Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har fått noe sår i tannkjøttet rett over fortennene.

Svir som F hvis jeg snuser ( Løs) eller hvis jeg tar på det :blush:

Kan dette komme av at jeg har snust mer en jeg pleier i det siste?

Eller at snusen har ligget rett over tennene og irritert tannkjøttet? Takker for svar :)

 

Jeg får også den svien når jeg f.eks. er på LAN og ikke pusser tennene mine så veldig mye. Det er jo egentlig ganske logisk, men om det går 2 dager uten at jeg pusser tennene, gjør det vondt å snuse en uke etterpå.

 

 

Kommer ikke av dårlig tannhygiene men hyppig snusing, lan sier du, da soves det jo lite og man sitter som oftest med en prell under leppa 24/7

Lenke til kommentar

Åpna nettopp en General boks som jeg kjøpte for ca 1-2 uker siden. Den har liggi i kjøleskapet hele tiden og syns det var noe rart med den. Smakte ikke General av den smakte bare rart. Den sier best før 16 10 08 så den har jo ikke ågtt ut på daotog den har ligget kalt hele tiden.

 

Kan jo være det at jeg ikke har matlyst om morningen da?

 

 

Edit:

Har fått noe sår i tannkjøttet rett over fortennene.

Svir som F hvis jeg snuser ( Løs) eller hvis jeg tar på det :blush:

Kan dette komme av at jeg har snust mer en jeg pleier i det siste?

Eller at snusen har ligget rett over tennene og irritert tannkjøttet? Takker for svar :)

 

Jeg får også den svien når jeg f.eks. er på LAN og ikke pusser tennene mine så veldig mye. Det er jo egentlig ganske logisk, men om det går 2 dager uten at jeg pusser tennene, gjør det vondt å snuse en uke etterpå.

 

 

Kommer ikke av dårlig tannhygiene men hyppig snusing, lan sier du, da soves det jo lite og man sitter som oftest med en prell under leppa 24/7

Sliter også litt med dette. Har snust veldig mye og sovet lite i det siste og (typ 2-4 timer hver natt). Går dette over etter en stund?

Endret av Hamaestra
Lenke til kommentar
Måtte legge ut 80 per boks i går, General løs. Sånn liten sjappe rett ved togstasjonen som blir drevet av utlendinger.

 

Det er nesten det eneste negative med snusen imo, økonomien. :(

kjøp kronan da koster bare 36 for ein boks

 

Er Kronan noe digg a? Har hørt den er billig, ja.

Men så er jeg ikke 18, da, så får bare kjøpt på visse bensinstasjoner og jallasjapper. Kanskje jeg tester den, er den god er det jo digg at den koster så lite :p. Men har ikke lyst til å forlate General løs og Skruf porsjon :D

Lenke til kommentar
Måtte legge ut 80 per boks i går, General løs. Sånn liten sjappe rett ved togstasjonen som blir drevet av utlendinger.

 

Det er nesten det eneste negative med snusen imo, økonomien. :(

kjøp kronan da koster bare 36 for ein boks

Men så smaker den dritt imo. Greit nok at den er billig men skal jeg først ha denne uvanen legger jeg glatt ut litt ekstra for noe som smaker bedre.

Lenke til kommentar

Vi fikk naturfagboka i dag. Bladde opp i "Helse og Tobakk"-seksjonen og forventa å se noen fy-bilder av snus. Men jeg ble positivt overrasket; Røyk hadde to hele sider, med bilder av noen voldtatte lunger og diverse, men snus var ikke nevnt en eneste gang, ikke engang der det stod om fortrengte blodårer :)

 

Omtrent da var det jeg hadde jævlig lyst hjem og putte i en pris ;)

 

EDIT: Skriveleif

Endret av BallsMcLongCock
Lenke til kommentar
FAEN!

Fikk nettopp tannregulering, Bah :(

Noen gåde råd me Snusing ?

 

Edit:

Noen som veit hvordan man kan skule prisen (porsjon) i skoletimen, sånn at den ikke renner forjævlig og lærern ikke ser den ?

Voks opp, kvitt deg med tannregulering, bli over 18 og få deg jobb. Ingenting som hindrer deg i fra å snuse da.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...