mushi Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Den mais-snusen smaker helt grusomt. Samboeren greide å kjøpe den ved ett uhell (!). Han reagerte ikke på at boksen kosta 25 spenn:p Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke tilfeldigvis vært utsatt for mye varme? Ligget i romtemperatur ca en dag tenker jeg. Før det i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg. General FTW! Synes at snus skal smake snus, ikke tranebær Lenke til kommentar
TurtelWar Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skruf Tranebær Posjon - God, men veldig kvalmende etterhvert. Litt overkill på tranebær lukta. Fortsetter med general tror jeg. Synes den er en god når jeg føler meg lei skruf portion.. Det som er også er greit med skruf tranebær er at saften som renner faktisk smaker godt Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Ja enig. Er godt og ta en tranebær av og til. Men å snuse en hel boks av den synes jeg blir litt mye. Da må jeg værtfall ha en annen boks samtidig så jeg kan ha litt variasjon Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Jeg har endelig funnet en dagligvarebutikk som alltid har Ettan porsjon, Ica ved polet! HErlig, kan jeg ofte slå to fluer i en smekk. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 det går mye i løs om dagen, og det veksles mye mellom skruf og general. alt i alt liker jeg egentlig skruf løs er best, men det er noe general løs har, som ikke skruf løs har, selvfølgelig. skruf renner mye mindre, den legger igjen minimalt med snus på tenna når du tar den ut, og det er 50 gram i boksen. general renner mye, har kun 45 gram i boksen, men har "the one taste". jeg synes det er greit å kunne ha snusen lenge, og samtidig ha lite på tenna når man tar den ut - derfor liker jeg skruf best, selv om generalen smaker bedre. dessuten, har jeg fått tak i ett stykk herlig boks. nemlig skruf sterk løs. den smaker faktisk ganske mye bedre enn skruf orginal løs, og er etter min mening bedre enn general, sånn all-over. namme Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Skruf Sterk Løs er egentlig en ganske god snus. Men det er noe med smaken jeg ikke heeelt liker. Men, fortsatt den beste konkurenten til general løs i mine øyne. Skruf Tranebær porsjon funker i ny og ned, om man først skal ha pose, og ikke vil ha noe som smaker "posesnus", så for all del. Men posesnus er fail i 95% av tilfellene uansett *Bake seg dagens første general* Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som vet om en side med oversikt over nikotin innhold på de forskjellige typene? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Noen som vet om en side med oversikt over nikotin innhold på de forskjellige typene? vist du ser på dei eldre postene så finner svaret. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Nå er de spredt over 125 sider da, så det er litt upraktisk... Lenke til kommentar
spikey92 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 føler den nikotinfrie snusen kan være mer skadelig en den med nikotin, sjekk http://www3.nrk.no/nyheter/1.5608662 Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Her det er ikkje verre enn å søke etter Swedish Match på google! http://swedishsnus.com/EU/brandlist.asp?AvdID=0 EDIT: Serk snus: 11mg Vanlig snus: 8mg probe har: løs: 10mg | påse: 9mg Endret 5. august 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Takker din grettne fyr^^ Litt merkelig at ikke Skruf er der da :/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Prøvd Onico en gang med den mais smaken, å fytti hælve*e den var ille. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Takker din grettne fyr^^Litt merkelig at ikke Skruf er der da :/ vanlig: 8mg sterk: 10mg som eg sa... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Men jeg merka jo at feks Göteborgs Rape var mye svakere enn feks Skruf orginal, men det står jo at det er 8mg i begge. Takker for svar da Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Gleeem det. Endret 5. august 2008 av Demille Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg