Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Lucky Striken er god den, men renner mye syns jeg :/ Har vært på hytta i en uke nå og har enda samme boksen som jeg kjøpte sist gang, litt stolt faktisk, har igjen 5 porsjoner Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er helt avhengig av NJ nå. Har snust bare NJ i 2 mnd. nå. Det er digg snus ass Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 NJ strong? Jeg begynner å gå lei nå etter 2 bokser.. Noen som vet om de har begynt å selge skruf sterk porsjon på bensinstasjoner enda? Har bare sett den på mix og butikker... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Kjøpte en Skruf Stärk portion igår på Statoil. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Jeg er helt avhengig av NJ nå. Har snust bare NJ i 2 mnd. nå. Det er digg snus ass Jeg har snust bare det i 4 år nå, takler ikke noe annet lengre. Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 @ camron: nice... hadde ikke jeg orka.. går lei etter 5-6 bokser i strekk. men en jeg ALDRI går lei av: General sterk... er utrolig femi med white portion, men den er jo sinnsykt god! hadde de bare hatt den i vanlig portion, eller even better, bakesnus! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Har bare hørt dritt om General Sterk jeg, kanskje jeg skulle prøvd den.. Er den sterkere enn Skruf Sterk og N&J sterk? Lenke til kommentar
Laughing Madcap Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Finnes General Sterk som lös? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Nope, er vel bare en type General løs egentlig. Som er veldig god vel og merke^^ Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Har bare hørt dritt om General Sterk jeg, kanskje jeg skulle prøvd den.. Er den sterkere enn Skruf Sterk og N&J sterk? General Sterk er wp, som sagt. Har vell snust den 1 gang ellerno, og skuffelsen var stor når det var wp, jeg blir så jævla tørr i munnen av den at jeg ikke klarer å tenke noe spesielt mer på den. Den er finkornet, så i mine øyne, ikke sterkere enn Skruf Sterk, iallefall ikke N&J sterk. (Som er en forferdelig sterk snus i mine øyne, helt sarva i lippa av en boks med løs) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Bortsett fra at det var wp da? Blir den for svak å gå fra N&J Strong portion til den? Smaken ok? Lenke til kommentar
Addan Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Har bare hørt dritt om General Sterk jeg, kanskje jeg skulle prøvd den.. Er den sterkere enn Skruf Sterk og N&J sterk? Nei, Litt svakere en skruf, og en god del svakere en Nick. Dessuten er det wp, og det suger. Heia brune poser! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Heia brune poser! QFT Lenke til kommentar
affix Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Kom hjem fra en ukes ferie i går, uten snus. Det gikk egentlig helt fint. Tenkte en del på snus, men følte ingen trang for å ha noe i leppa. Da er jeg vel ikke så veldig avhengig enda (1 år). Men noe som er kjipt er at nå smaker ikke snus noe godt! . Tror (håper) det har noe med at jeg er litt forkjøla. Greier ikke å ha en porsjon der i mer enn 30 min, saften smaker ekkelt og virkningen er ikke noe god. Merker at jeg blir avslappet, men det føles ikke godt av en eller annen grunn. Jaja, gleder meg til jeg blir skikkelig frisk Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 1 innlegg på feil side av norsk lov er fjernet. Lenke til kommentar
FKL982 Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Kom hjem fra en ukes ferie i går, uten snus. Det gikk egentlig helt fint. Tenkte en del på snus, men følte ingen trang for å ha noe i leppa. Da er jeg vel ikke så veldig avhengig enda (1 år).Men noe som er kjipt er at nå smaker ikke snus noe godt! . Tror (håper) det har noe med at jeg er litt forkjøla. Greier ikke å ha en porsjon der i mer enn 30 min, saften smaker ekkelt og virkningen er ikke noe god. Merker at jeg blir avslappet, men det føles ikke godt av en eller annen grunn. Jaja, gleder meg til jeg blir skikkelig frisk Tipper at det ikke smaker godt på grunn av at du er tett i nesen osv. Viss du vil kjenne effekt er det vel bare til å gå ned til 1 porsjon hver dag(hver andre dag? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 gah, irriterer meg over general løs og skruf løs. asso, general løs smaker utrolig godt, men løser seg fort opp og renner, mens skruf løs ikke smaker noe spesielt, men er skikkelig fast og god. kan jo lett sitte en time med en skruf uten at den blir smørjete, og fremdeles ikke ha noe på tenna etter du tar den ut. noen som tenker det samme? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 Legg generalen(en bakt prell) i aliminiumsfolie i fryseren i et kvarters tid så holder den seg mye lengere Lenke til kommentar
rhymenocerous Skrevet 20. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2008 (endret) En kompis av meg kjøpte ei eske til meg i dag. Skulle ha N&J Strong portion. Han visste at det var det jeg ville ha og det var det han sa til dama bak disken. Hun holdt på å tok ut West men han sa at det var strong han skulle ha. Da gikk pekte hun på en boks og den sto det jo strong på så han kjøpte den. Men det var en boks N&J Laaus. Det var selvfølgelig en som har best før: 19.05.08 på. Og det merka jeg ikke før jeg kom hjem. Ikke rart den var ekkel å bake. EDIT: Glemte en ganske viktig opplysning. Endret 21. juli 2008 av tommyeggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg