Tehjoran Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Legg til 6 Eplefe 116 ja litt eldre en meg Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Tenkte legg til 6 år liksom 16^^ 1992 modell Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Undercover for Fathern.. Eller hva det heter.. Den nikotin frie snusen skal lism dekke Skrufen.. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor er det egentlig nikotinen går inn? I selve leppa eller i tannkjøttet? Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hvor er det egentlig nikotinen går inn? I selve leppa eller i tannkjøttet? begge deler vil jeg nå tro Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Akkurat vært i sverige, der ble det mye snus. Var i tvil på å kjøpe level snus til 14,90 kr men den var veldig god. Og så måtte jeg jo kjøpe Røde lacket *sikle* Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jaha, åpner snusboksen og ser at isteden for det vanlige fint fordelte bittesmå snuskorna er det bare masse store kuler. Hva har skjedd? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Jaha, åpner snusboksen og ser at isteden for det vanlige fint fordelte bittesmå snuskorna er det bare masse store kuler. Hva har skjedd? Rista boksen...? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, regna vel med at det hadde noe med det å gjøre. Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ikke tilfeldigvis vært utsatt for mye varme? Lenke til kommentar
drz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Undercover for Fathern.. Eller hva det heter.. Den nikotin frie snusen skal lism dekke Skrufen.. Faren din vil synes du er komplett idiot om du spør om det =) uansett, er da ikke aldersgrense på nikotinfri ? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Undercover for Fathern.. Eller hva det heter.. Den nikotin frie snusen skal lism dekke Skrufen.. Faren din vil synes du er komplett idiot om du spør om det =) uansett, er da ikke aldersgrense på nikotinfri ? Nei men mange butikker selger ikke pga. invaliditet. Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Undercover for Fathern.. Eller hva det heter.. Den nikotin frie snusen skal lism dekke Skrufen.. Faren din vil synes du er komplett idiot om du spør om det =) uansett, er da ikke aldersgrense på nikotinfri ? Spurte jeg xD men spurte lism på en annen måte for å si det sånn.. lism "har jeg lov til å bruke nikotin fri snus" oosv.. Fikk svaret Nei.. -.- Da fortsetter jeg med Skruf =D Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Undercover for Fathern.. Eller hva det heter.. Den nikotin frie snusen skal lism dekke Skrufen.. Faren din vil synes du er komplett idiot om du spør om det =) uansett, er da ikke aldersgrense på nikotinfri ? Spurte jeg xD men spurte lism på en annen måte for å si det sånn.. lism "har jeg lov til å bruke nikotin fri snus" oosv.. Fikk svaret Nei.. -.- Da fortsetter jeg med Skruf =D SJOKK!!! Lenke til kommentar
Tehjoran Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^ Kva er vitsen med å snuse vist du bare skal snuse nikotin fri? Vist det er for å vere kul så tviler eg på at du kommer til å bli serlig kul. Folk kommer heller til le seg i hel... Undercover for Fathern.. Eller hva det heter.. Den nikotin frie snusen skal lism dekke Skrufen.. Faren din vil synes du er komplett idiot om du spør om det =) uansett, er da ikke aldersgrense på nikotinfri ? Spurte jeg xD men spurte lism på en annen måte for å si det sånn.. lism "har jeg lov til å bruke nikotin fri snus" oosv.. Fikk svaret Nei.. -.- Da fortsetter jeg med Skruf =D SJOKK!!! HVorfor Sjokk? xD Lenke til kommentar
drz Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Fordi din far synes nok du ville virke som en idiot hvis du snuset nikontinfri snus som 1: ikke noe nikotin 2: Smaker omtrent ingenting pga det er laget av mais (?) og noe annet. Snuse for å være kul = not cool Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nikotinfri snus er vel primært for de som ønsker å slutte? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Ja, aldri hørt om noen som bruker det til å "dekke" vanlig snus Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 Nikotinfri snus er vel primært for de som ønsker å slutte? ja. Eller for tullinger som prøver å vere kule/tøffe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg