig i underbevisstheten

Lenke til kommentar
todda7 -2rst1- og funkyboJ:

Jeg har snus lenger enn hva dere har snus til sammen uten å miste en eneste bit av tannkjøttet mitt. Snus får tannkjøttet til å trekke seg sammen pga syre og kan også i det lange drag etse vekk leppestrengen, samt skape sår hud. Snus får ikke tannkjøttbiter til å falle ut. Om dere faktisk opplever å miste deler av munnen deres anbefaler jeg dere å komme dere til legen raskere enn dere klarer å si "Knox løs".

hvordan tannkjøttet reagerer varierer vel sannsynligvis fra person til person dah. snus holder ph-verdiene i kjeften i sjakk, men dreper tannkjøttet. jeg tror ikke det er tilfeldig at skinnet ved strengen min er totally fucked up i forhold til resten av munnen min.
Lenke til kommentar
Hvis du ikke får effekt kan du jo like godt la være, eller begynne med nikotin- og tobbaksfri snus...?

Det er en vane, men ingen effekt som i rus. Ingen seriøse snusere blir svimmel eller merker noe annet når de snuser av denslags. Det er nybegynnere og unger som får slikt. Det ligger en effekt i følgende:

-Følelsen av å ha noe i overleppa (samme om det er med eller uten nikotin)

-Nikotinavhengig i underbevisstheten

Nemlig, da får du en slags effekt ;)

Det var det jeg ville frem til :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Stor forskjell på det med personer og effekt og kreftfremkallende stoffer osv.

Har 3 onkler som snuser siden de var tja 16 år og idag oppi 45 år, ikke har de skader på tennene, syre problemer i tannkjøttet, og iallefall ikke noe tegn til kreft.

Personlig merker jeg forskjell på sterk og svak snus ergo tar jeg en general blir den bare liggende der mens jeg patter på den, derimot en skruf/n&j stark løs så kjenner jeg det bra.

Effekten av snus varierer hvor lenge du har snust og hvor mye du snuser.

Lenge siden tråden her har postet noen anmeldelser, fyll opp folkens :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...