Kallileo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Noen som har noen erfaring å bestile fra www.northerner.com ?8 snus bokser blir ca 160 noe som er under toll grensen og porto er på kun 40 kroner. Tid osv bruker det på å komme ? Hmm.. Etter det som står her, så er det blandede tilbakemeldinger.. Men hovedsaklig gode. Mener å ha lest at de som bruker å handle på nettet, synes Northener er best Google-søk: www.northerner.com experience with delivery Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Kjøpte meg Göteborgs Rapè i dag på jobben mest for å prøve, satan så eg angrer. Den smaker og lukter jo som oppvaskmiddel! Fatter ikkje at folk kan snuse den. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har gjort samme feilen som deg før Jaffa Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Min favorittsnus: Göteborgs Rapè, LØS... Noen som vet om man får tak i den i Norge? Jeg har bare kjøpt den i Sverige... Min også- Og nei tror ikke den er tilgjengelig for oss nordmenn...forstår ikke hvorfor egentlig. Min favoritt (av de dem selger i norge) må være Ettan for smaken , og skruf for konsistensen. Ettan smaker bare digg , og skruf har jeg glatt i halvannen time før den er graut Får kjøpt den på de fleste butikker her i Trondheim, ICA, REMA 1000 og Bunnpris w00000t!!! jeg har nettopp flyttet til trondheim. får vel gå på jakt da! Fikk da kjøpt den her jeg bor for et par mnd sia. Er ikke sikker på om den selges her enda, siden jeg bare snuser skruf omtrent hvor bor du da? Sorry, seint svar. Har ikke hatt pc hele helga. Bor på Gran, som ligger på Hadeland, i Gran kommune, som igjen ligger i Oplland fylke Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Var på jobb i dag også kom det en fra Swedish Match for å ordne i snusskapet og sette opp forslag til bestilling. Vi slo selvfølgelig av en prat om snus. Og etter en liten tid fikk jeg en boks med Claq Qui. En ny type Röda Lacket, sterk portion. Claq Qui er fransk og betyr Ørefik. Hvilket har satt sitt preg på boksen. Den er hvit med røde blodflekker rundt omkring på boksen. Ganske fin faktisk. Smaken er ikke altfor god, og den renner ganske mye. Og det er jo ingen god kombinasjon. En helt grei snus, men er nok ingen snus jeg kommer til å kjøpe noe av. Sorry, seint svar. Har ikke hatt pc hele helga. Bor på Gran, som ligger på Hadeland, i Gran kommune, som igjen ligger i Oplland fylke Granskar, ja. Uffda Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mest sannsynlig til å få kreft? Tull! Jeg snuser egentlig ikke så veldig mye. Det vel heller det at jeg lager så store preller. Jeg lager ca. ti preller ut av en boks. Haha, du kødder, right? hæhæhæhæ Hvilken del av det innlegget der mener du er kødd? Nesten alle dagene i måneden har jeg fint råd. Bruker ca. 1500kr på snus hver mnd. Det er bare de siste dagene før lønning at jeg ikke har råd til snus. Og hvem er det som har sagt at jeg ikke har egen økonomi. Om du ser bort i fra mat, så står jeg for alt jeg kjøper selv. :O Du mente 150kr sant? En snusboks om dagen er i overkant mye. Det er bra du står for alt du kjøper, men hvis du ikke har 50kr til overs den siste uka før lønning har du dårlig økonomi. Ikke til å være 16 år da. Jeg snuser ca. en boks om dagen. Bommer også bort endel, kanskje 1/5 av boksen. Økonomien min er ikke så dårlig. Jeg tjener ca. 4500kr i mnd., noe jeg synes er ganske bra til å være såpass ung. Jeg tok litt av pengene jeg skulle bruke på skolebøker så da fikk jeg råd til en ny boks. Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Jeg har snust skruf portion (mild?) i et par uker nå. Og den er god den altså, men er det snus der ute som varer mye lenger? Snus som jeg også kan prøve ut, som smaker litt "annerledes", men som samtidig er god? Hva anbefaler folket? Endret 2. september 2008 av Kallileo Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Prøv Montecristo, bare ikke snus for mye av den. Kjøp den som hver 4. boks eller noe. