Aleks Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Visste at det var en snusboks jeg så! Har vel kanskje prøvd å slutte noen ganger ja, men har en god følelse denne gangen! Forrige gang var jo et mareritt starter å tvile på at snuser her. Ser på postene at du ikkje har "snusa" så lenge, halvt år? Alle gangene du skal slutt får du eit hysterisk anfall om at du ikkje klarer deg uten snus ein time osv osv... Har sjølv bare snust i iet halvt år og nokon månader og har ikkje noko hysterisk anfall blir bare litt hissig og sure, klarer meg faktisk fint uten snus nokon dagar. Hvor i helvete har jeg sagt at jeg ikke greier meg uten snus i en time. Har nå vært snusfri i 2 dager og har det helt fint. Og hvor avhengig man blir av snus er forskjellig fra person til person. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette er vel egentlig ikke snus, men tipper det er en del her som kan svare likevel.. Hvor lenge tar det før en pakke åpnet Oliver Twist blir tørr? Lenke til kommentar
Duderin0 Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Dette er vel egentlig ikke snus, men tipper det er en del her som kan svare likevel.. Hvor lenge tar det før en pakke åpnet Oliver Twist blir tørr? mine tar ca 2 uker, men jeg har boksen mye åpen, grunnet lukta <3 Lenke til kommentar
Gneldre Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Etter egen erfaring, hvis du skal holde deg unna snus enten det er for godt eller bare en dag, ha med deg snus. For min del har det funket veldig fint i og med at jeg slipper tanken på at jeg ikke har snus. Lenke til kommentar
affix Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Jeg har litt igjen av skruf sterk løsen, en full bok general løs og en full boks skruf sterk porsjon.. tenker at etter det tar jeg meg en liten pause.. kanskje ut sommeren tilogmed. har snust litt lite i det siste, egentlig, 4 bokser på en måned elns. :o Men den snusen jeg har igjen skal jeg kose meg med (generalen begynner å bli tørr ) Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Legg Generalen i frysern mens du tar Skruffen Lenke til kommentar
affix Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Det funker? ^^. Hvor lenge ca? Og da må jeg tine den opp i kjøleskapet etterpå, aight? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvor mye nikotin det er i den Power Elixyr super greia som inneholder koffein eller noe? Hadde tenkt jeg skulle få prøvd denne før jeg slutter, men gidder ikke om nikotin nivået er skyhøyt :/ Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv. Endret 9. juli 2008 av Haakon* Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv. Prøv? Tviler på det er en sjappe som er heaven for minors. Alt kommer ann på hvor gammel du ser ut og at når du skal kjøpe , gjør det som det skulle vært en selvfølge, gjerne med kortet i hånda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Nevermind. Endret 20. juli 2008 av Eplefe Lenke til kommentar
Addan Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 (endret) Det er jo ikke så veldig vanskelig å få kjøpt da. Du må bare ikke vere redd for å drite deg ut, og velge shappene du prøver i med omhu. Er det en ting jeg har lært er det at hvis kiosken er liten, forfallen og har sånn VG parasoll sak over vinduene, funker det å kjøpe der EDIT: Har huset for meg selv 3-4 timer og har lyst på løs i varmen, hva burde jeg kjøpe? Endret 9. juli 2008 av Addan Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det STÅR på esken. Veldig så sur du var da. Jeg skal ikke til sverige før til helga og dem selger den ikke i Norge, derfor kan jeg ikke bare lese på esken. Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det STÅR på esken. Veldig så sur du var da. Jeg skal ikke til sverige før til helga og dem selger den ikke i Norge, derfor kan jeg ikke bare lese på esken. Tjaa, første googlesøket sa at den var "stronger than others" så da dropper vi den? Lenke til kommentar
les_paul92 Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvor det har blitt av gullet mitt, Diplomat Løs? Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Det STÅR på esken. Veldig så sur du var da. Jeg skal ikke til sverige før til helga og dem selger den ikke i Norge, derfor kan jeg ikke bare lese på esken. Tjaa, første googlesøket sa at den var "stronger than others" så da dropper vi den? Thank you Noen som har prøvd den egentlig? Funker den bra som en slags energidrikk? Er smaken god? Lenke til kommentar
H.Eye Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Sikkert noen som har prøvd den men man kom fram til at energidrikk+nikotin ikke går hånd i hånd, siden det skal gi en avslappende effekt. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Var det jeg også syntes virka litt rart Lenke til kommentar
EvilMe Skrevet 9. juli 2008 Del Skrevet 9. juli 2008 Noen som vet hvor det har blitt av gullet mitt, Diplomat Løs? haha husker da jeg skulle prøve den for ca 2 år sia, fy faan å tør den var Da bare helte jeg litt sprit i da var det fart i meg da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg