Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Resten har gått ned i vekt ja. Hvorfor!?

tjene meir penger. Du får mindre og må betale meir, det er slik det funker no. Pass chill med snus i dag etter ein plaske runder i sjø kanten. btw det var 34 grader i solveggen i dag.

Begynte å lure på om det var myndighetene..

33'c i veggen her og ja.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Regner med at det har blitt spurt om før, men hva mener dere er den beste snusen? Jeg har ikke snusa så veldig lenge, så jeg kunne trengt noen forslag. Takk på forhånd. :D

Lenke til kommentar

Vanskelig å si hvem som er best, men om du skal ha styrke så kjøper du Skruf Sterk eller N&J Strong. Personlig syns jeg smaken på SS er bedre enn N&J men man går fortere lei den.

Er du ny med snusing å skal ha en nybegynner snus så kan jeg anbefale General White Portion, da den har en god smak passe styrke og renner lite pga WP :).

Håper det var litt til hjelp da^^,

Lenke til kommentar
Den beste snusen? tja, alt etter smak og behag, jeg for min del liker Røda Lacket (løs), god å bake, smaker godt og tar lang tid før den begynner å renne.

Jeg kjøpte nettopp en Røda Lacket (løs), og må si meg meget fornøyd!

Er som du sier; god å bake, smaker godt og renner ikke med det første. =)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766

Jeg glemte visst å nevne hva jeg selv snuser. Det går nå i Skruf Portion + Sterk Portion. Det er jo en helt grei snus.

Var røyker før, så jeg fant ut at snus ville bli et bedre alternativ istedet de kommende årene and so on. Har en liten tendens til å nesten kaste opp om snusen detter ned på tunga. Det er vel bare en vanesak? :p Ikke at jeg brekker meg skikkelig da.

Takk for andre forslag folkens! ;)

Lenke til kommentar
Den beste snusen? tja, alt etter smak og behag, jeg for min del liker Røda Lacket (løs), god å bake, smaker godt og tar lang tid før den begynner å renne.

Den lukter jo som gammelt fiskeslo og man får overhodet ingen effekt av den. Skjønner ikke hva fok ser i RL.

Lenke til kommentar

Den lukter jo som gammelt fiskeslo og man får overhodet ingen effekt av den. Skjønner ikke hva fok ser i RL.

RL er det du kan kalle ein fjortis snus. Den smaker ikkje snus og passer for alle som ikkje liker snus men snuser for å vere kule.

Mine favoritt snuser er N&J, Kronan og general. Hadde RL ein gang men måtte bare kaste den etter 2 bleier for den blei for ekkel.

Lenke til kommentar

Jeg får overhodet ingen effekt uansett hvaslags snus det er snakk om. Er vel kun helgesnusere eller drittunger som merker noe til "effekten"? Den er et gammelt minne for min del.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...