Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fyfaen jeg fikk lyst på Donuts nå.

 

Åhh, de var utrolig deilige kan jeg fortelle deg, saftige.

Med en prell i leppen var de faktisk bedre.

 

Mat og snus holdes adskilt i mitt bo, mat, så snus.

 

Kan ikke bli mer enig der!

 

Jeg fikk en liten do-omgang her forleden da jeg glemte at jeg hadde inni en N&J pris når jeg skulle ta en slurk Farris sitron. Kan tenke dere hvordan det gikk.

Lenke til kommentar
Fyfaen jeg fikk lyst på Donuts nå.

 

Åhh, de var utrolig deilige kan jeg fortelle deg, saftige.

Med en prell i leppen var de faktisk bedre.

 

Mat og snus holdes adskilt i mitt bo, mat, så snus.

 

Kan ikke bli mer enig der!

 

Jeg fikk en liten do-omgang her forleden da jeg glemte at jeg hadde inni en N&J pris når jeg skulle ta en slurk Farris sitron. Kan tenke dere hvordan det gikk.

 

Drikker du da ikke kaffe og snuser?

 

Sjekk Ica eller meny, de har som oftest det "som ikke alle andre butikker har"

Ica er sjefsbutikken btw.

Lenke til kommentar

Løstyper jeg har prøvd:

General Løs

Røda Lacket Løs

Montecristo Løs

NJ løs

Skruf Stark Løs

Skruf Original Løs

Grov Snus Løs

Ettan Løs

 

Av dette syns jeg personlig Montecristo er overlegen på smak (samt god å bake) og etter det kommer Røda Lacket på en god annen plass for å være overlegent enklest å bake. Trenger egentlig ikke å bake engang, sitter som plastelina, er bare å ta en klump å sette i!

 

Porsjonssnus jeg har prøvd:

General Mini

General Sterk

General Onix

General Original

General White

Røda Lacket

Montecristo

Romeo y Julieta

Whiskey Probe

Skruf Stark

Skruf Tranebær

Skruf Original

Gøteborgs Rapè

Nick and Johnny Sterk (Ute av produksjon R.I.P)

Nick and Johnny West

Nick and Johnny East

Vertigo Cuba

Ettan

Catch Eucalyptus

Offroad American Wintergreen

Kronan

LD Porsjon

Level

Lucky Strike

Lucky Strike White Portion

Mocca Mint Mini (Lol)

 

Og ut av disse typene har jeg større vanskeligheter for å bestemme meg for hva som egentlig er best. Best på smak er helt klart Romeo y Julieta, det er typen snus man kan tygge på om og om igjen, og om det renner er det nesten positivt. Samtidig så er det lite nikotin i Romeo y julieta så sliter med å kjenner nikotinen i det hele tatt, kanskje på en sjelden morgen. Dessuten er det en snus man går lei av etter et par bokser på rad, så ikke noe man bør kjøpe for ofte.

 

Skruf Stark og Nick and Johnny Sterk er derfor det det går mest av da jeg merker dem om jeg putter i to, eller som morgensnus. Grei på smak begge to, men Nick and Johnnyen føler jeg jeg må kaste ut etter hvertfall rundt 40 min selvom den ikke renner, bare er noe jeg har for meg. Skruf Starken kan jeg altså ha i lenger. Men NJ har hakket bedre smak (syns nå hvertfall jeg) og er sterkere (fakta).

 

Så hvertfall blir top 3 snusene mine de tre jeg har nevnt. Av white portion kan jeg anbefale Gøteborg da den smaker godt og har middels med nikotin.

 

Forresten for dere som ikke har allverdens med penger, så FUNKER faktisk Kronan, den er å få kjøpt på hvertfall Kiwi i Ski, og koster bare 39 kr for en boks (24 snus). Ergo nesten halvparten av f.eks Skruf Stark.

 

Top 3 dårligst porsjonssnus:

Skruf Tranebær

Røda Lacket

General vanlig

Sikkert veldig mange som er uenige i meg på siste, men General vanlig porsjon, fy faen tammere snus skal man lete lengere etter. INGEN særegen smak. Nettopp derfor jeg aldri har kjøpt en egen boks med det og ikke tar imot selvom folk ville spurt meg (med mindre jeg ikke har fått snus på en dag eller noe)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...