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Var på jobb i dag også kom det en fra Swedish Match for å ordne i snusskapet og sette opp forslag til bestilling. Vi slo selvfølgelig av en prat om snus. Og etter en liten tid fikk jeg en boks med Claq Qui. En ny type Röda Lacket, sterk portion. Claq Qui er fransk og betyr Ørefik. Hvilket har satt sitt preg på boksen. Den er hvit med røde blodflekker rundt omkring på boksen. Ganske fin faktisk. Smaken er ikke altfor god, og den renner ganske mye. Og det er jo ingen god kombinasjon. En helt grei snus, men er nok ingen snus jeg kommer til å kjøpe noe av. Sorry, seint svar. Har ikke hatt pc hele helga. Bor på Gran, som ligger på Hadeland, i Gran kommune, som igjen ligger i Oplland fylke Granskar, ja. Uffda pfft :!: Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Mest sannsynlig til å få kreft? Tull! Jeg snuser egentlig ikke så veldig mye. Det vel heller det at jeg lager så store preller. Jeg lager ca. ti preller ut av en boks. Haha, du kødder, right? hæhæhæhæ Hvilken del av det innlegget der mener du er kødd? Om du baker 10 eller tusen preller av en boks så er jo det en boks uansett. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Det er sant. Jeg snuser like stor mengde med snus uansett hvor store jeg baker dem. Det er bare det at om man baker mye større preller så går boksen mye fortere enn om jeg hadde bakt små. Pga. stram økonomi bakte jeg nå en bitteliten en. Ca like stor som tommerfingerneglen min. Lenke til kommentar
Zodihax Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 (endret) Nettopp "begynt" å snuse. (har planer om bare å snuse av og til) Og jeg har bare snust Skruf Orginal, det som irriterer meg med den er at den begynner å renne etter bare et kvarter, og at det som renner ned smaker unødvendig salt. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den til å renne mindre? Evt. en porsjon-snus som er samme pris og styrke, som ikke renner så fort og/eller ikke har vond "rennesmak"? Takk på forhånd. Endret 2. september 2008 av Zodiiac Lenke til kommentar
Olum Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Safta fra Skruf er ikke noe god. Safta fra andre derimot er veldig god. Du kan jo gå over til løs som smaker mye bedre og renner mindre. "Snuse av og til" er det ikke noe som heter. Jeg trodde også det da jeg startet. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Skal du snuse av og till kommer du til å slite, tenkte det samme selv. "bare med bandet, bare på kvelden når jeg ser film". Men du blir super hekta, snus inneholder mye mer nikotin en røyk. Så slutt nå, hvis du ikke har sinnsykt god selvkontroll. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Nettopp "begynt" å snuse. (har planer om bare å snuse av og til)Og jeg har bare snust Skruf Orginal, det som irriterer meg med den er at den begynner å renne etter bare et kvarter, og at det som renner ned smaker unødvendig salt. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg kan få den til å renne mindre? Evt. en porsjon-snus som er samme pris og styrke, som ikke renner så fort og/eller som ikke har vondt "rennesmak"? Takk på forhånd. Tørk leppa litt, og ikke ha for stram leppe. Snuse avogtil og snuse fast er bare ett tidsspørsmål. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Leter etter en ny snus. Samme om det er løs eller posjon. Har snusa Skruf Lös & Posjon, General Lös & White, RL Lös. Eneste de jeg har prøvd, synes Skruf Lös er best, men vil prøve noe nytt! ;b Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Leter etter en ny snus. Samme om det er løs eller posjon. Har snusa Skruf Lös & Posjon, General Lös & White, RL Lös. Eneste de jeg har prøvd, synes Skruf Lös er best, men vil prøve noe nytt! ;b Grovsnus er cool, smaker godt imo. Passende styrke på også. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ettan gutt! Nick & Johnny Løs! Lenke til kommentar
drz Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Ettan porsjon/løs er en sikker vinner. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 2. september 2008 Del Skrevet 2. september 2008 Har hørt mye bra om Ettan, så blir nok den jeg prøver i første omgang. Takker folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg