Carl Sagan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Resten har gått ned i vekt ja. Hvorfor!? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Resten har gått ned i vekt ja. Hvorfor!? tjene meir penger. Du får mindre og må betale meir, det er slik det funker no. Pass chill med snus i dag etter ein plaske runder i sjø kanten. btw det var 34 grader i solveggen i dag. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Resten har gått ned i vekt ja. Hvorfor!? tjene meir penger. Du får mindre og må betale meir, det er slik det funker no. Pass chill med snus i dag etter ein plaske runder i sjø kanten. btw det var 34 grader i solveggen i dag. Begynte å lure på om det var myndighetene.. 33'c i veggen her og ja. Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Resten har gått ned i vekt ja. Hvorfor!? tjene meir penger. Du får mindre og må betale meir, det er slik det funker no. Pass chill med snus i dag etter ein plaske runder i sjø kanten. btw det var 34 grader i solveggen i dag. Kunne de ikke bare satt opp prisen istedet? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Det er jo litt rart at løs-boksene inneholder 50g og porsjons-boksene 24g. Hvorfor er det slik? Og hvorfor blir alltid bakesnusen oppbrukt før porsjon ? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Vil nå tro at det er fordi bakesnuser som regel er mye større enn posene. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Regner med at det har blitt spurt om før, men hva mener dere er den beste snusen? Jeg har ikke snusa så veldig lenge, så jeg kunne trengt noen forslag. Takk på forhånd. Lenke til kommentar
Tuffey Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Den beste snusen? tja, alt etter smak og behag, jeg for min del liker Røda Lacket (løs), god å bake, smaker godt og tar lang tid før den begynner å renne. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Vanskelig å si hvem som er best, men om du skal ha styrke så kjøper du Skruf Sterk eller N&J Strong. Personlig syns jeg smaken på SS er bedre enn N&J men man går fortere lei den. Er du ny med snusing å skal ha en nybegynner snus så kan jeg anbefale General White Portion, da den har en god smak passe styrke og renner lite pga WP . Håper det var litt til hjelp da^^, Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 jeg foretrekker N&J og Skruf Sterk, siden jeg lyker styrke i posrjonene mine. Ellers er General original porsj. veldig god til nybegynner om du ikke synes lukt noe farlig Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 jeg foretrekker N&J og Skruf Sterk, siden jeg lyker styrke i posrjonene mine. Ellers er General original porsj. veldig god til nybegynner om du ikke synes lukt noe farlig General porsjon?. fydda. Gå for skruf, kanskje litt sterk med en gang, men! den er digg Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 haha, damn så mye mer snus det går nå som det er ferie. snuser lett en boks (løs) på to dager. merker også at jeg snuser mye mer løs. mest fordi jeg fikk et tårn av en kamerat, men også fordi det ikke er så stress med tanke på jobb og skole Lenke til kommentar
mopani Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Den beste snusen? tja, alt etter smak og behag, jeg for min del liker Røda Lacket (løs), god å bake, smaker godt og tar lang tid før den begynner å renne. Jeg kjøpte nettopp en Røda Lacket (løs), og må si meg meget fornøyd! Er som du sier; god å bake, smaker godt og renner ikke med det første. =) Lenke til kommentar
Olum Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Regner med at det har blitt spurt om før, men hva mener dere er den beste snusen? Jeg har ikke snusa så veldig lenge, så jeg kunne trengt noen forslag. Takk på forhånd. For meg går det kun i Ettan lös nå. Den er nydelig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Jeg glemte visst å nevne hva jeg selv snuser. Det går nå i Skruf Portion + Sterk Portion. Det er jo en helt grei snus. Var røyker før, så jeg fant ut at snus ville bli et bedre alternativ istedet de kommende årene and so on. Har en liten tendens til å nesten kaste opp om snusen detter ned på tunga. Det er vel bare en vanesak? Ikke at jeg brekker meg skikkelig da. Takk for andre forslag folkens! Lenke til kommentar
Addan Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Den beste snusen? tja, alt etter smak og behag, jeg for min del liker Røda Lacket (løs), god å bake, smaker godt og tar lang tid før den begynner å renne. Jeg kjøpte nettopp en Røda Lacket (løs), og må si meg meget fornøyd! Er som du sier; god å bake, smaker godt og renner ikke med det første. =) Den lukter jo som gammelt fiskeslo og man får overhodet ingen effekt av den. Skjønner ikke hva fok ser i RL. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Den beste snusen? tja, alt etter smak og behag, jeg for min del liker Røda Lacket (løs), god å bake, smaker godt og tar lang tid før den begynner å renne. Jeg kjøpte nettopp en Røda Lacket (løs), og må si meg meget fornøyd! Er som du sier; god å bake, smaker godt og renner ikke med det første. =) Den lukter jo som gammelt fiskeslo og man får overhodet ingen effekt av den. Skjønner ikke hva fok ser i RL. RL er det du kan kalle ein fjortis snus. Den smaker ikkje snus og passer for alle som ikkje liker snus men snuser for å vere kule. Mine favoritt snuser er N&J, Kronan og general. Hadde RL ein gang men måtte bare kaste den etter 2 bleier for den blei for ekkel. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 Fikk en boks med Grovsnus porsjon av en kompis idag (siden jeg gav han en prell da han var litt desperat ). Helt grei, ikke så mye effekt men god smak, siden jeg nå skal prøve å venne meg til litt svakere typer snus nå så var det ypperlig Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 29. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 29. juli 2008 gammel artikkel, men. 45% mer nikotin i enkelte snus typer nå, enn det det var før. Om, dette er nyttig info veit jeg ikke, men fikk bare lyst til og linke den her. Snus! <3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Den lukter jo som gammelt fiskeslo og man får overhodet ingen effekt av den. Skjønner ikke hva fok ser i RL. Jeg får overhodet ingen effekt uansett hvaslags snus det er snakk om. Er vel kun helgesnusere eller drittunger som merker noe til "effekten"? Den er et gammelt minne for min del. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg