Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"Høhø, jenter er noen skikkelige pingler, nå skal jeg bake meg en feit prell og gå og trene høyrearmen litt, høhø."

Jesus. Dere føler dere ikke litt teite?

 

Edit: Ftr. Jeg er jente, jeg snuser ikke fast, når jeg snuser foretrekker jeg snus med smak. Jeg gikk rett fra å kun ha prøvd mocca mint til å måtte snuse bakesnus under tvang fra min bror. Satt i 2,5 timer med en svær general løs under leppa, før jeg synes det ble for ekkelt. Da var det følelsen av snusen som var ekkel, ikke nikotinet.

For det første, så er sikkert jentene hardere enn meg. For det andre, har jeg absolutt ingen grunn til å kun trene høyrearmen. Og hun ene ba om snus og. Jeg sa jeg kun hadde NJ, men nei. Hun skulle ha. Hadde en igjen, og det kunne hadde vært verdt det, men hun slutta ikke etterpå. De to andre snuser aldri mer igjen, noe som er bra og var meningen. Snus er ikke bra med mindre man trenger det. Jeg trenger det pga. konsentrasjonsvansker.

 

Jeg tror seriøst ikke Nick&Johnny kan få noen til å spy av nikotinrus, og smaken er ikke så sterk heller. Brukte de den som tyggis eller noe?

Edit: Eventuelt, er de eldre enn 8?

Mange rundtforbi her som har spydd av snus, alder av 14-15 år.. Begynner å bli noen år siden, selvsagt. Da snakker man RL pose f.eks. Jeg har aldri spydd, men ble litt svimmel første gang.

Lenke til kommentar

Har vurdert å kjøpt en boks med Lucky Strike strike, men gidder ikke kjøpe den om den smaker dritt liksom. Smaken er ganske viktig for meg siden jeg snuser litt fordi det er godt og avslappende. har hørt at den lukter og smaker tobakk? hvis den gjør det kommer jeg til å bli fornøyd værtfall :)

 

Jeg er av typen som ikke tåler lukten å smaken av General portion, helt forferdelig spør du meg. mulig jeg er pinglete, men den tåler jeg rett og slett ikke. + at posen renner jo før du har fått den i kjeften :p

 

Så hvis Lucky er som den tar jeg meg ikke bryet å kjøpe engang. :thumbdown:

Men er det noen som har prøvd Lucky Strike som vil anbefale/ikke anbefale den hadde det hvert kjekt. :)

Lenke til kommentar
Har vurdert å kjøpt en boks med Lucky Strike strike, men gidder ikke kjøpe den om den smaker dritt liksom. Smaken er ganske viktig for meg siden jeg snuser litt fordi det er godt og avslappende. har hørt at den lukter og smaker tobakk? hvis den gjør det kommer jeg til å bli fornøyd værtfall :)

 

Jeg er av typen som ikke tåler lukten å smaken av General portion, helt forferdelig spør du meg. mulig jeg er pinglete, men den tåler jeg rett og slett ikke. + at posen renner jo før du har fått den i kjeften :p

 

Så hvis Lucky er som den tar jeg meg ikke bryet å kjøpe engang. :thumbdown:

Men er det noen som har prøvd Lucky Strike som vil anbefale/ikke anbefale den hadde det hvert kjekt. :)

Jeg liker den, veldig god, men kan bli litt kjedelig i lengden. 2-3 bokser er knall. Bruker NJ til vanlig.

Lenke til kommentar
Spør du meg, er Lucky 100 ganger bedre enn General porsjon. Er enig med deg, General porsjon er dritt. Lucky Strike derimot, synes jeg er veldig god. Liker smaken, og den renner ikke for mye heller. :)

General porsjon er noe det værste man kan få tak i, IMHO. Represanterer ikke g-løs i det hele tatt..

Lenke til kommentar
Spør du meg, er Lucky 100 ganger bedre enn General porsjon. Er enig med deg, General porsjon er dritt. Lucky Strike derimot, synes jeg er veldig god. Liker smaken, og den renner ikke for mye heller. :)

General porsjon er noe det værste man kan få tak i, IMHO. Represanterer ikke g-løs i det hele tatt..

enig. General porsjon er helt jævlig.

Lenke til kommentar
Spør du meg, er Lucky 100 ganger bedre enn General porsjon. Er enig med deg, General porsjon er dritt. Lucky Strike derimot, synes jeg er veldig god. Liker smaken, og den renner ikke for mye heller. :)

General porsjon er noe det værste man kan få tak i, IMHO. Represanterer ikke g-løs i det hele tatt..

enig. General porsjon er helt jævlig.

Synes general porsjon smaker mye sterkere enn den er. Altså, den smaker ikke sterkt slik som NJ, men sterkt som i besj til rotter som har spist pepper.

Så lukter den forferdelig, ikke gir noe serlig effekt, ikke er spesielt billig, boksen ser dårlig ut.

 

Ser absolutt ingen grunn til å like snusen fra mitt synspunkt. Alle har sin smakt, selvfølgelig. Liker ikke Skruf porsjon heller lengre, men alikevel skjønner jeg at andre kan like den.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Brodern kom hjem idag med ett tårn N&J Stärk lös, og gjett hvem som fikk halve greia ?

 

MEG

 

 

 

Middag + Ordentlig saftig pris etterpå = nytelse.

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Brodern kom hjem idag med ett tårn N&J Stärk lös, og gjett hvem som fikk halve greia ?

 

MEG

 

 

 

Middag + Ordentlig saftig pris etterpå = nytelse.

Alle NJ er vel Stärk da. NJ er helt ekstremt god. En heftig middag, og så slappe av i sofaen foran TV'en eller PC'en med en fesk løs er nytelse på et helt nytt nivå.

 

BTW har vært byer i danmark nå, ingen snus.. Regner med jeg finner i hirtshalls slik som sist gang.

Lenke til kommentar
Hvordan er det å ta en porsjonsnus, og ta ut det som er inni og bake den?

Noen som har prøvd?

 

Prøvde det med general onyx for en stund siden. Det er veldig lite i posene så jeg måtte bruke 4 porsjoner. De er litt tørre så måtte kna den ekstra godt. Det funker bra ellers , men det er ikke akkurat økonomisk :)

 

EDIT : Så nå at en annen hadde prøvd det samme.. hehe.

Endret av frentix
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...