Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
stor forskjell på skruf sterk løs og vanlig skruf løs?

Skruf Stark løs har +10% nikotin. Finnes det vanlig skruf løs? Trudde det bare var portion tilgjengelig av vanlig Skruf jeg. Er forsåvidt +35% Nikotin i Skruf Stark Portion. Har brukt en hel boks snart av Skruf Stark portion å kjennes ut som jeg har blitt helt sår av den. >_>

Skal dog sies at det er et par år siden jeg snusa sist (long story short: Jeg var underage å ble busta av mor :wee:), har vel holdt på i en månes tid igjen snart..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

ARGH, ble så provosert av Immanuel_Kant`s musikk tråd at jeg bakte meg verdens største prell!

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349
Fuck it! Nå sykler jeg bort på Statoil å kjøper en boks!

 

Bike Forrest Bike !

 

(Forbanna nikotin slave du Aleksmy!)

Endret av Slettet+981287349
Lenke til kommentar

Nei, var vel 4 dager tenker jeg, "slutta" før jeg posta den der. Var postene til F3ar og Gibson som gjorde det, når man er frustrert så hjelper det enormt. Det som var litt merkelig var at jeg ikke følte noe spessielt nikotinsug før nå, bare en enorm appetitt, har gått sulten omtrent hele tiden uansett hvor mye jeg spiste. Ble ikke mett av en stor kebab og 3 liter cola engang. Har heller ikke flere brødskiver og nesten ikke noe pålegg igjen heller. Tror nesten det er mer billig for meg å snuse enn å ikke jeg :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...