Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja. Det er bare jævlig waste. når du har dekket hele leppen er de andre som ligger oppå hverandre bare overflødig.

 

Jeg har et problem. jeg har nå en boks Nick med 22 poser. Jeg drar på konf-leir på mandag og blir borte i 4 dager. Jeg kommer ikke til å ha nok snus! hvis jeg bruker to i morgen har jeg 20 fra mandag til torsdag. 20:4=5. Det er altfor lite!

Endret av Addan
Lenke til kommentar

Hva er prismaker? xD Uansett..

 

Jeg er en 14 år gutt som har snusa i 1 år nå.. men vil faktisk bare slutte med Nikotin og det.. men vil gjerne fortsette men å snuse.. vet at det finnes en Nikotin fri snus i sverige.. har prøvd den 2 ganger.. likte den veldig godt. ^^ Men jeg lurte på om det er no aldersgrense for å kjøpe nikotinfri Snus her i norge.. viss det finnes i norge da :p Bor i oslo foresten :p

Lenke til kommentar
Det er forskjell på N&J porsjon og N&J Sterk porsjon vettu ;)

Nei, det tror jeg ikke. På alle sider finnes det kun en type N&J porsjon (utenom de i fancypants boks dvs west og east). Bare noen bokser står det sterk på. Smaker helt likt. Inneholder akkuratt det samme.

 

Hva er prismaker? xD Uansett..

 

Jeg er en 14 år gutt som har snusa i 1 år nå.. men vil faktisk bare slutte med Nikotin og det.. men vil gjerne fortsette men å snuse.. vet at det finnes en Nikotin fri snus i sverige.. har prøvd den 2 ganger.. likte den veldig godt. ^^ Men jeg lurte på om det er no aldersgrense for å kjøpe nikotinfri Snus her i norge.. viss det finnes i norge da :p Bor i oslo foresten :p

Onico er løsningen. Prismaster er en plastikk-ting som baker snus for deg.

Lenke til kommentar
Så det finnes ikke vanlig N&J porsjon? Syns det er merkelig siden det er 2 forskjellige bokser, en der det står N&J på og som det står N&J Strong...

 

Edit: Ser bort ifra East og West...

Snusen smaker likt og pleier å ligge i samme hylle. Tror bare noen bokser er merket med strong for å vise at NJ generelt er sterkt. Skyt meg vis jeg har feil, men da vil jeg ha bevis.

 

Onico er løsningen. Prismaster er en plastikk-ting som baker snus for deg.

Og hvor er det mulig og kjøpe Onico.. og aldersgrense?

Det er helt nikotinfritt og i virkeligheten ingen aldersgrense - men mange butikker legger den inn som snus og da kommer 18års grense automatisk. Vis de spør etter legg så går du ikke før du har fått boksen. Det blir som alkoholfri øl. De pleier å selge det på bensinstasjoner.

Lenke til kommentar
Så det finnes ikke vanlig N&J porsjon? Syns det er merkelig siden det er 2 forskjellige bokser, en der det står N&J på og som det står N&J Strong...

 

Edit: Ser bort ifra East og West...

Snusen smaker likt og pleier å ligge i samme hylle. Tror bare noen bokser er merket med strong for å vise at NJ generelt er sterkt. Skyt meg vis jeg har feil, men da vil jeg ha bevis.

 

Onico er løsningen. Prismaster er en plastikk-ting som baker snus for deg.

Og hvor er det mulig og kjøpe Onico.. og aldersgrense?

Det er helt nikotinfritt og i virkeligheten ingen aldersgrense - men mange butikker legger den inn som snus og da kommer 18års grense automatisk. Vis de spør etter legg så går du ikke før du har fått boksen. Det blir som alkoholfri øl. De pleier å selge det på bensinstasjoner.

Yay ^^.. Håper jeg får kjøpt det ^^ spør de om legg så pleier jeg vanligvis å stikke.. xD Orker ikke å drite meg ut.. Men har egentlig tenkt å høre med faren min om jeg får snuse Nikotinfri snus siden det ikke er no aldersgrense ^^ kansje han kjøper for meg. ^^

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...