Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg.

Lenke til kommentar
Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg.

Synes den er en god når jeg føler meg lei skruf portion.. Det som er også er greit med skruf tranebær er at saften som renner faktisk smaker godt ;)

Lenke til kommentar

det går mye i løs om dagen, og det veksles mye mellom skruf og general. alt i alt liker jeg egentlig skruf løs er best, men det er noe general løs har, som ikke skruf løs har, selvfølgelig. skruf renner mye mindre, den legger igjen minimalt med snus på tenna når du tar den ut, og det er 50 gram i boksen. general renner mye, har kun 45 gram i boksen, men har "the one taste". jeg synes det er greit å kunne ha snusen lenge, og samtidig ha lite på tenna når man tar den ut - derfor liker jeg skruf best, selv om generalen smaker bedre.

dessuten, har jeg fått tak i ett stykk herlig boks. nemlig skruf sterk løs. den smaker faktisk ganske mye bedre enn skruf orginal løs, og er etter min mening bedre enn general, sånn all-over. namme

post-71190-1217942367_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Skruf Sterk Løs er egentlig en ganske god snus. Men det er noe med smaken jeg ikke heeelt liker. Men, fortsatt den beste konkurenten til general løs i mine øyne.

Skruf Tranebær porsjon funker i ny og ned, om man først skal ha pose, og ikke vil ha noe som smaker "posesnus", så for all del. Men posesnus er fail i 95% av tilfellene uansett :p

*Bake seg dagens første general*

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...