AlltidRett Skrevet 2. april 2008 Del Skrevet 2. april 2008 Skoal eple og fersken er svinegodt. Prøvde skoal vanilla også, men det smakte så forjævlig at det ikke gikk an å spise det. Enhver snuser med respekt for seg selv bør teste ut et par Amerikanere etterhvert. Namnam. Og snuff er ikke noe for meg ihvertfall. En i klassen min hadde det med seg et par ganger. Kan si så mye som at Grin^Nys=snuff. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hvor kan man bestille "dip" på nettet egentlig? Lurer på å prøve litt Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 www.buysnus.com tror jeg man kan bestille det Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 www.buysnus.com tror jeg man kan bestille det Nei, man kan ikke det der. Sendte han link på pm,så regner med saken er løst Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lyst til og poste den her og? Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Lyst til og poste den her og? Klart det. www.skoal.net Tar vel omtrent en uke fra man bestiller til man får det. Lenke til kommentar
frentix Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Takk for den. Bestilte Skoal fersken og eple , samt en Kodiak long cut wintergreen etter anbefalingen så får vi se hvordan det går Tror ikke jeg går helt over til amerikansk da pga at det skal være mye mer skadelige stoffer i det..så er det vel ikke helt det optimale til bussturen osv pga all spyttingen , men det blir nok litt bra lørdagsknask en gang i blandt Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 kan noen fortele meg hvordan "Kronan Portion" er?? lyst til og prøve denne..men er ikke all snus jeg liker liksom...er ganske ny i snusing doh Lenke til kommentar
Addan Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikke kronan billigmerket til skruf? Er Lucky strike en såkal "dip"? Mye som tyder på at det er amerikansk snus ihvertfall. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Hva er forskjell på dip og snus? Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Du har den i underleppa også renner den mye og smaker rart. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Er ikke kronan billigmerket til skruf? Jeg trodde Granit var det. Hmmmmmm... Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 3. april 2008 Del Skrevet 3. april 2008 Man trenger ikke ha amerikansk snus i underleppa, selv om det fint går an og det er slik "de" gjør det. Jeg putter den minst like ofte i overleppa. Da renner det selvfølgelig mye mindre. Det fine med amerikansk dip er at man kan ha det i kjeften i 3-4 timer om man vil. Men da er det nødvendig å spytte litt saft fra tid til annen,ellers blir det nok fort hull i halsen Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nick and Johnny White Portion kan anbefales! fikk kjøpt den på en shell butikk i Horten. Tror det var shell butikk. Boksen var mer rektangelforma og inneholdt 20g=/ Det var utseende som trakk meg til det. Men godt med ny tråd! Går mest i Skruf Tranebær om dagen nå. Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Prøvde nick and johnny east eller hva det nå er , likte den, litt merkelig smak men Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 ka koster der for nick white?? skulle likt å prøvd den;) Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 "Dip"? Altså tyggetobakk eller? Red man er god, smaker lakris Lenke til kommentar
Addan Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Nick and Johnny White Portion kan anbefales! fikk kjøpt den på en shell butikk i Horten. Tror det var shell butikk. Boksen var mer rektangelforma og inneholdt 20g=/ Det var utseende som trakk meg til det. Men godt med ny tråd! Går mest i Skruf Tranebær om dagen nå. Nick white ? Wtf ? hvor er det å få kjøpt `? Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 Har noen erfaringer med forkjølelse/ondt i halsen osv, med snus? For en stund tilbake så gikk jeg til legen fordi halsen min ble bare ikke bedre og det hadde gått en stund. Han spurte om jeg snuste eller røykte og førstnevnte gjør jeg jo. Så er det uvist å snuse når man er forkjølt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg