Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva er det som er så gale med Skruf Tranebær da?

 

Smaker tranebær, husker sjefen min kjøpte den ved en feil. Han skulle kjøpe skruf stark til meg men forvekslet den med tranebær. Første og siste gang jeg snusa den.

 

Skal til Sverige snart. Noen som vet om hvor mye det koster for snus der? I Strømstad. Og er sjangsen stor for å bli stoppet med båt?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Snusa Skruf Tranebær for en stund siden, jeg ble rett å slett lei av snusen, og ble dårlig av den sure tranebær smaken som sitter igjen leenge etterpå.

Lenke til kommentar
Hva er det som er så gale med Skruf Tranebær da?

 

Smaker tranebær, husker sjefen min kjøpte den ved en feil. Han skulle kjøpe skruf stark til meg men forvekslet den med tranebær. Første og siste gang jeg snusa den.

 

Skal til Sverige snart. Noen som vet om hvor mye det koster for snus der? I Strømstad. Og er sjangsen stor for å bli stoppet med båt?

ca 40 kr

Lenke til kommentar

Det er opp til hver enkelt skole å tolerere tobakk i skoleområdene. Siden i fjor (eller tar jeg feil?) skal alle skoler egentlig være tobakksfrie, men relativt få håndhever bryr seg om dette, etter hva jeg har skjønt. Det var det studierektor på min skole fortalte meg, i hvertfall.

 

Hvis du begynner på VGS til høsten burde du bare snuse som ingenting med mindre du blir snakket til. Hvis du er fan av porsjon funker det å kjøpe en boks Onico, brenne innholdet og putte snusen din i den. Funka fett for meg! :-)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Gjor det med Onico på ungdomsskolen, lærern fakka meg med ekte snus i munnen så jeg måtte ned til rektor, sa jeg prøvde å slutte å neste dag viste jeg han en Onico boks.

Han så på boksen lenge å sa etterhvert :" flott at du slutter".

Fikk lovt å snuse på skolen etter det.

Putta bare Skruf poser i Onico boksen :)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

snust lenge nå. Tok den første oppi ca kl 11 i dag tidlig. Også har jeg hatt en løs eller 2 portion inne konstant. bortsett fra når jeg har eti mat. sår i leppa :love:

 

Edit, ga meg ikke der. Tok ut den siste nå.

Altså, ca 18 timer med sammenhengende snusing (minus måltider, middag og kveldsmat). Har gått med 19 poser snus og 4 preller med Nick and Jonny løs.

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar

bumper på den med stopping i båt. noen vet noe?

 

så det er ca 40 kr i sverige, utenom grensehandel?

da er det nesten ikke noe grunn til det da..

13 kr er lissom ikke noe stress.

 

den onico-svindelen er kjekk ja!

men jeg dro den enda lenger:

vi hadde en ganske kraftig(ny og shit, vetta faen jeg.) printer på skolen(ungdomsskolen).

jeg photoshoppa en ca 1cm*5cm lang stripe som det sto: General free, den tobakksløse snusen.

jeg skreiv det ut på svart klistre-papir, dro av etiketten på min generalboks, og klistra den nye på.

det første jeg gjorde var å passe på at rektor så meg putte selve prisen i leppa.

han spurta bort, og spurte hva i helvete jeg drev med.

jeg dro frem boksen, sa: se selv...det er ingen regler mot tobakksløse produkter...

jaha?

er denne ny denne da?

 

jeg bare jatta med, og sa at jeg hadde kjøpt den på ferie..

 

siden den dag, gikk jeg fritt å snusa.

<3

 

men til vgs-spørsmålet:

det kommer også helt an på læreren.

han ene læreren vi hadde, satte anmerkninger i hytt og gevær.

den andre plukka opp boksen min, når jeg mista den på bakken.

så, se an terrenget. hvis en annen elev snuser, og læreren ikke sier noe, snus i vei.

hvertfall det jeg gjorde.

 

WHO!

langt innlegg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Jeg tenkte jeg skulle trappe ned røykinga pga. alle mulige helsegreier, og heller ta opp snusing. Kan ikke bake for shit, så tenkte jeg skulle begynne med porsjon. Kjøpte meg en boks white portion i dag, og det funker fint som overgang fra sigg (har ikke noe sug lenger), men er lysten på å få litt mer effekt ut av den. Kjenner knapt noe av white portion, hvis vi ser bort fra selve smaken. Finnes det noen sterkere porsjonssnus der ute jeg kan prøve?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Ja, du har flere typer portion snus, white er mer den relax snusen, men visst du vil ha en snus med en sterk effekt så vil jeg gjerne anbefale deg : Nick (And Johnny) Strong portion.

Lenke til kommentar

faen var i sverige i dag så hadde de ikke mer general løs på båten så fant ut jeg skulle kjøpe noe annet og da ble det Phantom. En blå boks. den lukter utedass nedspraya med godlukt. skal vistnok smake einerbær. huff så nå sitter jeg med et tårn av den :p jaja skal i militæret så da blir det vel borte.

 

Kjøpte et tår med general porsjon og et tårn med probe wisky løs også da så jeg overlever nok.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...