xD^^ Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 åh dere er såååå tøffe dah lixom. mine idoler, helt klaaart ihihihhi Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 haha! veit! Neida.. det var vel egentlig det poenget jeg og prøvde å få fram.. Jeg hadde den vel inne litt for lenge.. Men jeg gadd bare ikke å spytte den ut Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Skrev ang. hvor lenge jeg hadde snus i kjeften pga. en eller annen som var nybegynner lurte, men jeg var for lat til å quote postene som ble skrevet. xD Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Er det bare meg, eller smaker ikke Nick & Johnny noen ting? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Det er bare deg. Syns den smaker litt skarpt, og godt. Endret 25. august 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Jeg fikk nesten ingen følelse av den. Det kan komme av at jeg ikke har snust på lenge, men jeg merket særdeles lite av den i dag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Hvilken N&J type var det ? Strong, East ? West ? portion ? løs ? Endret 25. august 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hmm, den er kanskje litt kjedelig i smak, men fortsatt god, kjenner smaken best når jeg svelger saften som kommer av snusen. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Hehe, svelger du saften? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, svelger mesteparten av saften. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Det er ikke jeg så veldig glad i, for å si det mildt. Uansett, er Skruf Tranebær god? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Ja, den er god, men ikke i lengden, da blir den litt kvalmende. Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk? Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken). Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 25. august 2008 Del Skrevet 25. august 2008 (endret) Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk? Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken). Du kan lese om styrken i de aller fleste snustyper på denne siden: www.buysnus.com :-) Endret 25. august 2008 av Gneldre Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk? Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken). Du får bare Tranebæren i orginal, finnes ikke i sterk. Sitter å har god morgen snusen min i leppa nå, Nick & Johnny strong portion og kaffe Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 samme her, det blir ikkje nokon god morgen uten snus og kaffe. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Hvorfor bør jeg holde meg til vanlig snus? Er det mer økonomisk? Er ikke vanlig general mye sterkere enn general hvit porsjon? Hold deg til "vanlig" snus lengst mulig, ikke hopp på "sterksnus" toget som mange nybegynnere gjør, gjør det hele mer økonomisk for deg, er litt kjedelig å trappe ned til en snus som ikke røsker deg i fletta avogtil;) Styrke"guide" lenger nedi posten min. Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk? Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken). Du kan lese om styrken i de aller fleste snustyper på denne siden: www.buysnus.com samme her, det blir ikkje nokon god morgen uten snus og kaffe. Nykokt kanne kaffe, ny dåse snus, akkurat våkna & en sesong med Chuck. Sweetshit Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Enig med han over, ikke kjør på å vær kul/vil ha nikotinsjokk(mener ikke at det er det samme men det er som oftest de grunnene folka går til sterkere snustyper) etterhvert så venner du deg til den sterke snusen og da er følelsen den samme som når du snuste svak. Og om du da bestemmer deg for å slutte blir det mye vanskeligere. Vil du ha den nikotin følelsen ta heller en 2 dagers pause eller noe sånt også tar du en prell. Funker like bra Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. august 2008 Del Skrevet 26. august 2008 Heller ingenting i leppa en RL. RL er bare en irriterende klomp i leppa som verken smaker eller gir noen form for effekt. Stakkars meg Hvilken snus gir deg effekt? Ettan, Nick and Johnny og Skruf Sterk. Effekten det er snakk om er følelse av velvære og god smak. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg