FKL982 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg. Ok, det var godt med litt tranebær til av-veksling fra den vanlige generalen Noen som vet hvordan det er med snus når man er syk? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Hvis du er så syk at du ikke har matlyst blir snus forferdelig, vi vet jo alle hvor kvalmt en pris er på tom mage. Er du forskjöla eller har feber blir smaken ikke så bra ettersom nesen er tett :/ Endret 5. august 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg. Ok, det var godt med litt tranebær til av-veksling fra den vanlige generalen Noen som vet hvordan det er med snus når man er syk? tranebær er grei til jobb snus, tar langtid før den renner. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Har Endelig skaffet Snus etter 3 Uker ;D Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 koffor gidde du å skaffe snus når du har klart deg uten so lenge? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Fikk handlet inn til uken idag..Ble en skruf tranebær og en Nick (and Johnny) portion.. Ett spørsmål: Finnes det bare Nick&J som sterk i portion utgave?? Så at det stod STRONG på den... Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Fikk handlet inn til uken idag..Ble en skruf tranebær og en Nick (and Johnny) portion.. Ett spørsmål: Finnes det bare Nick&J som sterk i portion utgave?? Så at det stod STRONG på den... Tror da jeg har snuset en NJ Orignial en gang..? Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Fikk handlet inn til uken idag..Ble en skruf tranebær og en Nick (and Johnny) portion.. Ett spørsmål: Finnes det bare Nick&J som sterk i portion utgave?? Så at det stod STRONG på den... Tror da jeg har snuset en NJ Orignial en gang..? Så no på nettet at den heter Nick (and Johnny) portion selv om det står STRONG over hele det forpulte lokket! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Lurer enda på hvorfår du mener jeg er så rar, det kan gjerne tas på pm. Sitter med en General sterk i nå, god smak og styrke Edit: Er temmelig sikker på at jeg har sett en N&J boks som det ikke sto strong på lokket på Ica Endret 5. august 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Lurer enda på hvorfår du mener jeg er så rar, det kan gjerne tas på pm. Sitter med en General sterk i nå, god smak og styrke Edit: Er temmelig sikker på at jeg har sett en N&J boks som det ikke sto strong på lokket på Ica Finner ikke noen uten strong på buysnus.com eller noe Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Kanskje ica har bedre utvalg Lenke til kommentar
Kallileo Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Jeg får vel melde meg inn i kubben jeg og..: Jeg har endelig prøvd snus, og elsker det ! Planlegger å kjøpe et par bokser. Var akkurat på VinjeRock og fikk no grasalt sterk snus. Aner ikke hva det var, men den (snusen, og boksen) var svart som fa*n.. Og sterk og. Den var kjempegod Fikk også prøvd snuff. Men skjønte ikke helt effekten? Er det samme greia som snus? Eller hva er det for noe egentlig? Uppers eller downers? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Rapporter Del Skrevet 5. august 2008 Snuff går vel på nikotinsjokk som skal være beroligende Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Fikk handlet inn til uken idag..Ble en skruf tranebær og en Nick (and Johnny) portion.. Ett spørsmål: Finnes det bare Nick&J som sterk i portion utgave?? Så at det stod STRONG på den... Til de som fulgte med for et par måneder siden før NJ West og East kom, så sto det ikke "Strong" på boksene til vanlig NJ porsjon. Hvis dere igjen har fulgt med på internett generelt ville dere merket at det ikke har kommet en ny type snus til NJ familien, den har vært sterkere hele tiden. Det jeg tenker Swedish Match har gjort er å gi NJ en "identitet"; i stedet for bare NJ - NJ strong. Så nei, det har ikke kommet en ny, så ja det er den samme som har vært her siden 2004 eller når enn den kom. Lenke til kommentar
slaykon Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 får melde meg inn jeg også.Digger snus. men er ikke avhenging, har snust i 3 måneder. Men noen som hadde giddet å lage en skikkelig anmeldelse om ettan og viking. Jeg snuser for tiden Granit løs. Hvor mye nikotin inneholder den. Leste på en v3 eller noe sånt at den er kjent for sin styrke. Men den er jo bare 8mg i og det er jo normalt.. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 bulgaria på fredag, da blir det taxfree shopping Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Hva er sterkest av Røde Lacket og General løs? Snuser for tiden Røde Lacket, og digger den. Herlig å bake, samt smaker godt. Lenke til kommentar
Haelas Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 Hva er sterkest av Røde Lacket og General løs? Snuser for tiden Røde Lacket, og digger den. Herlig å bake, samt smaker godt. Generalen er tusen ganger bedre enn RL : D Lenke til kommentar
CCola Skrevet 6. august 2008 Rapporter Del Skrevet 6. august 2008 (endret) Hva er sterkest av Røde Lacket og General løs? Snuser for tiden Røde Lacket, og digger den. Herlig å bake, samt smaker godt. Generalen er tusen ganger bedre enn RL : D Det syntes ikke jeg. Den renner mer, er vanskeligere å bake, og smaker forferdelig i forhold til RL. ^^ Edit. Liten skriveleif ^^ Endret 6. august 2008 av CCola Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg