Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk?

 

Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken).

 

Du kan lese om styrken i de aller fleste snustyper på denne siden:

 

www.buysnus.com

 

 

:-)

 

Endret av Gneldre
Lenke til kommentar
Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk?

 

Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken).

 

Du får bare Tranebæren i orginal, finnes ikke i sterk.

 

Sitter å har god morgen snusen min i leppa nå, Nick & Johnny strong portion og kaffe :love:

Lenke til kommentar
Hvorfor bør jeg holde meg til vanlig snus? Er det mer økonomisk? Er ikke vanlig general mye sterkere enn general hvit porsjon? :hmm:

Hold deg til "vanlig" snus lengst mulig, ikke hopp på "sterksnus" toget som mange nybegynnere gjør, gjør det hele mer økonomisk for deg, er litt kjedelig å trappe ned til en snus som ikke røsker deg i fletta avogtil;) Styrke"guide" lenger nedi posten min.

 

 

Tror jeg skal prøve den, det er sikkert litt annerledes med en mer fruktig smak enn den samme tobakksmaken. Finnes det Skruf Tranebær som ikke er sterk?

 

Da mener jeg at det bare er Skruf Tranebær og ikke Skruf Stark Tranebær, ikke at den ikke er sterk i seg selv (smaken).

 

Du kan lese om styrken i de aller fleste snustyper på denne siden:

 

www.buysnus.com

 

 

 

samme her, det blir ikkje nokon god morgen uten snus og kaffe.

 

Nykokt kanne kaffe, ny dåse snus, akkurat våkna & en sesong med Chuck. Sweetshit :D

Lenke til kommentar

Enig med han over, ikke kjør på å vær kul/vil ha nikotinsjokk(mener ikke at det er det samme men det er som oftest de grunnene folka går til sterkere snustyper) etterhvert så venner du deg til den sterke snusen og da er følelsen den samme som når du snuste svak. Og om du da bestemmer deg for å slutte blir det mye vanskeligere. Vil du ha den nikotin følelsen ta heller en 2 dagers pause eller noe sånt også tar du en prell. Funker like bra :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...