Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Visste at det var en snusboks jeg så! :woot:

 

Har vel kanskje prøvd å slutte noen ganger ja, men har en god følelse denne gangen! Forrige gang var jo et mareritt :(

starter å tvile på at snuser her. Ser på postene at du ikkje har "snusa" så lenge, halvt år? Alle gangene du skal slutt får du eit hysterisk anfall om at du ikkje klarer deg uten snus ein time osv osv... Har sjølv bare snust i iet halvt år og nokon månader og har ikkje noko hysterisk anfall blir bare litt hissig og sure, klarer meg faktisk fint uten snus nokon dagar.

Hvor i helvete har jeg sagt at jeg ikke greier meg uten snus i en time. Har nå vært snusfri i 2 dager og har det helt fint. Og hvor avhengig man blir av snus er forskjellig fra person til person.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har litt igjen av skruf sterk løsen, en full bok general løs og en full boks skruf sterk porsjon.. tenker at etter det tar jeg meg en liten pause.. kanskje ut sommeren tilogmed. har snust litt lite i det siste, egentlig, 4 bokser på en måned elns. :o

Men den snusen jeg har igjen skal jeg kose meg med (generalen begynner å bli tørr :( )

Lenke til kommentar
Skal til Bergen på Metallica-konsert straks.. Noen som vet om noen sjapper i sentrum/rundt sentrum som selger tobakk til personer under 18 år? Gidder ikke så mye mas med å spørre folk osv.

 

Prøv? Tviler på det er en sjappe som er heaven for minors. Alt kommer ann på hvor gammel du ser ut og at når du skal kjøpe , gjør det som det skulle vært en selvfølge, gjerne med kortet i hånda.

Lenke til kommentar

Det er jo ikke så veldig vanskelig å få kjøpt da. Du må bare ikke vere redd for å drite deg ut, og velge shappene du prøver i med omhu. Er det en ting jeg har lært er det at hvis kiosken er liten, forfallen og har sånn VG parasoll sak over vinduene, funker det å kjøpe der :p

 

EDIT: Har huset for meg selv 3-4 timer og har lyst på løs i varmen, hva burde jeg kjøpe?

Endret av Addan
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...