Addan Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Havnet på Nj løs. Må si jeg err glad for at jeg kjøpte det. Det er vel den sterkeste løssnusen på markedet i norge? I og med at den inneholder mer nikotin en skruf sterk og skruf sterk ikke selges her il lands. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv. Prøv? Tviler på det er en sjappe som er heaven for minors. Alt kommer ann på hvor gammel du ser ut og at når du skal kjøpe , gjør det som det skulle vært en selvfølge, gjerne med kortet i hånda. Det er faktisk en heaven for minors her Bryggen tobakk. Men med på kjøpet kommer tørr gjerne litt nærme utgått på dato snus. Jeg foretrekker Kiwi Er 17... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Er bare 16, men får jo kjøpt øl og tobakk en gang i blant, i ordentlige butikker. Ville bare være på den sikre siden, men slik ordner seg alltid Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv. Prøv? Tviler på det er en sjappe som er heaven for minors. Alt kommer ann på hvor gammel du ser ut og at når du skal kjøpe , gjør det som det skulle vært en selvfølge, gjerne med kortet i hånda. Det er faktisk en heaven for minors her Bryggen tobakk. Men med på kjøpet kommer tørr gjerne litt nærme utgått på dato snus. Jeg foretrekker Kiwi Er 17... vist varen har gått ut på dato så får du den, fee snus Lenke til kommentar
Seilar Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det er en liten kiosk på bryggen hvor vi alltid fikk kjøpt som 16-17åringer, vanskelig å få øye på, for inngangen er utrolig liten, men den ligger inneklemt blant alle de gamle husene på bryggen, ganske nært sjøboden (utested) om jeg ikke husker totalt feil. Prøv lykken der Og metallica blir rått! Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv. Prøv? Tviler på det er en sjappe som er heaven for minors. Alt kommer ann på hvor gammel du ser ut og at når du skal kjøpe , gjør det som det skulle vært en selvfølge, gjerne med kortet i hånda. Det er faktisk en heaven for minors her Bryggen tobakk. Men med på kjøpet kommer tørr gjerne litt nærme utgått på dato snus. Jeg foretrekker Kiwi Er 17... vist varen har gått ut på dato så får du den, fee snus Nei du får penger får snusen... Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv. Prøv? Tviler på det er en sjappe som er heaven for minors. Alt kommer ann på hvor gammel du ser ut og at når du skal kjøpe , gjør det som det skulle vært en selvfølge, gjerne med kortet i hånda. Det er faktisk en heaven for minors her Bryggen tobakk. Men med på kjøpet kommer tørr gjerne litt nærme utgått på dato snus. Jeg foretrekker Kiwi Er 17... vist varen har gått ut på dato så får du den, fee snus Nei du får penger får snusen... nopp, du kan velge, pengene eller snusen. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Nei du får pengene, jeg gir meg ikke.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Om du er under 18 år så får du dick. Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Først, jeg har ingen kildehenvisninger akkurat nå, men slik lyder loven: Firmaer har ikke lov å gi bort tobakk eller alkohol som gave. Det er kun lov som privatperson. Derfor får du ingenting, med mindre butikken gjør det "under bordet". Kiwi, f.eks. gir deg pengene igjen hvis du finner utgått alkohol eller tobakk, i motsetning til varen som det gjelder med alt annet. Bare spør i en hvilken som helst butikk, de vil bekrefte alt dette. Andre butikker/kjeder har naturligvis sin egen policy og vil antageligvis ikke gi deg noe som helst, annet enn kanskje en ny boks. Endret 9. juli 2008 av Gneldre Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Må man kjøpe snusboksen for å få pengene igjen eller kan man bare plukke den ut av snusskapet gå til kassa, få ca 60 spenn gå tilbake til snusskapet å ta en boks som ikke har gått ut på dato å kjøpe den? Lenke til kommentar
Korka Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 PWNED Bigjaffa... Må man kjøpe snusboksen for å få pengene igjen eller kan man bare plukke den ut av snusskapet gå til kassa, få ca 60 spenn gå tilbake til snusskapet å ta en boks som ikke har gått ut på dato å kjøpe den? Man får pengene visst man finner den, se på kiwibob på vg.tv xD Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 2. gang han blir eid på 2 sider^^, Takker for svar^^ Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Bigjaffa, sjekk kildene dine heretter. Du opptrer bare som en idiot når du kommer med utsagn uten hold. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 (endret) Det er en liten kiosk på bryggen hvor vi alltid fikk kjøpt som 16-17åringer, vanskelig å få øye på, for inngangen er utrolig liten, men den ligger inneklemt blant alle de gamle husene på bryggen, ganske nært sjøboden (utested) om jeg ikke husker totalt feil. Prøv lykken der Og metallica blir rått! Bryggen tobakk Edit: Til Gneldre. Bare fordi han sier at man kan få snusen er han en idiot? For meg virker det som han selv har opplevd dette.... Endret 10. juli 2008 av Kuldesjokk Lenke til kommentar
Camron Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Først, jeg har ingen kildehenvisninger akkurat nå, men slik lyder loven: Bigjaffa, sjekk kildene dine heretter. Du opptrer bare som en idiot når du kommer med utsagn uten hold. Say what? Lenke til kommentar
Poseboen Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Havnet på Nj løs. Må si jeg err glad for at jeg kjøpte det. Det er vel den sterkeste løssnusen på markedet i norge? I og med at den inneholder mer nikotin en skruf sterk og skruf sterk ikke selges her il lands. Har hørt at den er blandt de sterkeste ja, men har også hørt at den utrolig vanskelig å bake. Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Ok, skal til danmark, har flere spørsmål: 1: Får jeg kjøpt når danskebåten er på dansk vann? Er 16 års grense der. 2: Hvordan er det med toll? Hvor mye er lov å ha med seg? Pleier de å sjekke? 3: Er det noe nytt mtp snus i danmark? Er det blitt lovlig med portion? Økte priser o.l? Når jeg var der i fjor kostet det 12kr boksen, løs. Var et rent h*lv***e å få tak i, men fant en sjappe der de hadde 3 rør. Kjøpte alt de hadde, fikk noen rare blikk Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 De holder seg til norsk aldersgrenser: 20 år for sprit, 18 for øl og tobakk. Tror tollgrensa ligger på et tårn (10-pakkning). Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 stor forskjell på skruf sterk løs og vanlig skruf løs? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg