Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Indisk snus får skruf sterk til å virke som mocca. Kort fortalt:

1: Pakke med tobakksblader

2: Tube med finknuste skjell blandet med litt vann

How to:

Ta en liten dose tobakksblader og en bit av skjellmiksen, kna godt, lag en liten ball og legg i underleppen. Det var som første snusen om igjen, bare 10 ganger bedre. Følte meg drita for å være ærlig. Vil ha mer av den =)

Har en kamerat som hadde fått med seg noen bokser med indisk snus. Prøvde et par, og det er den beste snusen jeg har smakt

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har fått noe sår i tannkjøttet rett over fortennene.

Svir som F hvis jeg snuser ( Løs) eller hvis jeg tar på det :blush:

Kan dette komme av at jeg har snust mer en jeg pleier i det siste?

Eller at snusen har ligget rett over tennene og irritert tannkjøttet? Takker for svar :)

Lenke til kommentar

Har snust rundt et halvt år nå så sviingen har gått bort.

Men det kan godt være fordi jeg har for hard tannbørste, bleier ofte å blø fra tannkjøttet når jeg pusser tenner.. fra før jeg begynte med snus og.

snuser ikke veldig mye nå for tiden, blir vel kanskje 2 bokser general løs i uka?

Lenke til kommentar

Eller at snusen har ligget rett over tennene og irritert tannkjøttet? Takker for svar :)

Jeg får også den svien når jeg f.eks. er på LAN og ikke pusser tennene mine så veldig mye. Det er jo egentlig ganske logisk, men om det går 2 dager uten at jeg pusser tennene, gjør det vondt å snuse en uke etterpå.

Lenke til kommentar

Prøv og snus på en av sidene. Det pleier jeg å gjøre om jeg får slik svie. Får det ofte etter jeg har jobbet noen dager på rad. Da går det stort sett i snus i ett kjør hele dagen.

Minner meg om en kamerat av meg som fikk betennelse i overleppa. Legen sa det muligens var pga snusen. Han fikk masse sår, og klarte nesten ikke å spise. Måtte få bedøvelse på flaske som han sprutet under leppa og i munnen før han skulle spise. Så ikke spesielt godt ut. Men var litt morsomt for oss andre å prøve den bedøvelsen da. Dog kanskje ikke det morsomste han har vært med på.

Lenke til kommentar

Hadde det vært noe med nikotintyggis om man skal slutte snusing kanskje?

Kan forestille meg det virker bedre til snusavvenning enn til røykavvenning.

(prøvde det til røykavvenning før jeg gikk over til snus)

Endret av frentix
Lenke til kommentar

Nikotingtyggis funker ikke i det hele tatt. Hvertfall ikke hos meg.

Anyroad, jeg har nå begynt å røyke ved siden av å snuse. Jeg skylder på i sommer da jeg måtte tilfredsstille nikotinbehovet med røyk. Og når jeg kom tilbake til Norge måtte jeg jo ha snus. Jeg kommer til å dø ung.

anyroad 2, i går prøvde jeg RL for første gang, det var faktisk ganske bra. Tommel opp.

Endret av Tard.
Lenke til kommentar
Nikotingtyggis funker ikke i det hele tatt. Hvertfall ikke hos meg.

Anyroad, jeg har nå begynt å røyke ved siden av å snuse. Jeg skylder på i sommer da jeg måtte tilfredsstille nikotinbehovet med røyk. Og når jeg kom tilbake til Norge måtte jeg jo ha snus. Jeg kommer til å dø ung.

anyroad 2, i går prøvde jeg RL for første gang, det var faktisk ganske bra. Tommel opp.

Akkurat det samma skjedde meg. For min del holder det med ett par røyk i uka nå, siden jeg tilfredstiller nikotinbehovet nesten hele tida uansett. Men på fest MÅ jeg ha røyk. Blitt en vane ;p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...