affix Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Det er irriterende med sånn skrukkete/rynkete overleppe, og den står skikkelig utover også! Blir alltid sånn hvis jeg har en løs i en time ++ Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Pussig, jeg merket ikke røyk i det hele tatt... The Lulz, du kan jo prøve General sterk porsjon som er en mellomting mellom skruf vanlig og skruf stark. Ta et hakk av gangen liksom. Eller finne en snus man liker smaken på og holde seg til den. Det at du MÅ ha sterkere snus er ren placebo. Etter et tårn med Skruf Sterk klarte jeg meg fint med Ettan uten problemer, da hadde jeg snust omkring et år. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Er jo mye deiligere å snuse hvis man kjenner om ikke annet, litt effekt! Det er jo også noe av poenget. I tilleg til nikotinavhengighet og god smak. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 (endret) Jeg liker og ta en sterk snus når jeg ikke har snust på lenge, f.eks dagens förste, etter og ha sovet osv. Får en svak svimmelhet og ekstra nytelse. Endret 31. juli 2008 av Sebbe Lenke til kommentar
Addan Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Ja, jeg også! Tok en skruf stark rett etter jeg hadde stått opp i dag og merket at jeg ble litt svimmel av den faktisk. Minner fra gamledager Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Hvordan er styrken på grovsnus porsjon egentlig? Finner ikke noe info på boksen... Lenke til kommentar
Hashtægg Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Kosta 15 euro for en snusboks i en sjappe i øst-europa et sted. Herlig. land? og hvilke merker hadde de der? var det slike amerikanske merker, eller var det de vi er vant med? Montenegro. Var General. Tror dem hadde skaffet det fordi endel skandinaviere kom ned dit. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Fikk tak i Montecristo løs i Sverige i går. Den levde absolutt opp til forventningene. Smaken var helt himmelsk. Den veide desverre bare 35g. Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Har jo egentlig sluttet å snuse, men verker litt nå. Skal til sverige på Mandag, og hjem igjen på fredag, frister å kjøpe ett tårn.... Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Er Skoal snus? Eller bare tyggetobakk? Eller noe midt imellom? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Lærte meg litt snustriksing på sommerleir forrige uke. Huff. EDIT: http://www.youtube.com/watch?v=N1_EDqXlESc Endret 2. august 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hvordan er styrken på grovsnus porsjon egentlig? Finner ikke noe info på boksen... Bump. Snustriksing? Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Faen, skulle være en link der. http://www.youtube.com/watch?v=N1_EDqXlESc Der Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hehe^^ Artig å leke seg sånn^^ Noen som har noen erfaringer med www.snusbutiken.se? "Å få tak i fersk snus i utlandet er ikke lenger en umulighet! Det er faktisk ikke engang vanskelig! SnusButiken.se tilbyr et stort utvalg av svensk snus som kan bestilles og sendes til alle verdens hjørner." Høres lovende ut Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Lag en guide til hvrdan man trikser sånn? Prøvde nettopp den stå opp og ta snus med en gang greia. Funka faktisk ganske bra. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 noen som vet om et sted på grensa man får kjøpt prismaker?? eller må jeg bestile på nett?? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så litt på den siden du nevnte, Aleksmy!. Fant dette: Nick & Johnny West Vit PortionNick & Johnny West Vit Portion är ett snus med 40% mer nikotin än vanligt portionssnus. Det är ett kraftigt, pepprigt ... Nick & Johnny PortionPortionssnus med kraftig tobakssmak, smaksatt med en aning rökarom och lakrits. Innehåller ca 37% mer nikotin än traditionella ... Altså er N&J West sterkere enn vanlig N&J Sterk? Det har jeg egentlig vanskelig for å tro. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Det er irriterende med sånn skrukkete/rynkete overleppe, og den står skikkelig utover også! Blir alltid sånn hvis jeg har en løs i en time ++ Det er jo bare utrolig digg da! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så litt på den siden du nevnte, Aleksmy!. Fant dette: Nick & Johnny West Vit PortionNick & Johnny West Vit Portion är ett snus med 40% mer nikotin än vanligt portionssnus. Det är ett kraftigt, pepprigt ... Nick & Johnny PortionPortionssnus med kraftig tobakssmak, smaksatt med en aning rökarom och lakrits. Innehåller ca 37% mer nikotin än traditionella ... Altså er N&J West sterkere enn vanlig N&J Sterk? Det har jeg egentlig vanskelig for å tro. Det er forskjell på N&J porsjon og N&J Sterk porsjon vettu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg