Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Skal du sitte i timen, og ikke vil bli sett.. Så ta en snus som ikke renner så fælt! Styr unna all skruf, Nick&Johnny og de bløte porsjonene; ) Selv har jeg alltid en pris i timen, men da legger jeg den på sia.. Har blitt vandt med all renninga fra Skruf (bruker nesten bare det), men du blir tørst av å svelge all safta! Så greit å ha ei flaske vann i nærheten!

Skruf er jo en av de som renner minst.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Flotte historier dere har. Ser ikkje vitsen med å fortelle dei heime at eg snuser siden eg er bare heime av og til i helgene. Føler eg snuse suget når eg heime så tar eg bare ein biltur eller så stikker eg til kompisser. Trur modern veit det men det gjer meg ingen ting, kva har dei å sei? Eg styrer livet mitt som eg vil, gjer det eg vil når eg vil.

Så kva er vitsen med å sei det? Det er dit liv og du styrer det så lenge du er over 18 ;)

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en gutt på 14 år som TRENGER å bygge muskler (arm og bryst).

Har tilgang til treningsrom med benk, sykler osv.... Mitt spørsmål er hvor mye bør jeg løfte, løfter ca 32 kg maks på Benkpress, hvor mange omganger er bra om dagen (uka, annenhverdag?) veier 71 kg, 180 cm, medium bygg.

Bør jeg gå på protein shake :p ?

Hilsen deperat tenåring som trenger muskler.

PS: Takker, neier, bukker for hvert svar

Takk!

...Sikker på at du er atten?

Lenke til kommentar
Hei, jeg er en gutt på 14 år som TRENGER å bygge muskler (arm og bryst).

Har tilgang til treningsrom med benk, sykler osv.... Mitt spørsmål er hvor mye bør jeg løfte, løfter ca 32 kg maks på Benkpress, hvor mange omganger er bra om dagen (uka, annenhverdag?) veier 71 kg, 180 cm, medium bygg.

Bør jeg gå på protein shake :p ?

Hilsen deperat tenåring som trenger muskler.

PS: Takker, neier, bukker for hvert svar

Takk!

...Sikker på at du er atten?

Er du sikker på at du er atten?

Er han sikker på at du er atten?

Er du sikker på at han er atten?

Er jeg sikker på at dere er atten?

Hmm. Forvirrendes. La oss alle tro at hverandre er trettito.

(Tiedemanns Blå var OK forresten, men ikke noe spesielt :p)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Hentet fra Eplefe sin quote

løfter ca 32 kg maks på Benkpress

veier 71 kg, 180 cm, medium bygg.

Visst du var 18/17 år, 180cm, 71kg og medium bygd, burde du virkelig klare mer enn 32kg i benkpress!

Men at du fikk indisk juling fordi du snusa reagerte jeg litt på, foreldra mine ga den der "bla bla jeg trodde du visste bedre, bla bla, tenk på tenna" skyldfølelse preken.

Nok off topic nå. På skolen idag fikk jeg smake en RL pose av en kompis, så ut som den var white portion og rant utrolig lite. Minuset med det hele var at den smakte sitron (noe ala Onico).

Smak 3/10

Duft 5/10

Design 8/10 (ja var en rimelig kul boks)

Overall 5/10.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Leste du quoten min i det hele tatt? Den er tatt fra en annen tråd, fra i fjor vinter. Da var han fjorten, nemlig. Og jeg pleier ikke å vokse fire år på ett år.

Når man er 18år er man mann, når man snuser er man mann.

Han er mao 18år.

(Håper ikke du tar denne posten like seriøst som min forrige - jeg snakker bare bullshit :p)

Lenke til kommentar

Smakte knox løs av en kompis i dag, digg å bake, satt godt, ikke så værst smak, og fin virkning. Alt i alt en god snus. Minna mye om Skruf (er det ikke billigmerke til skruf elns??). Han hadde kjøpt den i Sverige, noen som veit om man får den i Norge?

Lenke til kommentar

Følte mer det var rettskrivinga hans som avslørte han, men nok om fjortissen.

Jeg, som den Ettan-elskede personen jeg er har nå gått over til RL. Det er annerledes, men herregud, det er annerledes på en god måte. Synes den renner overraskende lite (sammenlignet med general og skruf) samt så har den ikke den lukten jeg hater som f.eks skruf har.

Lenke til kommentar
Haah! Er man 18 så snuser man faen meg i timene uansett hva. Var noen lærere som prøvde å si til oss at det ikke var lov, men det dreit vi i. Bullshit er det og. Er ingen regler som sier man ikke kan snuse i timene.

Og ikke snakk om at han kisen der er 18 :p

"Norges skoler skal være tobakksfrie" elns.

Står helt sikkert i skole reglementet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Læreren vår sa at det var en all form for rus (alkohol/tobakk/dop) var strengt forbudt, men i og med at 8/10 av skolen snuste og røkte så sa læreren vår at det var greit, men innen for en streng ramme. Dvs. alt av røyk skulle holdes utendørs og stumpes i askebeger.

Snusen skulle spyttes/kastes i søppla når den var brukt. Stridet vi imot disse reglene så ble det total forbud.

Lenke til kommentar

Fleste skoler har forbud mot bruk av tobakksvarer inne på skolens område.

Men flere steder (inkludert der jeg går) så praktiseres det med at det er opp til hver enkelt noe som gjør at på en VGS kan man nesten snuse uansett hva, eneste er etter at rektor hadde plukket en hel plastikkpose med brukt snus fra gulvet i fjor har ting blitt strengere med hvor vi gjør av den ;)

Jeg som styremedlem i elevrådet har blant annet lov til å sette folk jeg ser kaste snus rundt seg, ned et helt hakk i orden :p

Lenke til kommentar

Snuskasting er jo det ekleste som er. Brukt snus skal i søppelbøtta eller i do. Fy faen så jævlig ekkelt det er med brukt snus.

I forsvaret var det gode forhold for snus husker jeg. Røykerne hadde det værre, mens for snuserne var det fritt frem.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...