Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har akkurat kjøpt meg Phantom blue. Siden den var så billig. Mista respekten av den allerede når jeg åpnet opp lokket og en uvanlig ekkel lukt kom ut. Var ikke sterk lukt, bare kvalmenes. Den renner lite men smaker også lite.

Lenke til kommentar
Skal Prøve ny snus nå, noen som gidder å beskrive Tiedemans Blå løs og Gøteborgs Rapè portion? :)

Tidemans Blå er ganske grov og tørr, minner litt om Skruf Sterk i konsistensen. Smaker ganske grov tobakk, ikke noen spesiell smak. Synes den var ganske tam, og sat ikke så godt i leppa.

Når det gjelder Gøteborgs Rapé portion, er det en av de værste portionsnusene jeg har smakt. Er generelt ikke så veldig fan av portion, men denne er rett og slett fæl. Smaker ikke snus.

Lenke til kommentar
Får vel henge meg på med en favorittliste jeg også da (løs) :

1 Ettan

2 (Nick and) Johnny

3 Gøteborgs Rapê

4 Kodiak Wintergreen / Timberwolf wintergreen (samme greia)

5 Grovsnus

6 Probe Whiskey

7 General

Edit , Glemte :

8 Skruf original

Har prøvd masse annet , men dette er de jeg liker.

Gøteborgs som løs? Hvor har du fått tak i det her? :o

Lenke til kommentar
Skal Prøve ny snus nå, noen som gidder å beskrive Tiedemans Blå løs og Gøteborgs Rapè portion? :)

Hold deg unna dem du, faen like greit det. Skjønner ikke hvorfor snus smaker så mye dårligere nå enn før i tida. Når jeg begynte for en 4-5-6 år sida, begynte jeg med tiedemanns blå løs snus. Den var faktisk sabla god, ikke så tørr, og lå veldig godt i leppa.

General var også helt annerledes før... MYE BEDRE. Dette er fakta, og gjør meg trist.

Lenke til kommentar

Hold deg unna dem du, faen like greit det. Skjønner ikke hvorfor snus smaker så mye dårligere nå enn før i tida. Når jeg begynte for en 4-5-6 år sida, begynte jeg med tiedemanns blå løs snus. Den var faktisk sabla god, ikke så tørr, og lå veldig godt i leppa.

General var også helt annerledes før... MYE BEDRE. Dette er fakta, og gjør meg trist.

Noe å anbefale av løs? Prøvde General, men var litt for sterk foreløpig, eminent smak dog. Vanskelig å bake (selv om jeg ikke er spesielt god :) )

Lenke til kommentar

Ahh, Gøteborg løs:D noe av det beste jeg har smakt innen løs variantene. Har bare funnet den i Sverige men er litt av sjarmen med den;) da jeg kun kjøper 1 boks av den når jeg er over grensa i frykt for å gå lei av smaken.

Mtp at jeg har gått lei av både general og skruf løs, så jeg blir nødt til og bytte litt på.

Men gøteborgen er jo et høydepunkt med sverige turen!

Lenke til kommentar

Jeg er 99% sikker på at jeg har kjøpt en god del med gøteborgs løs her i norge? Eller kanskje ikke? hmm. Anyways, jeg synes general er veldig lett å bake da. Og den sies jo å være god.. Selv om jeg synes den er dårlig nå. All løs snus var bedre for sånn.. 5-6 år sida. Vet ikke hva de har gjort med den jeg..

Men ettan er jo brukbar. Ikke så lett å anbefale svakere løssnuser enn general gitt. Blir jo bare ettan og tiedemanns det.. Av de er ettan klart best. Men har jo røda lacket og da..Den er fryktelig enkel og bake, og like sterk som plantejord. Grovsnus kan du jo også teste ut..

Lenke til kommentar

Heisan folkens, jeg er en ny bruker i snusforumet her:D

Har lest en del innlegg her og må si at jeg liker denne tråden:)

Jeg tenkte på å prøve en ny løssnus og en ny porsjonssnus. Jeg hadde Grovsnus og Montecristo i tankene.

Har hørt gode ting om Montecristo. Kan noen fortelle meg litt om smaken og effekten, og om den er verdt pengene eller ikke:D

På forhånd takk :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Montecristo er en herlig snus. Fikk en Montecristo her forleden dag. Nydelig snus.

Renner lite, har god smak (smaker faktisk krydder når du slikker deg bak tenna) og den er passe sterk.

Nydelig snus.

Anmeldelse:

Lukt: Lukten er helt ok den, den er ikke så forferdelig som mange andre typer snus jeg har prøvd. Og den lukter litt tobakk, har en cubansk sigarlukt i seg, noe som oppfyller aroma og nytelse.

7 av 10

Smak: Det er god smak på saften som renner fra snusen, den renner en del, for meg som synes det ofte kan være godt er dette ikke negativt. Du kjenner litt sigar smak i saften som renner. 7 av 10

Styrke: Styrken her er ikke veldig sterk, men merker det godt. Hvis man vil ha ordentlig effekt tar man to stykker i samtidig (pose). Det liker jeg hvertfall. 5 av 10

Konklusjon:

karakter: 7 av 10

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Tid for Anmeldelse:

Idag har jeg handlet en type snus som heter NICK(&J) WEST

Design:

Her kan dere se boksen :

Snusboksen har et bra design, som f.eks topplokket som er større en de runde formene du finner på snusbokser idag, der du kan putte din "bruktsnus" er en del større en de vanlige portion boksene.

Innholdet i boksen er 19 white-portion poser, disse posene er faktisk større enn de vanlige general/skruf portion boksene.

Designet får karakter 9/10 hos meg for en virkelig kul boks, eneste minuset er at den ligger rart i lommen, og det er uvant med en rektangulert boks.

Smak:

Smaken i posene har et snev av sitron, saften som renner ut er knallgod og den sitter ganske godt i leppen. 10/10

Styrke:

Er litt sterkere enn vanlige Skruf og General bokser. 9/10

Lukt:

Lukten har en essens av sitron, noe smaker godt også 8/10

Konklusjon:

Virkelig god smak, god design, Styrken er bra

9/10

Så nå gjenstår det bare å nyte en god film med Pepsi Max, Donuts og Naturchips !

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Fyfaen jeg fikk lyst på Donuts nå.

Åhh, de var utrolig deilige kan jeg fortelle deg, saftige.

Med en prell i leppen var de faktisk bedre.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...