Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jeg inne kaster jeg den i do, søppelkasse eller putter den i lokket på porsjons-boksene. Er jeg ute kaster jeg den som oftest på bakken :)

En kompis av meg skal kjøpe med seg noen bokser til meg fra Sverige. To Skruf Sterk porsjon, en Skruf Sterk løs og en siste jeg ikke veit enda :p. Hvor mye blir det ca for 4 bokser?

Lenke til kommentar
Jeg, som den Ettan-elskede personen jeg er har nå gått over til RL. Det er annerledes, men herregud, det er annerledes på en god måte. Synes den renner overraskende lite (sammenlignet med general og skruf) samt så har den ikke den lukten jeg hater som f.eks skruf har.
RL? å fyyy. hater RL over alle snuser. forjævlig smak på den snusen ass. hvis du ikke vil at snusen kan renne så kan du jo heller kjøpe general sterk, eller en annen type white portion.
Lenke til kommentar

Kjøpte meg Skruf Stark portion her om dagen..

Må si jeg er veldig fornøyd xD!

Herlig virkning, bra smak og renner ikke med en gang..

Jeg var i Sverige i sommer og da kjøpte jeg Skruf Stark løs, og jeg kan ikke si at jeg har sett denne i Norge?

Lenke til kommentar
RL? å fyyy. hater RL over alle snuser. forjævlig smak på den snusen ass. hvis du ikke vil at snusen kan renne så kan du jo heller kjøpe general sterk, eller en annen type white portion.

Nei, den har skikkelig fin smak! Den ligner ikke på skruf og General (Nei, jeg liker ikke dem) General white portion er bare ekkel. RL er kos, ikke på nivå med Ettan, men fin som forandring. OGså er posene så fint stilt opp! :---D

Lenke til kommentar
De har den i Norge; )
nei? de selger jo ikke skruf sterk løs i norge=
Nei, den har skikkelig fin smak! Den ligner ikke på skruf og General (Nei, jeg liker ikke dem) General white portion er bare ekkel. RL er kos, ikke på nivå med Ettan, men fin som forandring. OGså er posene så fint stilt opp! :---D
fin smak? verste jeg har hørt. hva er ekkelt med general wp da? har du prøvd grovsnus, forresten? (sånn teit star formation er jo bare lame)
Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Helt enig! Skikkelig vond smak.

Skruf Stark (løs eller portion) :love::p Jeg har nevnt det et par ganger i denne tråden allerede, men jeg klarer ikke å rive meg løs fra Skruf Stark. :)

Endret av medlem-161766
Lenke til kommentar
Helt enig! Skikkelig vond smak.

Skruf Stark (løs eller portion) :love::p Jeg har nevnt det et par ganger i denne tråden allerede, men jeg klarer ikke å rive meg løs fra Skruf Stark. :)

Sitter nå med en Skruf Stark :) Helt nydelig !

Kjøpte meg Skruf Portion ( den hvite og grønne boksen) virker veldig bra..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...