Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte meg ett tårn med skruf sterk på svinesund her om dagen, har nå gått igjennom 3 bokser og begynner å savne general noe helt forferdelig. Skruf er jækla godt men det er noe med generalen altså, en noe sterkere tobakk smak.

 

*huff*. Stikke på rema å kjøpe ett par bokser general senere idag! :).

Endret av Keylar
Lenke til kommentar
Kjøpte meg ett tårn med skruf sterk på svinesund her om dagen, har nå gått igjennom 3 bokser og begynner å savne general noe helt forferdelig. Skruf er jækla godt men det er noe med generalen altså, en noe sterkere tobakk smak.

 

*huff*. Stikke på rema å kjøpe ett par bokser general senere idag! :).

Meg er vel nesten motsatt. Har snust fire general på rad, og var sikker på at dette var snusen for meg. Men nå lengter jeg etter å prøve noe nytt.

 

MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen!

Lenke til kommentar
MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen!

 

Det sa jeg også, helt til jeg prøvde grovsnus. Var på øvelse til russerevyen, og både en kompis og jeg var tom for general. Han stakk for å kjøpe, og kom tilbake med grovsnus. Det var kjærlighet ved første smak. Etter det har jeg knapt snust general, kun et par bokser.

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg har vært uten snus i hele dag, (det har jo gått fint :) ) men nå har jeg fått sykt lyst på godteri. Har ikke hatt noe sånn veldig lyst på godteri hvis jeg har hatt snus. :p

 

Skal få taki et par bokser i morra elns.. Skruf løs tenkte jeg, det er lenge siden.

Lenke til kommentar
MEN, General er ubetvilsomt den beste løs-snusen!

 

Det sa jeg også, helt til jeg prøvde grovsnus. Var på øvelse til russerevyen, og både en kompis og jeg var tom for general. Han stakk for å kjøpe, og kom tilbake med grovsnus. Det var kjærlighet ved første smak. Etter det har jeg knapt snust general, kun et par bokser.

Skal innrømme at grunnlaget mitt for å uttale meg ikke er stort..bare snust General Løs, Ettan Løs, og noe dritt jeg TROR var RL Løs---

Lenke til kommentar

Var ikke det store på effekt eller smak? Mange førstegangssnusere liker Skruf Tranebær(går lei etter en boks da men) vil du ha mer effekt kan du jo prøve deg på Skruf Orginal eller om du er en våghals, Stärk. I begynnelsen snuste jeg mye N&J West som er veldig god :)

 

Okei, søsteren min kjøpte litt feil til meg og kom hjem med en boks med Skruf Orginal løs. Er den noe god?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...