Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge

Det er montecristo! Den har ein herlig smak som du ikkje finner i andre snuser.

Sikker på at det var et mellomrom der men uansett, liker siden av boksen. "tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden" =)

Lenke til kommentar
Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge

Det er montecristo! Den har ein herlig smak som du ikkje finner i andre snuser.

Sikker på at det var et mellomrom der men uansett, liker siden av boksen. "tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden" =)

Pleier å kjøpe den på fylla :p

Selv om den har vært i butikkene i Norge en god stund nå og i Sverige enda lengre så spør folk fortsatt hvor faen jeg har fått tak i den og skal smake og syns boksen er drit fet :p En annen type som også kommer fra samme produsent tror jeg (samme type boks hvertfall) er Romeo Y Julieta. Den burde også prøves. er hvit/rød boks som er delt skrått på midten mellom fargene. Digg.

Lenke til kommentar
Hvor faen får man slik snus? Må sikkert lete et par timer for å finne det, inn og ut av forskjeldige matbutikker. Rema 1000, Rimi, Meny, Kiwi, Prix.... Eller kanskje Narvesen eller 7eleven?

Stort sett narvesen/7 eleven og bensinstasjoner som har best utvalg. Hvertfall YX her i Borre har et diiiigert skap :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...