Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

En kompis av meg kjøpte ei eske til meg i dag. Skulle ha N&J Strong portion. Han visste at det var det jeg ville ha og det var det han sa til dama bak disken. Hun holdt på å tok ut West men han sa at det var strong han skulle ha. Da gikk pekte hun på en boks og den sto det jo strong på så han kjøpte den. Det var selvfølgelig en som har best før: 19.05.08 på. Og det merka jeg ikke før jeg kom hjem. Ikke rart den var ekkel å bake. :dontgetit:

 

Bake N&J portion? :)

 

Uansett , en måned eller to gjør ikke noe spesielt. Den kan være litt tørrere , men det går som regel greit å bake og den smaker som den skal. Kjøpte en Skruf løs en gang som var 7-8 mnd over dato , den lukta sement og hadde ingen virkning. knusktørr også. Da sier det seg selv :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har et problem når jeg skal bestille fra swedishsnus.com. Det første jeg kan velge er "European Union" eller "Rest of the world". Siden vi ikke er med i EU, valgte jeg det første. Når jeg da skal gjøre min bestilling, kan jeg ikke velge Norge fra lista.

 

"Neivel" tenkte jeg. Da får jeg vel gå inn på "European Union" i stedet da. Jeg gjør det men da kan jeg ikke kjøpe noe snus i det hele tatt. Får bare opp "Not available" på alle de forskjellige merkene. Kan noen hjelpe meg med hva jeg da kan gjøre.

Lenke til kommentar
En kompis av meg kjøpte ei eske til meg i dag. Skulle ha N&J Strong portion. Han visste at det var det jeg ville ha og det var det han sa til dama bak disken. Hun holdt på å tok ut West men han sa at det var strong han skulle ha. Da gikk pekte hun på en boks og den sto det jo strong på så han kjøpte den. Det var selvfølgelig en som har best før: 19.05.08 på. Og det merka jeg ikke før jeg kom hjem. Ikke rart den var ekkel å bake. :dontgetit:

 

Bake N&J portion? :)

 

Uansett , en måned eller to gjør ikke noe spesielt. Den kan være litt tørrere , men det går som regel greit å bake og den smaker som den skal. Kjøpte en Skruf løs en gang som var 7-8 mnd over dato , den lukta sement og hadde ingen virkning. knusktørr også. Da sier det seg selv :p

 

Haha :p Er ikke lett å bake portion, nei...

Lenke til kommentar

Syntes den blir for hard og smakløs jeg. Gidder uansett ikke ha prellen så lenge har den i 20 min ca så tar jeg den ut. etter 5 min putter jeg inn en ny.. har snusa ekstremt mye om tiden. og i en kombinasjon av at jeg ikke sover nesten (sliter litt av personlige grunner om dagen) så ser leppa mi nå ut som et vrengt rasshøl, jeg har hatt skrukkeleppe før men aldri så ille som dette. Men jeg snuser vel ca 1,5 boks om dagen for tiden!

Lenke til kommentar

Sant ;) Du får prøve å roe litt ned på snusinga kanskje da :p

 

Edit: Hvordan er smaken og effekten på Whiskey Probe egentlig? Har alltid hatt lyst til å prøve den^^,

Var hos en kompis idag, han hadde fått tak i en type snus som het Roots eller noe sånt, han var dessverre gått tom, men jeg lukta i boksen og den lukta veldig godt^^, Den skulle visst være sykt sterk og :)

Endret av Aleksmy!
Lenke til kommentar

Pr. i dag ser jeg ingen grunn til å kutte ned egentlig annet en at leppa er sår.

 

nå gir jeg ganske blankt faen i efekt for uansett hvor sterk eller svak snusen er så snuser jeg like forbanna mye. (finnes grenser da, men du skjønner sikkert hva jeg mener) kjenner ikke stor forskjel på de forskjelige merkene, men jeg syntes smaken er veldig god. Desverre er snusen litt for hard, derfor må jeg alltid legge opp en klype uten å bake.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...