Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 pfft, legg skylda på oss ! ot: merker også at jeg blir mindre sulten når jeg får snus i munnen. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Hvis økonomi er eneste motivasjonen din til å slutte, så holder den ikke. Rett og slett. Du må VILLE det. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Økonomi er en veldig god motivasjon i og med at jeg begynner å gå tom for penger. Men skal prøve å snakke med mamma og pappa, kanskje de kan gi meg en liten premie som ekstra motivasjon om jeg greier det^^ Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ok, skal til danmark, har flere spørsmål: 1: Får jeg kjøpt når danskebåten er på dansk vann? Er 16 års grense der. 2: Hvordan er det med toll? Hvor mye er lov å ha med seg? Pleier de å sjekke? 3: Er det noe nytt mtp snus i danmark? Er det blitt lovlig med portion? Økte priser o.l? Når jeg var der i fjor kostet det 12kr boksen, løs. Var et rent h*lv***e å få tak i, men fant en sjappe der de hadde 3 rør. Kjøpte alt de hadde, fikk noen rare blikk Bumper meg selv, reiser snart. Fikk svar på nr 1, dvs at det ikke var mulig når båten gikk fra Norge til Danmark selv om den var på dansk vann. Hva når den går tilbake? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 ARGH, ble så provosert av Immanuel_Kant`s musikk tråd at jeg bakte meg verdens største prell! Selvironi er en fin ting, ikke ta det så tungt En HEL dag denne gangen? hæhæææ Økonomi er en veldig god motivasjon i og med at jeg begynner å gå tom for penger. Men skal prøve å snakke med mamma og pappa, kanskje de kan gi meg en liten premie som ekstra motivasjon om jeg greier det^^ Premien er vell at du slipper å legge ut 60spenn+ fordi du var dum nok til å begynne med noe som ikke gagner deg i det hele tatt. Spørr om en bil! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Såklart er det også en premie, det går jo under økonomi, men tydeligvis er ikke det nok, så derfor prøver jeg med mer motivasjon. Itillegg skal jeg nestegang holde meg unna snustråden(snufs) for ikke F3ar og Gibson skal få meg til å begynne igjen(bare kødder ) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fått to jenter til å prøve skruf stärk her, begge begynner å bli svimle, this is f*ckin fun! Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fått to jenter til å prøve skruf stärk her, begge begynner å bli svimle, this is f*ckin fun! You are the devil himself! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Begge to sitter på sin bærbare pc, blir bra fuktig i pappen her. Ga klar beskjed om ingen spying på teppet mitt (men vi får se hvordan det går). _____________________________________________ Skruf Stärk portion er ikke så ille den, litt dunstigere smak en ellers, ikke bedre en orginal portion. Renner fortere gjør den også 4/6. Endret 10. juli 2008 av Slettet+981287349 Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Sitter med Skruf Stärk portion selv atm (siden den idiotiske Rimi-butikken ved jobben aldri har N&J), synes N&J renner 10 ganger fortere. Men den smaker jo 11 ganger bedre, så. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Sliter med å bestemme meg om smaket på Skruf Stärk eller N&J sin er best. SS har en litt fruity smak som er god, men N&J sin smaker litt mer tobakk syns jeg. Men siden N&J sin har mer styrke så blir det den Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Personlig så går valget mitt av snus utpå situasjon og hva jeg eventuelt skal på tidsrommet det går en boks på. Har jeg ferie og skal slække masse (les ; ikke gjøre en dritt) så blir det general. Skal jeg farte eller jobbe med noe der jeg ikke kan røyke og ikke har tid til å bake, skruf portion. Er jeg på skolen er det general porsjon og en kaffekopp som er vinneren. Smak smak smak. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Fått to jenter til å prøve skruf stärk her, begge begynner å bli svimle, this is f*ckin fun! You are the devil himself! Har allerede fått tre jenter til å spy pga. NJ Portion. Oppmuntret to og advarte en, men gud, alle tre spydde. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) "Høhø, jenter er noen skikkelige pingler, nå skal jeg bake meg en feit prell og gå og trene høyrearmen litt, høhø." Jesus. Dere føler dere ikke litt teite? Edit: Ftr. Jeg er jente, jeg snuser ikke fast, når jeg snuser foretrekker jeg snus med smak. Jeg gikk rett fra å kun ha prøvd mocca mint til å måtte snuse bakesnus under tvang fra min bror. Satt i 2,5 timer med en svær general løs under leppa, før jeg synes det ble for ekkelt. Da var det følelsen av snusen som var ekkel, ikke nikotinet. Endret 10. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Avløpsrens Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Gikk på statoiln i dag, og smelte til med en General LØS Aldri testa løs før, men følte at det var på tide. Bakingen gikk mildt sagt ræva. Griste snus over hele tastaturet, på musa og pulten. Når den var begynt å ta form putta jeg den oppi, men det bare la seg løst litt her og der. Men sett bort i fra alt griset var løs DIGG Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 "Høhø, jenter er noen skikkelige pingler, nå skal jeg bake meg en feit prell og gå og trene høyrearmen litt, høhø."Jesus. Dere føler dere ikke litt teite? Satt der og tok meg en i leppa, begge jentene hinta jo til at de skulle ha så jeg gav dem hver sin. Kanskje jeg skal gå å trene høyrearmen litt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Jeg tror seriøst ikke Nick&Johnny kan få noen til å spy av nikotinrus, og smaken er ikke så sterk heller. Brukte de den som tyggis eller noe? Edit: Eventuelt, er de eldre enn 8? Endret 10. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Man kan da spy av N&J. Jeg fikk selv nikotinsjokk av en Catch, en gang. Riktignok spydde jeg ikke, men det var ikke langt ifra. Så ja, jeg er helt sikker på at det går an å spy av N&J. Dessuten er det kanskje ikke så rart at du ikke følte deg like dårlig av å snuse, som folk som ikke røyker fast, vil gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Har aldri spydd av snus, og da er jeg 100% ærlig. Men det var såvidt jeg spydde da jeg svelgte masse snus saft fra en skruf løs, husker fortsatt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg