Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-161766

Dere som har snust en stund har vel opplevd når dere skal ta på plass snusen med tunga elns, at da er det nærmest som om man skal kaste opp? :p Jeg pleier å nesten brekke meg når snusen skal ut, og har vært der en stund. Er vel bare en vanesak kan jeg tenke meg?

Lenke til kommentar
Dere som har snust en stund har vel opplevd når dere skal ta på plass snusen med tunga elns, at da er det nærmest som om man skal kaste opp? :p Jeg pleier å nesten brekke meg når snusen skal ut, og har vært der en stund. Er vel bare en vanesak kan jeg tenke meg?

det er en vanesak ja :) jeg pleier ikke å brekke meg pga snus lenger.

Endret av Reached
Lenke til kommentar

@ rl-saken:

 

fysj og fy!

rl er som RC cola.

bare noe skvip, som ikke smaker godt, til tilsvarende pris som eks. Coca Cola<3.

 

@ brekking and shit:

 

nei, det vente jeg meg fort av med.

begynte å snuse med general, som smaker himmelsk.

bare de gangene jeg svelga snusen, at jeg brakk meg.

ellers gikk det knirkefritt.

 

@ snushelvetet:

gikk akkurat tom for snus.

heldigvis kom broren min fra toget.

jeg gikk rett bort, og sa: medic, in need of prell.

fikk 3 bokser.

<3 glad i han da.

heh.

Lenke til kommentar
du blir vant til smaken. Etter et år eller to, tok hvertfall så lang tid for meg :p

Sovna med snusen et par ganger, det hjalp mye faktisk

hater når det skjer, man er alltid så sinnsykt bort når man våkner, går så vidt ann å reise seg xD

veit. haha:P helt lost. Null følelser i hele huet :p

Lenke til kommentar
Dere som har snust en stund har vel opplevd når dere skal ta på plass snusen med tunga elns, at da er det nærmest som om man skal kaste opp? :p Jeg pleier å nesten brekke meg når snusen skal ut, og har vært der en stund. Er vel bare en vanesak kan jeg tenke meg?

 

Eneste gangene jeg har brekt meg er med posesnus som har vært inne i 1 time eller mer, og så kommer dama og trykker på den slik at et tonn med saft har kommet ned i munnen. Posesaft er 100x værre enn løssaft :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Da var jeg tilbake etter 10dagers ferie på sørlandet.

Herlig og komme hjem til en pølse med skruf orginal løs, jaja, da var det bare å nyte resten av uken førr jobben kjører på igjen.

Nå er det ut i finværet, vi snakkes!

Lenke til kommentar
du blir vant til smaken. Etter et år eller to, tok hvertfall så lang tid for meg :p

Sovna med snusen et par ganger, det hjalp mye faktisk

hater når det skjer, man er alltid så sinnsykt bort når man våkner, går så vidt ann å reise seg xD

veit. haha:P helt lost. Null følelser i hele huet :p

 

Heftig. det skal jeg prøve i kveld :)

Lenke til kommentar

Na, vil ikke si det er verdt det. Får en helt forferdelig smak i kjeften :p Sist jeg sovna med snus rista hele kroppen, var ikke serlig godt, haha.

 

Faan ass, kan ikke snuse annet enn general mini portion når jeg er på jobb, sitter i kassa på en butikk :< blir dog ekstra godt å ta seg en Skruf stark portion/ General løs når jeg kommer hjem : p

Lenke til kommentar
Jeg snuser litt skruf vanlig portion og den merker jeg nesten ikke noe av (litt rart, siden jeg blir svimmel av bare en røyk). Merker bare den første i løpet av en kveld. Av skruf stark blir jeg bare kvalm

 

tips?

man blir lettere svimmel av røyk. Bare at det varer ikke lenge etter draget. Men med snus, så er du svimmel helt opp til 10 min etter at du har tatt den ut. Om du ikke er vant til det da :p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...