Two-headed boy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Det var både smaken og effekten som ikke var den helt store. Men skal si det løste seg da jeg putta to oppi. Nå er jeg så kvalm at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg... Men det er vel vanlig første gangen? Synes fremdeles ikke smaken var noe særlig. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Har nå baket den og satt den inn. Den var overaskende god å bake, og boksen var stappa full, noe som var uvant fra General boksene(mulig jeg tar feil på denne, er veldig lenge siden jeg har snust løs nå). Siden det er lenge siden sist med løs nå så greide jeg ikke å beregne helt hvor mye stor den ble og den ble litt for stor, noe som egentlig passer dårlig i og med at jeg trapper litt ned med styrken på snus. Men la meg si det er lenge siden jeg har fått effekt av snus nå, og det er faen meg godt. O hellige. Den sitter også veldig fast og godt. Om jeg gir opp å prøve å slutte og bestemmer meg for å begynne med løs så tror jeg dette blir den jeg begynner med. Syns ikke den smaker så mye da men, der slår vel general den, men den sitter sabla godt, vi får nå se hvor godt den sitter om en stund da^^ Edit: Vanskelig å gi tips til deg på smak siden det er egentlig smakssak. Du liker ikke General, den har vel en slags tobakksmak så da kan jeg ikke anbefale Grovsnus. Kanskje du liker Skruf bedre, selv om den ikke lukter så godt Endret 12. august 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skruf er 50g og ikke 45g som det har blitt i general nå. (Om jeg ikke husker helt feil) Skruf god å bake? Hva slags tull er det? Den er jo sykt ekkel å bake. Synes jeg ihvertfall. Skruf er 50g og ikke 45g som det har blitt i general nå. (Om jeg ikke husker helt feil) Skruf god å bake? Hva slags tull er det? Den er jo sykt ekkel å bake. Synes jeg ihvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg syntes den var veldig god å bake, men nå var det den første prellen da, får se hvordan det blir når boksen blir litt eldre.. Endret 12. august 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skruf er jo faktisk god å bake. Den er lettere å bake enn både general og grovsnus. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Skruf er jo faktisk god å bake. Den er lettere å bake enn både general og grovsnus. Ja men røda lacket er ende bedre å bake Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det er den. Men så smaker den i tillegg ennå verre Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg liker all snus. Favoritten varier mellom skruff normal, stärk og tranebær. Eneste jeg ikke er så begeistra for er slike minisnus og eucalyptus og annet dritt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Snus Tranebær litt til så vedder jeg på at du går lei den^^ Lenke til kommentar
Korka Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Jeg har en kald General Lös i kjøleskapet til nøds visst jeg går tom for porsjon før fredagen.. Mamma kommer hjem fra Kongsvinger med et helt tårn Skruf Stärk Porsjon fra Sverige (+ redbull og godteri) <3 Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Det som er aller best er jo om du har ei eske av alle de sortene du liker best, og bare tar den du får mest lyst på når du skal ta en pris! Variere litt Går ikke så fort lei da Av og til bare må jeg ha en pris med General, men noen ganger er det bedre med en Grovsnus eller Ettan Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Snus Tranebær litt til så vedder jeg på at du går lei den^^ Ja man går fort lei den. Selv bytter jeg snus type ca. annehveruke. Den siste uka har det gått mye i Nick and Johnny portion. Den er en av favorittene mine. God smak, og renner ikke med en gang slik som general. En på jobben sa at det hadde kommet general ekstra strong portion, noen som har sett, eller eventuelt prøvd denne? Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 (endret) En på jobben sa at det hadde kommet general ekstra strong portion, noen som har sett, eller eventuelt prøvd denne? Ja men det er "extra strong white portion" en stund siden den kom. Svært tørr, ligner veldig på vanlig general white. Det som er aller best er jo om du har ei eske av alle de sortene du liker best, og bare tar den du får mest lyst på når du skal ta en pris! Variere litt Går ikke så fort lei da Av og til bare må jeg ha en pris med General, men noen ganger er det bedre med en Grovsnus eller Ettan Eske? Jeg har ei hylle i kjøleskapet med varierte snustyper. Fikk tak i en ukjent boks i Sverige som heter Tre Ankare, noen som har erfaring med den? Ble skuffa når jeg fant ut at det var vanlig white, synes alle de er like. Endret 13. august 2008 av Abigor Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Okei da har jeg prøvd den. Ikke særlig god nei. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Kjøpte et rør med utgått Granit Maxi Porsjon for litt siden til 177,- @ Nordby. Fy fasan å god snus<3. Lenke til kommentar
Lernes Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Eske? Jeg har ei hylle i kjøleskapet med varierte snustyper. Fikk tak i en ukjent boks i Sverige som heter Tre Ankare, noen som har erfaring med den? Ble skuffa når jeg fant ut at det var vanlig white, synes alle de er like. Ja, men om du har alt for mange så blir den bare tørr etter et par dager ! De må iallefall ikke være åpnet Lenke til kommentar
frentix Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Syns skruf løs smaker utrolig bra jeg ... så er konsistensen så fin , bare å ta tre fingre nedi , klemme sammen og putte opp liksom. Så siger den ikke ned på en stund heller. pleier som regel ha 3 forskjellige sorter samtidig. Akkurat nå er det Skruf løs , General onyx og Gøteborgs porsjon som kosesnus. Men det varierer litt hva jeg kjøper , som tomboks samlinga mi viser.. er sikkert 15 forskjellige der. Savner probe nå jeg... den er bare godteri. Må snart ta meg en harrytur å samle hjem litt Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Aleksmy!: Hvorfor vil du slutte? Skruf Stark er en boss-snus. NJ strong mye heller! Samma med skruf løs! En kompis av meg fortalte mora si her en dag at han snuste. Moren hans ringte diverse kiosker og butikker og sa at de ikke skulle selge snus til han. I tillegg ringte hu faren, og brente alle boksene hu kunne finne. Så jeg tror jeg drøyern litt med å tilstå Huff så rotete pozt... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Veit ikke helt hvorfår, stygg uvane egentlig. Men det er sabla digg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg