Kuldesjokk Skrevet 29. august 2008 Del Skrevet 29. august 2008 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Er faktisk hold i noe av det han sier Men hvis du er så jævlig hypp på å runke er det ikke verre enn å ikke snuse en periode før du skal stryken... Samme gjelder sex også, noe folk sikkert har forstått Ironi fra min side? ^^ Joda, men jeg forstår jo det. Er ikke akkurat så jævlig morsomt å lese slikt i en snustråd uansett. Klarer meg fint jeg hvertfall hehe. Vet ikke om han som faktisk postet det køddet seg eller ikke, tenkte det var like greit å få litt klarhet i det Husker det begynte å svirre en del tanker første gang jeg hørte det der Så dere mener blodårene vil utvide seg igjen når nikotinet har gått ut av kroppen? Ja. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har blitt veldig glad i General Onyx i det siste, selv om de svarte posene er litt skumle. Hva har de å si, i forhold til White portion og de brune posene? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har blitt veldig glad i General Onyx i det siste, selv om de svarte posene er litt skumle. Hva har de å si, i forhold til White portion og de brune posene? Synes de svarte posene er herlig jeg..Liker spesielt godt LD og de kruttsvarte posene deres Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har blitt veldig glad i General Onyx i det siste, selv om de svarte posene er litt skumle. Hva har de å si, i forhold til White portion og de brune posene? de sorte posene har vel samme funksjon som de hvite (white portion), altså at de skal renne mindre, bare at de har en annen farge. har selv blitt veldig glad i nick and johnny west. synes white portion er veldig greit, siden innholdet i posen er mye "løsere", eller "tørrere", slik at man kan skjule snusen bedre Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har blitt veldig glad i General Onyx i det siste, selv om de svarte posene er litt skumle. Hva har de å si, i forhold til White portion og de brune posene? de sorte posene har vel samme funksjon som de hvite (white portion), altså at de skal renne mindre, bare at de har en annen farge. har selv blitt veldig glad i nick and johnny west. synes white portion er veldig greit, siden innholdet i posen er mye "løsere", eller "tørrere", slik at man kan skjule snusen bedre NJ West er god den, mn for oss nybegynnere, etter at jeg har lest de mer erfarne sine anbefalinger, er litt for sterk, de sier vi skal holde på med original så lenge som mulig...noe jeg egentlig er enig i, selv om det er så mye deiligere med en sterk.. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Har blitt veldig glad i General Onyx i det siste, selv om de svarte posene er litt skumle. Hva har de å si, i forhold til White portion og de brune posene? de sorte posene har vel samme funksjon som de hvite (white portion), altså at de skal renne mindre, bare at de har en annen farge. har selv blitt veldig glad i nick and johnny west. synes white portion er veldig greit, siden innholdet i posen er mye "løsere", eller "tørrere", slik at man kan skjule snusen bedre NJ West er god den, mn for oss nybegynnere, etter at jeg har lest de mer erfarne sine anbefalinger, er litt for sterk, de sier vi skal holde på med original så lenge som mulig...noe jeg egentlig er enig i, selv om det er så mye deiligere med en sterk.. Tar ikke mer enn noen uker før man ikke merker noe av nikotinen i orginalposer da, om vi ser bort i fra Skruf Orginial. Det jeg misliker ved general er også at det er veldig lite nikotin idet, med unntak av general sterk som er litt sterkere. Er ikke så veldig fan av white portion selv, for det smaker mindre særegent av det whiteportion generelt, mindre tobakksmak bare. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikke snus og ikke penger. Dette er den første dagen på nesten et år at jeg ikke har snust. Akkurat nå har jeg det helt jævlig. Det aller verste er at jeg heller ikke kan få meg snus i morra. I verste fall kan jeg gå uten i snus i mange dager framover. Vurderer veldig sterkt å naske i butikken nå. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ikke start med nasking. Hvorfor kan du egentlig ikke få tak i en boks i morgen? Jeg begynner også gradvis å få en stor lyst på snus når jeg ikke har fått det i meg i løpet av en hel dag, men nasking er noe jeg aldri har foretatt meg og aldri kommer til å foreta meg heller. Da er det bedre å få en eller to av noen du kjenner i løpet av dagen, noe som burde gå helt greit. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg har ikke noe som helst penger. Det kommer jeg heller ikke til å ha før på lørdag. Jeg tviler på om jeg kommer til å naske. Det har jeg ikke gjort siden begynnelsen av barneskolen. Egentlig så liker jeg ikke å bomme snus av folk. Jeg synes det er ganske så pinlig. Jeg har nok bommet bort mye mer enn jeg selv har bommet av andre. Grunnen til at jeg ikke har hatt sjansen til å bomme noe i dag, er at jeg ikke har satt foten utafor døra mi. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Du behøver da ikke å bomme av andre. Er bare å spørre om du kan få en prell av noen? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Det er bedre å gå uten snus enn å bli tatt for nasking. Utrolig hvor kjapt det er å bli tatt og hvor mye det kan herpe. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Ehh, er ikke det litt selvmotsigelse, Ralph Lauren? Jeg behøver ikke bomme, men spørre om å få noen? Å bomme og å få noen er da akkurat det samme. Endret 31. august 2008 av Olum Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Trodde du mente bomme som i å ta av noen andre uten at de visste det. My bad. Ja, det er litt flaut. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Ja, det er egentlig ganske flaut å bomme av folk. Føler meg liksom litt som en snylter da. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Mhm, spesielt hvis du ikke pleier å gi bort til andre selv Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Jeg pleier å gi bort ganske mye. Uansett så liker jeg ikke å bomme av folk. Det er vel fordi jeg er vant til å alltid ha en boks på meg. Det er så sjeldent jeg må bomme, at når jeg først må det, føles det skikkelig pinlig. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stålsett deg selv og spør pent om å få en snus av tre-fire av noen venner og/eller venninner. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gjort nettopp det. Det kommer heller neppe til å skade ditt rykte i og med at du selv sier at du gir bort en del selv. Med andre ord lønner det seg å være spandabel. Det kan hende det er flaut, men det er enda flauere å bli tatt for nasking på butikken. Hvis ikke kan du spørre om å låne penger av flere slik at du til sammen har råd til en boks, men da kan du fort komme opp i en lite koselig sum. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Hvor gamle er dere a, er snakk om 55 spenn her. Det er jo ikke akkurat mye penger. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 (endret) Jeg er 16. Nei, 65kr. er ikke mye, men det er endel når jeg har en eneste kr. Endret 31. august 2008 av Olum Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 31. august 2008 Del Skrevet 31. august 2008 Stålsett deg selv og spør pent om å få en snus av tre-fire av noen venner og/eller venninner. Hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg gjort nettopp det. Det kommer heller neppe til å skade ditt rykte i og med at du selv sier at du gir bort en del selv. Med andre ord lønner det seg å være spandabel. Det kan hende det er flaut, men det er enda flauere å bli tatt for nasking på butikken. Hvis ikke kan du spørre om å låne penger av flere slik at du til sammen har råd til en boks, men da kan du fort komme opp i en lite koselig sum. Er vel bedre å spørre bestekompisen "Døh, kan jeg få låne søtti kroner av deg? Du får igjen på Lørdag". Det viktige da, er at du faktisk får penger på Lørdag. Jeg har skyldt 320 kroner til en fyr i hele sommer, han er ikke særlig blid. Fikk 200 her om dagen da, så har et håp om at han skal holde kjeft. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg