Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Kk^^ skal til sverige snart, skal prøve den da^^, Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som har erfaringer fra buysnus.com? Prisene er jo så sinnsykt lave, hvordan går det ann? kommer det noen saftige ekstra utgifter? Har ingen erfaringer, men de får den vell rett ifra fabrikk(?) og de betaler ikke norske tobakksavgifter. Tror det er lovlig å importere ett tårn, men du kan få problemer i kvoten og ende opp med å betale godt over norsk pris for ett tårn f.eks Lenke til kommentar
LarsRoger Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Nettop vært og skaffet meg general løs Nå etter et forsøk begynner jeg å få tak på bakinga og jeg må si at den smaker utrolig godt En fin aveksling fra skruf sterk portion Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som har erfaringer fra buysnus.com? Prisene er jo så sinnsykt lave, hvordan går det ann? kommer det noen saftige ekstra utgifter? Har ingen erfaringer, men de får den vell rett ifra fabrikk(?) og de betaler ikke norske tobakksavgifter. Tror det er lovlig å importere ett tårn, men du kan få problemer i kvoten og ende opp med å betale godt over norsk pris for ett tårn f.eks Hmm tror du det går greit og bestille et tårn da? Hvor stor er sjansen for at det blir nå tull. Prisene der er jo fantastiske. Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 marius er stor fornøyd.....ei venine av meg var på svenske båten og kjøpte et halv tårn med lucky strike til meg....det kom på 105 kroner Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 gratz med LS. nydelig snus. prisen på 1 tårn på ferja over til sverige er? anyone? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som har erfaringer fra buysnus.com? Prisene er jo så sinnsykt lave, hvordan går det ann? kommer det noen saftige ekstra utgifter? Har ingen erfaringer, men de får den vell rett ifra fabrikk(?) og de betaler ikke norske tobakksavgifter. Tror det er lovlig å importere ett tårn, men du kan få problemer i kvoten og ende opp med å betale godt over norsk pris for ett tårn f.eks Har vært tatt opp før dette her. Var vist noe problemer med toll eller moms eller noe. Søk så finner du det. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Er det noen som har erfaringer fra buysnus.com? Prisene er jo så sinnsykt lave, hvordan går det ann? kommer det noen saftige ekstra utgifter? Har ingen erfaringer, men de får den vell rett ifra fabrikk(?) og de betaler ikke norske tobakksavgifter. Tror det er lovlig å importere ett tårn, men du kan få problemer i kvoten og ende opp med å betale godt over norsk pris for ett tårn f.eks Hmm tror du det går greit og bestille et tårn da? Hvor stor er sjansen for at det blir nå tull. Prisene der er jo fantastiske. Det kan bli krøll, eller så kan du slippe unna, sjansespill som kan lønne seg, egentlig Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 gratz med LS.nydelig snus. prisen på 1 tårn på ferja over til sverige er? anyone? det er 200 kr...siden denne var kjørt på bohus Lenke til kommentar
Kimz88 Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Går nok mest i General løs her. Om det er poition veksler jeg mellom General Maxi (pga liker bedre store enn små poitoner), skruf sterk eller Nick. Tar av og til Etan løs også, meget god snus! Har snusa i over 6 år så kjenner ikke noe særlig virkning eller forskjeller fra svak og "sterk" snus. Grunnen til at jeg snuser enda selvom virkningen er daffet av er pga det psykiske. Blitt ganske avhengig av å ha noe under leppen. Kjøper jeg en vanlig poiton snus går det 1 boks om dagen. Løs holder litt over 1 dag. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 22. juli 2008 Del Skrevet 22. juli 2008 Tror dere skal være litt forsiktige med å bestille fra kjente snussider som buysnus.com. Tollerne vet om det. De kjenner igjen addressen og stopper pakkene om de ser den. Jeg bestilte derfra en gang for lenge siden og da gikk det greit. Men har prøvd 3-4 ganger etter det og alle har blitt stoppet. Blir den stoppet kan man velge om man vil tape de pengene som man betalte (og miste snusen) eller betale en god del ekstra (og prisene overstiger norske priser med glans) og få snusen. Det er greit om man vil prøve et par bokser med noe som ikke finnes i norge ( og heller betale litt ekstra) , men man vil ikke spare penger på det i 85% av tilfellene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Iskald N&J stärk løs er kjempegodt ute i sola/24grader Anbefales virkelig, snusen er noe av det beste jeg har smakt. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 23. juli 2008 Del Skrevet 23. juli 2008 Mmm. Ingen ting er som bursdag snus. Smaker mye bedre enn alt annen snus. Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer med bursdagssnus! Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Tror dere skal være litt forsiktige med å bestille fra kjente snussider som buysnus.com. Tollerne vet om det. De kjenner igjen addressen og stopper pakkene om de ser den. Finnes det noen sider som ikke er så kjente? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 begynner å bli ganske greit i kjøleskapet på rommet mitt nå egentlig mamma kom med et ekstra tårn til meg i stad! Lenke til kommentar
MrRexor Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Fikk akkurat melding fra en desperat Kuldesjokk som insisterte på at jeg skulle spørre for han her, siden han er på ferie i Danmark; HVOR FAEN I SYD-DANMARK FÅR MAN KJØPT I SNUS?! Noen som kan hjelpe/har peiling? Takk :> Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Snus er ulovlig i Danmark, så den skal han ha lykke til med. Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Gratulerer med bursdagssnus! Takk Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. juli 2008 Del Skrevet 24. juli 2008 Snus er ulovlig i Danmark, så den skal han ha lykke til med. uææh? er det? hahah. Danmark, som ikke har noen slags tøyler på Alkohol omtrent, også er det ikke lov til snus der. lal! :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg