Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

FAEN!

Fikk nettopp tannregulering, Bah :(

Noen gåde råd me Snusing ?

 

Edit:

Noen som veit hvordan man kan skule prisen (porsjon) i skoletimen, sånn at den ikke renner forjævlig og lærern ikke ser den ?

Pose? Venninna mi snuser med reggis, men hun anbefaler det ikke da. (Ja, hun er 18 og bruker regulering)

 

Ok, går du på barneskolen?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
FAEN!

Fikk nettopp tannregulering, Bah :(

Noen gåde råd me Snusing ?

 

Edit:

Noen som veit hvordan man kan skule prisen (porsjon) i skoletimen, sånn at den ikke renner forjævlig og lærern ikke ser den ?

 

Har eb ide....stopp og snus? :-P

Jeg pleier å ta en runde med tynt papir rundt og trykke den langflat. Kan ikke se den, renner mindre. Funker bedre med løs.

Lenke til kommentar

Snusing med reggis er ikke no problem, verken løs eller pose. Nå har jeg godt over helt til pose, men snusa general løs i et halvår med reggis. Løs i timen funker dårlig tho, også hvis du har planer om å få deg noe den kvelden, men om du strammer leppa litt og har ei passe stor leppe så renner det ikke. Det verste er å få den ut igjen.

 

Men jeg anbefaler å begynne med porsjon.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Noen gode ideer til hvordan få en porsjon snus til å se minst mulig ut i leppen i timene? Gjerne hvor du skal legge den og hvordan du presser den sammen.. Bilde hadde vært topp :thumbup:

 

Beste er å presse den sammen med fingrene, det gjorde iallefall jeg, press den så den blir ganske flat. Vanskelig og forklare så jeg tok en illustrusjon:

 

 

til venstre den klemte, til høyre en uklemt

 

 

Er så glad fordi den yrkesskolen jeg går på får man lovdt til å akkurat snuse :love:

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Quzco: Bare ta tak i den ene enden av snusen og knips litt med den andre handa på den (forsiktig). Da fordeler du snusen godt også legger du den til høyere eller venstere for strenger din. Mulig jeg har litt stor over leppe men ser den ikke der den ligger;)

 

Raptuss: all snus vil begynne og renne når du har hatt den i en stund, tid er forskjellig fra merke til merke.

Lenke til kommentar

Skal du sitte i timen, og ikke vil bli sett.. Så ta en snus som ikke renner så fælt! Styr unna all skruf, Nick&Johnny og de bløte porsjonene; ) Selv har jeg alltid en pris i timen, men da legger jeg den på sia.. Har blitt vandt med all renninga fra Skruf (bruker nesten bare det), men du blir tørst av å svelge all safta! Så greit å ha ei flaske vann i nærheten!

Lenke til kommentar
Noen gode ideer til hvordan få en porsjon snus til å se minst mulig ut i leppen i timene? Gjerne hvor du skal legge den og hvordan du presser den sammen.. Bilde hadde vært topp :thumbup:

 

Beste er å presse den sammen med fingrene, det gjorde iallefall jeg, press den så den blir ganske flat. Vanskelig og forklare så jeg tok en illustrusjon:

 

 

til venstre den klemte, til høyre en uklemt

 

 

Er så glad fordi den yrkesskolen jeg går på får man lovdt til å akkurat snuse :love:

 

Genialt :w00t:

Lenke til kommentar

Ser folk nevner avhengighet her.. Selv så føler jeg meg ikke avhengig: )

Er bare at jeg har blitt så vandt med å ha noe under leppa, så blir rart uten!

Men, har merka de daga jeg har vært tom, og ikke fått tak i, så får jeg vondt i hue: S

Er det pga at jeg ikke har snust? eller er det bare tilfeldig?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Nikotinet har sannsynligvis vennet seg til kroppen din, så du er nok litt avhengig vil jeg si når du får vondt i hodet av å ikke snuse.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

In my case så var det dette som sjedde (Sad Story)

Mora mi viste det hu sa ikke no heller, hun sa ikkenokka til farmin. LES!

Min bror på 22 år Backa meg opp når de fant mi dåse, og sa at det var hans (Han snuser selv til vanlig, han er 22 men vill ikke si det til de)

Min bror idioten klarte å glemme av snusen i jakkelomma som min mor fant, han idioten sa at han har slutta, så jeg måtte ta skylla :(

Hun klikka for at jeg prøvde å skylle det på min bror (jeg er 18 btw). Så hun sa det til fattern, jeg fikk juling for at jeg snuste og at jeg prøvde å skylle det på min bror og jeg sa at jeg slutta med det for lenge siden. Når jeg skriver Juling mener jeg skikkelig Indisk juling :(

Så nå blir jeg spurt dumme spørsmål når jeg skal ut, HUFF

Takk

Åj dette ble langt :) hehe

Lenke til kommentar
1. Er du sikker på at du er 18?

2. Juling ja.

3. Er du sikker på at du er 18?

 

 

1. Er du sikker på at du er 18?

2. Juling ja.

3. Er du sikker på at du er 18?

JA, jeg er fuckings atten er Født 04.02.1990 OK!

Å jeg går i 3 vgs.

Er du sikker på at du er 18 LOL!

 

Sorry for dobbel post :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...