Hashtægg Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Takk for den lille omtalen, Tard. Hadde faktisk tenkt til å teste den en dag, men nå ser det mørkt ut! Lucky Strike får holde seg til røyk kanskje? ^^ Kan jo hende du liker den, kommer jo ann på hva du snuser nå og hva du foretrekker :--P Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hehe, jeg skal selvfølgelig prøve den. xD Lenke til kommentar
drz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge Det er montecristo! Den har ein herlig smak som du ikkje finner i andre snuser. Lenke til kommentar
pi. Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Sitter og koser meg med en Göteborgs Rapè nå. Fikk sansen for denne da jeg fikk smake av en venninne. Spesiell, men god ! Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Har noen tips til en mer spesiell smak? Skruf Stark er god, men litt uorginal. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nick and Johnny, den er også sterk da. Litt mer syrlig og en svak smak av lakris. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Nick and Johnny, den er også sterk da. Litt mer syrlig og en svak smak av lakris. Jeg får ingen spesiell "opplevelse" av den. Smaker lite også. Da Skruf fungerer bedre - men Gøteborgs skal jeg ta en titt på. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg syns ettan smaker best. Anbefaler den! Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Jeg syns ettan smaker best. Anbefaler den! Har starta å snuse laus no, kjøpte ettan her om dagen. Knakanes god snus. Lenke til kommentar
drz Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge Det er montecristo! Den har ein herlig smak som du ikkje finner i andre snuser. Sikker på at det var et mellomrom der men uansett, liker siden av boksen. "tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden" =) Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Monte cristo ga meg et nytt syn på god snus =) Den har en slags eksklusiv feel og smaken er konge Det er montecristo! Den har ein herlig smak som du ikkje finner i andre snuser. Sikker på at det var et mellomrom der men uansett, liker siden av boksen. "tobacco from Cuba, water from Norway, made in Sweden" =) Pleier å kjøpe den på fylla Selv om den har vært i butikkene i Norge en god stund nå og i Sverige enda lengre så spør folk fortsatt hvor faen jeg har fått tak i den og skal smake og syns boksen er drit fet En annen type som også kommer fra samme produsent tror jeg (samme type boks hvertfall) er Romeo Y Julieta. Den burde også prøves. er hvit/rød boks som er delt skrått på midten mellom fargene. Digg. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvor faen får man slik snus? Må sikkert lete et par timer for å finne det, inn og ut av forskjeldige matbutikker. Rema 1000, Rimi, Meny, Kiwi, Prix.... Eller kanskje Narvesen eller 7eleven? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Hvor faen får man slik snus? Må sikkert lete et par timer for å finne det, inn og ut av forskjeldige matbutikker. Rema 1000, Rimi, Meny, Kiwi, Prix.... Eller kanskje Narvesen eller 7eleven? Stort sett narvesen/7 eleven og bensinstasjoner som har best utvalg. Hvertfall YX her i Borre har et diiiigert skap Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Skjønner ikke hva som er så bra med montecristo. Liker hverken den eller romeo snusen. Fysj! Samme med lucky strike. Grilla plantejord med parfyme kan jeg lage selv. Lenke til kommentar
GRØNÅS Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 (endret) Disse snus-typene like eg best! Kremthost ehem.... 1. Montecristo 2. Skruf generellt 3. Lucky Strike Men General? Nein. Nicht gut! Eg vett. Eg e sær! Endret 28. august 2008 av LatX Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. august 2008 Del Skrevet 28. august 2008 Er det nokon andre her og som har merka at det er mindre snus i posene til N&J? Merka det for eit par bokser sidan og trudde at det var ein feil vare boks men det var det ikkje... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg