Aleks Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er ikke så unormalt å spy førstegang man snuser om man snuser de sterkeste typene, og at det ble ekkelt med løs etter 2,5 timer er ikke jo ikke rart, den må jo omtrent ha vært som gjørme da^^ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Merker etter å ha hatt general i en stund så blir den ganske så sørpete. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er en fersk snuser. begynte i går faktisk. Jeg fant ut at jeg skulle starte og gi "Skruf Tranebær portion" en mulighet, den satt ganske godt. Men jeg ble litt skuffa, var egentlig litt redd for at snusen skulle være utrolig sterk, men den var ikke noe tess sterk.. Er ikke sikker, men tror kanskje det var tegnet på og gå over til noe litt sterkere? Den var veldig god forresten, anbefaler den til alle der ute som er usikkere. Veldig frisk og god.. Litt mild tobakk smak i tillegg som sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 (endret) Skruf Tranebær er en veldig fin begynner snus, men er en dårlig kandidat visst du vil ha en sterk smak (evt. liten rus). Visst du likte Skruf Tranebær Portion så vil jeg anbefale deg Skruf Stärk Portion. Endret 11. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Tronnan Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Eller General Onyx vil jeg si! Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Skruf Tranebær er en veldig fin begynner snus, men er en dårlig kandidat visst du vil ha en sterk smak (evt. liten rus). Visst du likte Skruf Tranebær Portion så vil jeg anbefale deg Skruf Stärk Portion. Vel, leste en nøye test igår. Fikk høre at Skruf Stärk IKKE var for nybegynnere.. Tror jeg beveger meg sakte men sikkert over til Ettan og Skruf Orginal.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Vel, leste en nøye test igår. Fikk høre at Skruf Stärk IKKE var for nybegynnere.. Tror jeg beveger meg sakte men sikkert over til Ettan og Skruf Orginal.. Ettan løs er en god begynner snus Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg syns du skal gå over på Skruf Sterk nå som du fortsatt kan kjenne den. Det er ikke verre enn at du bare kan ta den ut hvis du føler at du begynner å bli kvalm. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ta og kjøp en boks med orginal og snus opp den så prøver du Stärk. Er så lite vits å kjøpe en boks med en snus som du blir kvalm av. Ellers hvis du har nok med penger så kjøper du en orginal og en stärk så kan du teste hvem du vil bruke Ellers er General white Portion en god begynner snus, renner lite, god smak og passe styrke Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Ellers er General white Portion en god begynner snus, renner lite, god smak og passe styrke QFT Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg syns du skal gå over på Skruf Sterk nå som du fortsatt kan kjenne den. Det er ikke verre enn at du bare kan ta den ut hvis du føler at du begynner å bli kvalm. Har ingen problemer med renning av posene. Herlig det.. Men jeg får ta det som det kommer... Skal kjøpe meg en ettan og en skruf når jeg går tom, så prøver jeg stärk. Usikker, sliter med migrene og kvalme fra før... Lenke til kommentar
4MB Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei. Jeg har prøvd snus en del ganger, og blir like dårlig hver gang. Da jeg prøvde snus for første gang for en del år tlibake, var det vanlig General som testet. Jeg ble faktisk sengeliggende etter å ha spydd flere ganger. Men så tenkte jeg at jeg måtte prøve igjen i år, så jeg kjøpte meg en boks Skruf tranebær. Ble ikke fullt like dårlig som sist, men kvalmen kom og det var helst bare å legge seg i senga. Skjønner ikke hvorfor.. Har røyka en del så det er nok ikke nikotinen som tar knekken på meg. Er 15 år btw. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Hei. Jeg har prøvd snus en del ganger, og blir like dårlig hver gang. Da jeg prøvde snus for første gang for en del år tlibake, var det vanlig General som testet. Jeg ble faktisk sengeliggende etter å ha spydd flere ganger. Men så tenkte jeg at jeg måtte prøve igjen i år, så jeg kjøpte meg en boks Skruf tranebær. Ble ikke fullt like dårlig som sist, men kvalmen kom og det var helst bare å legge seg i senga. Skjønner ikke hvorfor.. Har røyka en del så det er nok ikke nikotinen som tar knekken på meg. Er 15 år btw. Litt uvant å få så mye nikotin i kroppen, derfor du blir dårlig. Under leppa di er det veldig tynn hud der du putter snusen, så nikotinet går rett inn i blodet. Etterhvert når du har snust litt så går det som regel bort, det er forskjellig reaksjon fra person til person. Første gang jeg snuste ble jeg bare svimmel og jeg likte det faktisk. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg syns du skal gå over på Skruf Sterk nå som du fortsatt kan kjenne den. Det er ikke verre enn at du bare kan ta den ut hvis du føler at du begynner å bli kvalm. Ikke hiv deg over på sterk-snusene helt enda, imo. Du har ivertfell ett år med de noe mildere snusene før du knekker deg over på de sterke/sterkeste fordi du ikke har økonomi elns til noe annet. Lenke til kommentar
affix Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Første gangen jeg snuste blei jeg ikke kvalm eller noe, bare svimmel. Likte det. Eneste gangen jeg har blitt kvalm av snus var da jeg putta tre Grov snus porsjon i leppa, jeg syns den snusen smaker dritt. Jeg fikk ikke noe virkning av én, så jeg tok i tre. Det værste var at jeg ikke merka noe av tre heller, bare kvalme av tre ekle snus som rant som faen. ugh.. Akkurat nå sitter jeg med en Skruf Sterk ^^ Og i går greide jeg og ta alt for mye vann oppi min tørre General løs... . Jeg får vente en stund og håpe at den blir litt tørrere ^^ Skal forresten en uke til farmoren min om to dager . Da gidder jeg ikke ta med snus, skal sjekke hvor bra det går Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg prøvde første gang i går, da gikk jeg som sagt for Skruf Tranebær portion. Ble ikke dårlig i det hele tatt.. Eller, aller første gangen jeg snuset prøvde jeg Nick and Johnny.. Den var faen så sterk xD Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fant igjenn General sterken som eg mista i firmabilen fornokon veker sidan, Synset at det var svere greier siden eg ikkje hadde meir snus igjen og pjåta ein oppunder leppa. Fy faen for ein dritt smak det var den, hang over grøfta og elga som ein idiot. Lenke til kommentar
Dravde Den Feite Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Fant igjenn General sterken som eg mista i firmabilen fornokon veker sidan, Synset at det var svere greier siden eg ikkje hadde meir snus igjen og pjåta ein oppunder leppa. Fy faen for ein dritt smak det var den, hang over grøfta og elga som ein idiot. Haha.. Verre blir det ikke.. Lenke til kommentar
Seilar Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Er i oslo for øyeblikket, og når jeg kom her igår kveld og sku kjøpe en pizza før jeg la meg, så tok jeg et glimt i snushylla. Jeg fikk med en gang øye på en snus jeg alltid har hatt lyst til å prøve, men som vi ikke har i Bergen. Kronan.. tenkte jeg sku bort å kjøpe en boks etterpå, noen som har noen erfaringer med den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg