Reached Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Jeg kjøpte ett halvt tårn (5 STK) med Skruf Sterk i Sverige, og lot den stå i romtemperatur (I ca to uker). Når jeg hadde to igjen (begge uåpnet) smakte og luktet den ene boksen ganske vondt mens den andre smakte og luktet som en helt vanlig SS. Smakte den ene boksen vondt pga den hadde vært i romtemperatur, eller kan det ha vært en feilvare, fordi alle de andre boksene smakte helt normalt. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 sjekka når den går ut på dato? Lenke til kommentar
Reached Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 sjekka når den går ut på dato? 12. November 2008. Så tror ikke problemet ligger der : / Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) Fikk akkurat melding fra en desperat Kuldesjokk som insisterte på at jeg skulle spørre for han her, siden han er på ferie i Danmark; HVOR FAEN I SYD-DANMARK FÅR MAN KJØPT I SNUS?! Noen som kan hjelpe/har peiling? Takk :> Bensinstasjoner eid av utelandske selskap. Snus er ulovlig i Danmark, så den skal han ha lykke til med. Tull, feil. Kjøpte 11 bokser for to dager siden i hirtshals på Mix'en. Tror det var Mix ihvertfall. Nede med kaien, østenfor stranda om jeg ikke har helt feil. EDIT: Porsjonssnus er ulovlig i danmark grunnet mye høyere innhold av nikotin pr. gram. Prisene i Danmark har også steget, fra 12dkk til 16dkk boksen for dansk snus og 27 til 33dkk for General løs. EDIT2: De spurte heller ikke etter legg heller, men alle som snuser burde være 16 år uansett Endret 26. juli 2008 av todda7 -2rst1- Lenke til kommentar
Gjest medlem-161766 Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 Da har jeg kuttet ut røyken, og heller gått over til snus. Festrøyker kan man da være, vel? ^^ Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 26. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 26. juli 2008 (endret) var nettopp på dana cup og fikk selvfølgelig med meg litt snus hjem På vei til hadde de faen ikke en dritt nesten, så måtte kjøpe lucky strike portion, to bokser som jeg overlevde turen på. Men de var faen meg gode også! Lukter godt, og utrolig fancy med fin styrke Og på veien hjem fikk jeg kjøpt en halv stokk med nick and johnny porsjon, og da er jeg storfornøyd EDIT: en halv STOKK Endret 26. juli 2008 av Lommiss Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 var nettopp på dana cup og fikk selvfølgelig med meg litt snus hjem På vei til hadde de faen ikke en dritt nesten, så måtte kjøpe lucky strike portion, to bokser som jeg overlevde turen på. Men de var faen meg gode også! Lukter godt, og utrolig fancy med fin styrke Og på veien hjem fikk jeg kjøpt en halv stokk med nick and johnny porsjon, og da er jeg storfornøyd EDIT: en halv STOKK På båten? Porsjonssnus finnes ikke i Danmark. Lenke til kommentar
Lommiss Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 på båten ja... det eneste stedet jeg fant hvor de solgte snus var på hovedfeltet i et telt, der hadde de general løs til 40 spenn... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Det er regnet som narkotikum i ganske mange land, faktisk. why?. røyk er da 10 ganger værre Grunnen er vel at snus er ganske nytt i mange land. Selv om snus kanskje ikke er like farlig som røyk, så vil de ikke ha enda et tobakksprodukt på markedet. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Jeg har hørt at røykprodusentene ikke vil ha konkurranse, noen som vet mer om det? Merkelig er det jo, for det burde ikke være så vanskelig, begge deler er jo tobakk. Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Det er regnet som narkotikum i ganske mange land, faktisk. why?. røyk er da 10 ganger værre Grunnen er vel at snus er ganske nytt i mange land. Selv om snus kanskje ikke er like farlig som røyk, så vil de ikke ha enda et tobakksprodukt på markedet. Det kommer vel av det høye nikotin innholdet i snus? Man får jo mye sterkere effekt av snus en av røyk. ( kvalme, Svimmelhet, osv) Endret 27. juli 2008 av Addan Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 (endret) Grunnen til at snus ikkjer er lov i mongen land er for at i snusen er meir nikotin enn i røyken. Nikotin er eit kreft framkallende stoff og ekstremt farligt stoff. Fra wikipedia: Nikotin har flere skadelige effekter på mennesket. De små blodårene arteriolene regulerer blodgjennomstrømning i mange vev. Nikotin trekker sammen muskulaturen i blodåreveggen og reduserer blodgjennomstrømningen og øker blodtrykket i arteriene og gir hypertensjon. Leggsår har oftest sammenheng med slik redusert blodsirkulasjon. Fortsatt røyking etter oppståtte leggsår resulterer i amputasjon av benet i en betydelig del av tilfellene. Nikotinen øker også pulsen ettersom blodet frakter mindre oksygen da O2 molekyler i blodet blir erstattet med CO molekyler Nikotin øker produksjonen av saltsyre i magesekken og kan forverre magesår og spiserørsbetennelse. Endret 27. juli 2008 av BigJaffa Lenke til kommentar
Addan Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Ja det var jo det jeg skrev da ! NJ ruler Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Faen, glemte å legge snusen i kjøleskapet før jeg dro på ferie. Nå sitter ejg med en fin og rund sandkasse. Er det noe jeg kan gjøre for å "utørke" den? Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Ha i en 2-3 dråper kaffe og rist boksen Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 åh. var i stavanger i 3 dager, uten snus. hver gang jeg skulle ha snus, spurte de om leg, og sa jeg ikke fikk snus. så jeg har gått tre dager uten snus, helt til jeg fant en bensinstasjon rett utenfor, der jeg fikk skaffa meg en boks NJ. aldri har en prell smakt så godt!! Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Lønner seg å ta med visa når man skal ut og reise. Så husker du på det til neste gang... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Lønner seg å ta med visa når man skal ut og reise. Så husker du på det til neste gang... tviler på at visa kommer til å hjelpe han. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Kjøpte en Skruf Orginal Løs idag, den var 50g, er det bare tull at boksen har gått ned til 45g ? bilde ? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Skruf har 50g, ikke andre merker. Derfor koster skruf litt mer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg