WD40 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Snus når man er sjuk er uansett ikke noe godt Lenke til kommentar
Seilar Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Snus når du er forkjølet/syk osv er vel ikke et sjakktrekk, mener å ha lest at det går lengre tid å bli frisk hvis du snuser som vanlig når du er syk. Grunnen var vel at kroppen bruker mer energi på å sloss mot snusen enn mot sykdommen. Jeg pleier å snuse litt moderat når jeg er syk, selv om det ikke skjer så ofte. Men dette er vel ganske individuelt fra person til person kan jeg tenke meg Lenke til kommentar
frentix Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "Dip"? Altså tyggetobakk eller? Red man er god, smaker lakris "Dip" er amerikansk snus. Tyggetobakk blir bare kalt "chew" tror jeg for de som er litt innbarka Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "Dip"? Altså tyggetobakk eller? Red man er god, smaker lakris "Dip" er amerikansk snus. Tyggetobakk blir bare kalt "chew" tror jeg for de som er litt innbarka Står ein del om det på wiki. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det et sted på nettet der man får vite nøyaktig for mange mg nikotin det er i hver snustype? Lenke til kommentar
FilleteBill Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 Er det et sted på nettet der man får vite nøyaktig for mange mg nikotin det er i hver snustype? http://www.northerner.com/ har det fleste. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 virker som det meste ligger på 8mg... Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 6. april 2008 Del Skrevet 6. april 2008 Ja stemmer nok det. Det er 8mg som er "standar". Tror Skruf Sterk portion har rundt 12mg, men jeg er ikke sikker. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Etter å ha sverget til General Løs' smak og konsistens, sverget til Skruf Stärk portion's gode effekt, har jeg oppdaget NJ Sterk løs. Kongelig! : ) Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Den er god den. Masse effekt, over Skruf Orginal løs. Mener nå jeg da. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Ja faen den er digg, fikk en nj white portion av en jente på skolen i dga. den var sterk som vanlig nj og smakte og luktet helt utrolig digg. den rant ikke heller. skal kjøpe den nå snart Den er god den. Masse effekt, over Skruf Orginal løs. Mener nå jeg da. Fortsatt ikke over skruff sterk løs da Lenke til kommentar
frentix Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 (endret) Jeg må bare si det... den salmiak-lukta til N&J løs er ikke noe jeg strever etter. Det kan umulig være bra med salmiak under leppa heller (uten at jeg har noen medisinsk bakgrunn eller noe). Fikk forresten tak i en Offroad long cut pure tobacco hos en kamerat av meg. Den smaker bra , er umulig å bake , og ser ut som vanlig rullings tobakk. Anbefales Endret 7. april 2008 av frentix Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Salmiakk døtter vi jo i oss i form av godteri og pastiller uansett og snus er ikke bra for leppa di det heller. Tror ikke litt salmiakk gjør noe forskjell... Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Hva er det som egentlig skjer med kroppen når man snuser? Har hørt at blodtrykket øker, er dette sant? Lenke til kommentar
Islanbadsj Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tror blodårene trekker seg sammen, så hvis hjertet prøver å pumpe like mye blod gjennom kroppen som før øker nok trykket. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tror det står noe her http://no.wikipedia.org/wiki/Snus Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 "Impotens: Ved ereksjon presses blod inn i arteriene i penis. Nikotintilførsel trekker sammen alle blodkar i kroppen, også i penis. Snusing kan føre til problemer med ereksjon. Snus er den vanligste ytre årsaken til impotens hos yngre menn[3], selv om det ikke er ofte at ytre årsaker forårsaker impotens." Nå ble jeg redd her! Lenke til kommentar
zennox Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Tror ikke du skal bekymre deg. Sjangsen for at du blir impotent er vel heller liten:) Lenke til kommentar
jennnereer Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 Endelig en ny snustråd Tenkte jeg skulle dele noe jeg nettopp fant på til de andre som ikke er noe god å bake. Hjemmelaget Prismaster. Det man trenger: En 10-25Disc CDspindel (de holderne som kommer med brentplater) En en penn eller liknende med stor nok omkrets til å passe i hullet. En kniv (Helst taggete) Det du gjør: Knekk av plateholderen i spindelen Skjær til i den størelsen du vil ha prisen. Hold over det ene hullet med en finger, press den andre enden neddi dåsa slik at den pakkes fint inn i røret. skrap av overflødig snus og press med fingrene fra begge sider. Ta pennen(eller det andre du bruker) og press ut. Da har du en perfekt sylinderformet pris:) Tok meg 3 min å lage den Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 8. april 2008 Del Skrevet 8. april 2008 eller bare kjøpe seg ein slik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg