Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Pussig, jeg merket ikke røyk i det hele tatt... The Lulz, du kan jo prøve General sterk porsjon som er en mellomting mellom skruf vanlig og skruf stark. Ta et hakk av gangen liksom. :)

 

Eller finne en snus man liker smaken på og holde seg til den. Det at du MÅ ha sterkere snus er ren placebo. Etter et tårn med Skruf Sterk klarte jeg meg fint med Ettan uten problemer, da hadde jeg snust omkring et år.

Lenke til kommentar

Så litt på den siden du nevnte, Aleksmy!. Fant dette:

 

Nick & Johnny West Vit Portion

Nick & Johnny West Vit Portion är ett snus med 40% mer nikotin än vanligt portionssnus. Det är ett kraftigt, pepprigt ...

 

Nick & Johnny Portion

Portionssnus med kraftig tobakssmak, smaksatt med en aning rökarom och lakrits. Innehåller ca 37% mer nikotin än traditionella ...

 

Altså er N&J West sterkere enn vanlig N&J Sterk? Det har jeg egentlig vanskelig for å tro. :mellow:

Lenke til kommentar
Så litt på den siden du nevnte, Aleksmy!. Fant dette:

 

Nick & Johnny West Vit Portion

Nick & Johnny West Vit Portion är ett snus med 40% mer nikotin än vanligt portionssnus. Det är ett kraftigt, pepprigt ...

 

Nick & Johnny Portion

Portionssnus med kraftig tobakssmak, smaksatt med en aning rökarom och lakrits. Innehåller ca 37% mer nikotin än traditionella ...

 

Altså er N&J West sterkere enn vanlig N&J Sterk? Det har jeg egentlig vanskelig for å tro. :mellow:

Det er forskjell på N&J porsjon og N&J Sterk porsjon vettu ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...