frentix Skrevet 20. juli 2008 Del Skrevet 20. juli 2008 En kompis av meg kjøpte ei eske til meg i dag. Skulle ha N&J Strong portion. Han visste at det var det jeg ville ha og det var det han sa til dama bak disken. Hun holdt på å tok ut West men han sa at det var strong han skulle ha. Da gikk pekte hun på en boks og den sto det jo strong på så han kjøpte den. Det var selvfølgelig en som har best før: 19.05.08 på. Og det merka jeg ikke før jeg kom hjem. Ikke rart den var ekkel å bake. Bake N&J portion? Uansett , en måned eller to gjør ikke noe spesielt. Den kan være litt tørrere , men det går som regel greit å bake og den smaker som den skal. Kjøpte en Skruf løs en gang som var 7-8 mnd over dato , den lukta sement og hadde ingen virkning. knusktørr også. Da sier det seg selv Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Jeg har et problem når jeg skal bestille fra swedishsnus.com. Det første jeg kan velge er "European Union" eller "Rest of the world". Siden vi ikke er med i EU, valgte jeg det første. Når jeg da skal gjøre min bestilling, kan jeg ikke velge Norge fra lista. "Neivel" tenkte jeg. Da får jeg vel gå inn på "European Union" i stedet da. Jeg gjør det men da kan jeg ikke kjøpe noe snus i det hele tatt. Får bare opp "Not available" på alle de forskjellige merkene. Kan noen hjelpe meg med hva jeg da kan gjøre. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Regner med at Norge ikke er på listen fordi vi er med i EØS ;< Lenke til kommentar
JiGGe Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 due to established distribution we are unable to ship to Norway - swedishsnus.com Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 At det går ann. Jeg får vann i kjeften av å tenke på Ettan til 20 SEK boksen. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 At det går ann. Jeg får vann i kjeften av å tenke på Ettan til 20 SEK boksen. Bruk buysnus.com da vel Lenke til kommentar
affix Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 En kompis av meg kjøpte ei eske til meg i dag. Skulle ha N&J Strong portion. Han visste at det var det jeg ville ha og det var det han sa til dama bak disken. Hun holdt på å tok ut West men han sa at det var strong han skulle ha. Da gikk pekte hun på en boks og den sto det jo strong på så han kjøpte den. Det var selvfølgelig en som har best før: 19.05.08 på. Og det merka jeg ikke før jeg kom hjem. Ikke rart den var ekkel å bake. Bake N&J portion? Uansett , en måned eller to gjør ikke noe spesielt. Den kan være litt tørrere , men det går som regel greit å bake og den smaker som den skal. Kjøpte en Skruf løs en gang som var 7-8 mnd over dato , den lukta sement og hadde ingen virkning. knusktørr også. Da sier det seg selv Haha Er ikke lett å bake portion, nei... Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 At det går ann. Jeg får vann i kjeften av å tenke på Ettan til 20 SEK boksen. Bruk buysnus.com da vel Selger de snus til omtrent samme prisen? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det er jo bare å sjekke selv det Lenke til kommentar
Olum Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Det gjorde de ikke nei. Kostet nesten 10kr mer og frakten var 100 istedet for 30. Da kommer jeg et stykke over tollgrensa. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Legg generalen(en bakt prell) i aliminiumsfolie i fryseren i et kvarters tid så holder den seg mye lengere ja, for det er jo jævlig lettvint ... haha Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Hvorfår ikke? Bare være litt tolmodig det kan si at den er verdt ventinga absolutt! Den blir utrolig digg Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 da smaker den jo ingenting. pluss at du blir så i leppa fordi den er hard. nei legg opp en klype. er bedre å ha den der i et kvarter en en frosen klump i 2 timer som ikke smaker en dritt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Syns den smakte ypperlig jeg nå men^^, Var General løs. Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Er det noen som har erfaringer fra buysnus.com? Prisene er jo så sinnsykt lave, hvordan går det ann? kommer det noen saftige ekstra utgifter? Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Syntes den blir for hard og smakløs jeg. Gidder uansett ikke ha prellen så lenge har den i 20 min ca så tar jeg den ut. etter 5 min putter jeg inn en ny.. har snusa ekstremt mye om tiden. og i en kombinasjon av at jeg ikke sover nesten (sliter litt av personlige grunner om dagen) så ser leppa mi nå ut som et vrengt rasshøl, jeg har hatt skrukkeleppe før men aldri så ille som dette. Men jeg snuser vel ca 1,5 boks om dagen for tiden! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Wow, 1.5 om dagen, det hørtes ikke bra ut :/ Hva snuser du? Trist å høre at du sliter, det ordner seg sikkert vettu Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 nå går det i General porsjon Wiskey probe, general løs og en Phantom dritt som jeg fikk billig på båten. Alt ordner seg vel om man bare tar tiden til hjelp Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 (endret) Sant Du får prøve å roe litt ned på snusinga kanskje da Edit: Hvordan er smaken og effekten på Whiskey Probe egentlig? Har alltid hatt lyst til å prøve den^^, Var hos en kompis idag, han hadde fått tak i en type snus som het Roots eller noe sånt, han var dessverre gått tom, men jeg lukta i boksen og den lukta veldig godt^^, Den skulle visst være sykt sterk og Endret 21. juli 2008 av Aleksmy! Lenke til kommentar
M-J Skrevet 21. juli 2008 Del Skrevet 21. juli 2008 Pr. i dag ser jeg ingen grunn til å kutte ned egentlig annet en at leppa er sår. nå gir jeg ganske blankt faen i efekt for uansett hvor sterk eller svak snusen er så snuser jeg like forbanna mye. (finnes grenser da, men du skjønner sikkert hva jeg mener) kjenner ikke stor forskjel på de forskjelige merkene, men jeg syntes smaken er veldig god. Desverre er snusen litt for hard, derfor må jeg alltid legge opp en klype uten å bake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg