Duderin0 Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 jeg kan ikke gå uka ut, uten hvertfall en boks med grov. ellers kan jeg fint gå lenge uten mange andre snuser. bare får den avhengigheten av grov, ikke NJ, General ellerno... litt rart. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Jeg klarer meg ikke uten Ettan, noen ganger føler jeg meg som den eneste. Enig der. General er som sagt oppskrytt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. august 2008 Del Skrevet 10. august 2008 Mens jeg leste noen skryte av Montecristo tidligere så popper plutselig søsteren min inn med boksen i hånda og gir meg 3 poser og sier at det er den beste snusen noen sinne Var veldig god smak på den ja Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg klarer meg ikke uten Ettan, noen ganger føler jeg meg som den eneste. Enig der. General er som sagt oppskrytt Ingen løs slår General.. Har 4 bokser og nyter hver eneste snuskorn Lenke til kommentar
Olum Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Jeg klarer meg ikke uten Ettan, noen ganger føler jeg meg som den eneste. Enig der. General er som sagt oppskrytt Da er vi tre. Løs selvsagt. Det er omtrent den eneste snusen jeg bruker for tida. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva synes folk om Offroad? Prøvde en innpå den lokale tobakkssjappa, og ble frelst. Lenke til kommentar
The Lulz Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Hva er sterkest av en skruf sterk eller to skruf tranbær portion samtidig? Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Kjøpte meg ett tårn med skruf sterk på svinesund her om dagen, har nå gått igjennom 3 bokser og begynner å savne general noe helt forferdelig. Skruf er jækla godt men det er noe med generalen altså, en noe sterkere tobakk smak. *huff*. Stikke på rema å kjøpe ett par bokser general senere idag! . Endret 12. august 2008 av Keylar Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Kjøpte meg ett tårn med skruf sterk på svinesund her om dagen, har nå gått igjennom 3 bokser og begynner å savne general noe helt forferdelig. Skruf er jækla godt men det er noe med generalen altså, en noe sterkere tobakk smak. *huff*. Stikke på rema å kjøpe ett par bokser general senere idag! . Meg er vel nesten motsatt. Har snust fire general på rad, og var sikker på at dette var snusen for meg. Men nå lengter jeg etter å prøve noe nytt. MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen! Lenke til kommentar
sigurd90 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hva er sterkest av en skruf sterk eller to skruf tranbær portion samtidig? Hvorfor ikke bare ta to skruf sterk? Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen! Det sa jeg også, helt til jeg prøvde grovsnus. Var på øvelse til russerevyen, og både en kompis og jeg var tom for general. Han stakk for å kjøpe, og kom tilbake med grovsnus. Det var kjærlighet ved første smak. Etter det har jeg knapt snust general, kun et par bokser. Lenke til kommentar
affix Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hmmm, jeg har vært uten snus i hele dag, (det har jo gått fint ) men nå har jeg fått sykt lyst på godteri. Har ikke hatt noe sånn veldig lyst på godteri hvis jeg har hatt snus. Skal få taki et par bokser i morra elns.. Skruf løs tenkte jeg, det er lenge siden. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen! Det sa jeg også, helt til jeg prøvde grovsnus. Var på øvelse til russerevyen, og både en kompis og jeg var tom for general. Han stakk for å kjøpe, og kom tilbake med grovsnus. Det var kjærlighet ved første smak. Etter det har jeg knapt snust general, kun et par bokser. Skal innrømme at grunnlaget mitt for å uttale meg ikke er stort..bare snust General Løs, Ettan Løs, og noe dritt jeg TROR var RL Løs--- Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Da vil jeg anbefale deg å prøve grovsnus! Minner om general, men smaken. Den er utrolig. Kraftig tobakkssmak som det står på boksen. Snust den hver dag i et halv år nå, og ikke gått lei. Den er rett og slett nydelig. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 hmm, begynner egentlig å bli litt lei skruf nå. var godt med en boks general. posene er litt mindre, og smaken er betraktlig bedre. hmmmzmzmmz Lenke til kommentar
3raz3r Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Skruf er jo ikke så god, synes nå jeg. Kjøpte en boks for en liten stund siden, porsjon altså. Og det luktet som om noen hadde kastet opp i boksen, for så å lukke den igjen. Den har ikke gått ut på dato heller. Bare er helt jævlig. Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 (endret) Jeg er så jævelig enig! TAKK. Finnes ikke noe ved skruf jeg liker. Tranbær var ok da, men bare ok! Endret 12. august 2008 av Tard. Lenke til kommentar
Two-headed boy Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Hvilken snus anbefaler folket til en førstegangssnuser? Jeg sitter her med en General white portion i leppa og synest ærlig talt ikke det var den helt store opplevelsen jeg hadde ventet. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Var ikke det store på effekt eller smak? Mange førstegangssnusere liker Skruf Tranebær(går lei etter en boks da men) vil du ha mer effekt kan du jo prøve deg på Skruf Orginal eller om du er en våghals, Stärk. I begynnelsen snuste jeg mye N&J West som er veldig god Okei, søsteren min kjøpte litt feil til meg og kom hjem med en boks med Skruf Orginal løs. Er den noe god? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Som sagt er ikke Skruf noen snus å anbefale. Den smaker en mellomting av granbar og mose. Liker faktisk at N&J og General renner litt, synes det grenser til å smake godt. Men Skruf derimot, usj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg