Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Skoal eple og fersken er svinegodt. Prøvde skoal vanilla også, men det smakte så forjævlig at det ikke gikk an å spise det. Enhver snuser med respekt for seg selv bør teste ut et par Amerikanere etterhvert. Namnam.

Og snuff er ikke noe for meg ihvertfall. En i klassen min hadde det med seg et par ganger.

Kan si så mye som at Grin^Nys=snuff.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for den. Bestilte Skoal fersken og eple , samt en Kodiak long cut wintergreen etter anbefalingen så får vi se hvordan det går :) Tror ikke jeg går helt over til amerikansk da pga at det skal være mye mer skadelige stoffer i det..så er det vel ikke helt det optimale til bussturen osv pga all spyttingen , men det blir nok litt bra lørdagsknask en gang i blandt :p

Lenke til kommentar

Man trenger ikke ha amerikansk snus i underleppa, selv om det fint går an og det er slik "de" gjør det. Jeg putter den minst like ofte i overleppa. Da renner det selvfølgelig mye mindre. Det fine med amerikansk dip er at man kan ha det i kjeften i 3-4 timer om man vil. Men da er det nødvendig å spytte litt saft fra tid til annen,ellers blir det nok fort hull i halsen :p

Lenke til kommentar

Nick and Johnny White Portion kan anbefales! fikk kjøpt den på en shell butikk i Horten. Tror det var shell butikk.

Boksen var mer rektangelforma og inneholdt 20g=/ Det var utseende som trakk meg til det.

Men godt med ny tråd! Går mest i Skruf Tranebær om dagen nå.

Lenke til kommentar
Nick and Johnny White Portion kan anbefales! fikk kjøpt den på en shell butikk i Horten. Tror det var shell butikk.

Boksen var mer rektangelforma og inneholdt 20g=/ Det var utseende som trakk meg til det.

Men godt med ny tråd! Går mest i Skruf Tranebær om dagen nå.

Nick white ? Wtf ? hvor er det å få kjøpt `?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...