Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Er det nokon andre her og som har merka at det er mindre snus i posene til N&J? Merka det for eit par bokser sidan og trudde at det var ein feil vare boks men det var det ikkje...

jøss. har ikke snust n&j på en stund, men det skulle ikke forundre meg. du får stadig mindre snus for pengene...

Min favorittsnus: Göteborgs Rapè, LØS... Noen som vet om man får tak i den i Norge? Jeg har bare kjøpt den i Sverige...

Ellers går det i ettan, general og skruf påååse.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ved ereksjon presses blod inn i arteriene i penis. Nikotintilførsel trekker sammen alle blodkar i kroppen, også i penis. Snusing kan føre til problemer med ereksjon. Snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre menn, selv om det ikke er ofte at ytre årsaker forårsaker impotens.

Uhm, tror jeg slutter etter denne boksen :p

Lenke til kommentar

Yes, nyinnkjøpt to bokser Skruf til lan i morra :). Eneste negative var at jeg sa jeg skulle ha Skruf Sterk porsjon og Skruf løs, men fikk Skruf porsjon i stede for løsen. Jeje ^^

(En fyr med dårlig peiling som kjøpte til meg)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766
Er faktisk hold i noe av det han sier ;)

Men hvis du er så jævlig hypp på å runke er det ikke verre enn å ikke snuse en periode før du skal stryken...

Samme gjelder sex også, noe folk sikkert har forstått ;)

Ironi fra min side? ^^ Joda, men jeg forstår jo det. Er ikke akkurat så jævlig morsomt å lese slikt i en snustråd uansett. :p Klarer meg fint jeg hvertfall hehe.

Lenke til kommentar
Min favorittsnus: Göteborgs Rapè, LØS... Noen som vet om man får tak i den i Norge? Jeg har bare kjøpt den i Sverige...

Min også- Og nei tror ikke den er tilgjengelig for oss nordmenn...forstår ikke hvorfor egentlig.

Min favoritt (av de dem selger i norge) må være Ettan for smaken , og skruf for konsistensen. Ettan smaker bare digg , og skruf har jeg glatt i halvannen time før den er graut :p

Lenke til kommentar

Min også- Og nei tror ikke den er tilgjengelig for oss nordmenn...forstår ikke hvorfor egentlig.

Min favoritt (av de dem selger i norge) må være Ettan for smaken , og skruf for konsistensen. Ettan smaker bare digg , og skruf har jeg glatt i halvannen time før den er graut :p

Trist, håper den kommer snart.

Ettan er fin, men den er ikke helt dum den du har i avataren din heller!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Opps, stor skrivefeil.

Forskjellen er ikke så enormt, noen er sterkere osv.

Den største forskjellen er at du slipper å bake, pluss at det er mye enklere.

MEN løs snus er imo mye bedre en portion.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Jeg syns porsjon gir litt kick, når jeg ikke har snust på en stund. (jeg er litt av-og-på snuser...) MEN så begynner den jo å renne som faen når du har hatt den i en stund...

Løs varer mye lenger hvis du baker den skikkelig, hvis du ikke baker den skikkelig blir det gris.

Pose hvis jeg skal drikke øl, for alt annet bruker jeg løs.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Jeg har nå nylig hoppet over til løs. Er ingen mester til å bake, men det blir jo et resultat til slutt. Kan ha en snus jeg har baket i 1.time uten noe kliss/klasj. :p

Er det greit nok baka, da? ^^

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tja, har begynt å lempe snus nå jeg, funker egentlig ganske bra å greit, bruker bare tunga til og dytte opp snusen.

Lenke til kommentar
Jeg har nå nylig hoppet over til løs. Er ingen mester til å bake, men det blir jo et resultat til slutt. Kan ha en snus jeg har baket i 1.time uten noe kliss/klasj. :p

Er det greit nok baka, da? ^^

Holder det for deg? Hvis ja, så er den greit nok baket.

Lenke til kommentar

Får kjøpt den på de fleste butikker her i Trondheim, ICA, REMA 1000 og Bunnpris :D

Lenke til kommentar

Men hvis du er så jævlig hypp på å runke er det ikke verre enn å ikke snuse en periode før du skal stryken...

Ironi fra min side? ^^ Joda, men jeg forstår jo det. Er ikke akkurat så jævlig morsomt å lese slikt i en snustråd uansett. :p Klarer meg fint jeg hvertfall hehe.

Vet ikke om han som faktisk postet det køddet seg eller ikke, tenkte det var like greit å få litt klarhet i det :)

Husker det begynte å svirre en del tanker første gang jeg hørte det der :p

Lenke til kommentar

Trist, håper den kommer snart.

Ettan er fin, men den er ikke helt dum den du har i avataren din heller!

Fikk da kjøpt den her jeg bor for et par mnd sia. Er ikke sikker på om den selges her enda, siden jeg bare snuser skruf omtrent :p

Lenke til kommentar

Vet ikke om han som faktisk postet det køddet seg eller ikke, tenkte det var like greit å få litt klarhet i det :)

Husker det begynte å svirre en del tanker første gang jeg hørte det der :p

Så dere mener blodårene vil utvide seg igjen når nikotinet har gått ut av kroppen?

Lenke til kommentar

Får kjøpt den på de fleste butikker her i Trondheim, ICA, REMA 1000 og Bunnpris :D

w00000t!!! jeg har nettopp flyttet til trondheim. får vel gå på jakt da! :p

Fikk da kjøpt den her jeg bor for et par mnd sia. Er ikke sikker på om den selges her enda, siden jeg bare snuser skruf omtrent :p

hvor bor du da?

Lenke til kommentar

Herregud jeg elsker min kjære, kjære bror. Har hatt en skikkelig dårlig dag på skolen, så kommer jeg hjem, møter bror på vei ut døra for han skulle på jobb, så "Her henrik! En Skruf til deg, det er kaffe på kanna". mhmhmhmhm<3

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...