Dravde Den Feite Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er da altså 13 år, og har snuset i ca. et halvt år. Driter i om folk kommenterer alderen min jeg men. Her om dagen skulle jeg spytte ut en General Løs prell som gikk i oppløsning på vei inn i munnen. Fra andre etasje var det lite med valg, så jeg måtte spytte ut av vinduet, og traff da veldig elegant vinduet i første, hvor min familie satt. I all mulig panikk heller jeg da 1,5 L med vann ned og bommer på ruta hver gang, og da ser jeg min ste-far's hode stikke ut av vinduet. Han tok det helt greit, han er verdens beste ste far. Men min mor, hun klikket... Det var hvertfall noe av det smarteste jeg har gjort.. Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du vet hva man sier, selveid er veleid! Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vet ikke om dere kanskje var klar over dette fra før, men sjekk hva jeg kom over på 7-eleven igår: http://www.svensktsnus.se/konsument/GeneralExtraSterk_pp.asp Tenkt å kjøpe meg en boks etterpå, noen som har prøvd den? Håper bare det ikke er White Portion slik som den vanlige General Sterk... Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Fant noko her no, tolk det som du vilNår du har snusdoser liggende under overleppen, time etter time, vil det oppstå forandringer i munnen. Snusen irriterer tannkjøttet. Det vil etter hvert forskyve seg oppover, slik at tannhalsen, som tidligere var dekket av tannkjøtt, blir avdekket. Tennene blir misfarget av snustobakken. Et annet problem er saften som renner fra snusingen. De som bruker snus som er plassert i tepose-lignende pakker, unngår dette problemet. Det irriterer kjeften, men ville du fram til kreft? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg vet ikke om dere kanskje var klar over dette fra før, men sjekk hva jeg kom over på 7-eleven igår: http://www.svensktsnus.se/konsument/GeneralExtraSterk_pp.asp Tenkt å kjøpe meg en boks etterpå, noen som har prøvd den? Håper bare det ikke er White Portion slik som den vanlige General Sterk... Ja, den har nettopp kommet. Skal visst være den sterkeste på markedet. Vanlige poser, faktisk ganske god. Minna meg litt om NJ Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Koster det mye for General Lös i sverige? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Vanlige poser, faktisk ganske god. Minna meg litt om NJ Hehey! Denne må prøves. Håper svenskene vil selge denne, vanlige gen. sterk selges jo kun i norge. Lenke til kommentar
catolap Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) (Säljs endast på den norska marknaden) Endret 7. september 2008 av JA1NQ Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Etter fem dager får jeg endelig snust i morgen! Etter at jeg begynte igjen har jeg aldri hatt en pause som har vedvart mer enn rundt 10 timer på det meste, så det kommer til å bli enormt bra. Kan bare se for meg hvor god følelsen blir når jeg tar en Skruf Stark i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er da altså 13 år, og har snuset i ca. et halvt år. Driter i om folk kommenterer alderen min jeg men. Her om dagen skulle jeg spytte ut en General Løs prell som gikk i oppløsning på vei inn i munnen. Fra andre etasje var det lite med valg, så jeg måtte spytte ut av vinduet, og traff da veldig elegant vinduet i første, hvor min familie satt. I all mulig panikk heller jeg da 1,5 L med vann ned og bommer på ruta hver gang, og da ser jeg min ste-far's hode stikke ut av vinduet. Han tok det helt greit, han er verdens beste ste far. Men min mor, hun klikket... Det var hvertfall noe av det smarteste jeg har gjort.. Been there done that. Jeg begynte å snuse i samme alder som deg. Nå er jeg tre år eldre enn deg, og snuser fortsatt. Selv om det er minst like herlig med en prell nå som før, så angrer jeg på at jeg begynte. Hadde jeg vært deg så hadde jeg forbehold snus til helgene, ihvertfall prøve å gjøre det. Utenom at jeg har mistet det meste av tannkjøtt i munnen har jeg ikke hatt så mange andre bivirkninger enda, men om førti år så tør jeg ikke tenke på hvordan det kommer til å se ut. Et godt tips er å ta et lite tynt lag med papir rundt løs-snusen, da varer den mye lengre, renner litt mindre og er mye lettere og renere å få ut Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Utenom at jeg har mistet det meste av tannkjøtt i munnen har jeg ikke hatt så mange andre bivirkninger enda, men om førti år så tør jeg ikke tenke på hvordan det kommer til å se ut. Har du mistet tannkjøtt i munnen? Shit! Jeg har snust i tre år men har enda tannkjøtt igjen og vel så det. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg tror det varierer veldig for hva som angår tannkjøttet. Etter en lengre pause begynte jeg å snuse igjen for en liten stund siden og jeg merket raskt at innsiden av underleppen min ble irritert og at huden ble noe sårere. Over en lengre periode er jeg sikker på at tannkjøttet mitt kommer til å se lite pent ut. Uansett lurer jeg på en ny snus noen kan anbefale meg. Har lyst å prøve noe annet enn Skruf og Skruf Stark. Noe med en litt annerledes smak, kanskje? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 tannkjøttet ved "strengen" min er veldig løst, og det har falt av biter flere ganger. tannkjøttet er på en måte skrukkete. jeg har snust ganske så mye i omtrent et år nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 (endret) Vanlige poser, faktisk ganske god. Minna meg litt om NJ Høre konge ut. Om den er bra håper jeg de selger den i Sverige også. Ikke kun i Norge, slik som vanlig Gen. Sterk. todda7 -2rst1- og funkyboJ: Jeg har snus lenger enn hva dere har snus til sammen uten å miste en eneste bit av tannkjøttet mitt. Snus får tannkjøttet til å trekke seg sammen pga syre og kan også i det lange drag etse vekk leppestrengen, samt skape sår hud. Snus får ikke tannkjøttbiter til å falle ut. Om dere faktisk opplever å miste deler av munnen deres anbefaler jeg dere å komme dere til legen raskere enn dere klarer å si "Knox løs". Endret 7. september 2008 av Nyhus Lenke til kommentar
Nikolas92 Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Kjøpte en boks General Ekstra Sterk idag, og jeg elsker den! Kjente ikke at den svei eller noe, men jeg kjente den temmelig godt i kroppen, jeg ble ordentlig chilla og ganskte svimmel når jeg gikk rundt. Akkurat slik jeg elsker det. Har ikke kjent snus på flere måneder nå, untatt når jeg tar masse general løs med klypa og bare plaserer det rundt i overleppa. Men denne kjente jeg ganske godt Skal definitiv kjøpe fler, og denne er nå en av mine yndlingssnus blandt General Løs, NJ sterk porsjon og Skruf løs sterk. Heia swedish match! Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Jeg er da altså 13 år, og har snuset i ca. et halvt år. Driter i om folk kommenterer alderen min jeg men. Her om dagen skulle jeg spytte ut en General Løs prell som gikk i oppløsning på vei inn i munnen. Fra andre etasje var det lite med valg, så jeg måtte spytte ut av vinduet, og traff da veldig elegant vinduet i første, hvor min familie satt. I all mulig panikk heller jeg da 1,5 L med vann ned og bommer på ruta hver gang, og da ser jeg min ste-far's hode stikke ut av vinduet. Han tok det helt greit, han er verdens beste ste far. Men min mor, hun klikket... Det var hvertfall noe av det smarteste jeg har gjort.. Been there done that. Jeg begynte å snuse i samme alder som deg. Nå er jeg tre år eldre enn deg, og snuser fortsatt. Selv om det er minst like herlig med en prell nå som før, så angrer jeg på at jeg begynte. Hadde jeg vært deg så hadde jeg forbehold snus til helgene, ihvertfall prøve å gjøre det. Utenom at jeg har mistet det meste av tannkjøtt i munnen har jeg ikke hatt så mange andre bivirkninger enda, men om førti år så tør jeg ikke tenke på hvordan det kommer til å se ut. Et godt tips er å ta et lite tynt lag med papir rundt løs-snusen, da varer den mye lengre, renner litt mindre og er mye lettere og renere å få ut mister du ikke litt av effekten da? Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Du mister effekten før eller senere av alt Jeg har bare snust i et år , og samme hva jeg putter inn kjenner jeg det ikke (untatt hvis jeg propper kjeften full da) , så jeg kjøpte meg like gjerne en Vertigo Cubagold ^^ (bare le dere , men den smaker bra Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 7. september 2008 Del Skrevet 7. september 2008 Oioioi,General ekstra sterk? Den høres fin ut. Håper bare den ikke er noe som helst like General sterk, eller general onyx. De var bare failure hele gjengen. Men akk, jeg må vel vente en stund til før jeg finner general ekstra sterk her på vestlandet >< Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Noen som vet hvor man kan få kjøpt General Ekstra sterk i fredrikstad?. Har ikke funnet den enda . Lenke til kommentar
Nikolas92 Skrevet 8. september 2008 Del Skrevet 8. september 2008 Smaken på Ekstra Sterk er nothing like Sterk, den er mye bedre og ligner mer på general løs smaken.. elsker den! sitter med en i mattetimen nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg