Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)


Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har peiling på hva en boks koster i Svinesund for tiden? Har tre kompiser som reiser nedover inatt, og tenkte jeg skulle bruke anledningen til å sikre meg et tårn med Probe Whiskey, alltid hatt lyst til å prøve den ;)

hehe husker jeg prøvde probe whiskey, fy faan jeg feis som faan da :p

Lenke til kommentar

Nå har jeg snust i litt under et halvt år, snuser en boks på 2-3 dager, og nå føler jeg at det er på tide å slutte. Har igjen 1/3 av boksen jeg har nå, og de prisene som er igjen skal jeg spare til etter middagen. Lørdag drar jeg UTEN SNUS i to uker til italia, og da satser jeg på å være kurert når jeg kommer hjem. Får jo ikke skaffet snus i italia uansett.

 

Wish me luck!

Lenke til kommentar
Så du snusboksen?

Det var en stor plakat med en åpen boks Skoal, med lokket halvveis av no ala dette bare at det var en skoal boks, selvfølgelig. På plakaten sto det "Skoal Bowl" som refererte til fotball arenaen som Homer skulle ta en kanonkule i magen. Got it?

 

Halvveis Ot ; Hvor mange ganger har du slutta nå?

 

 

(Skrives det "Halvveis" eller "Halveis" ?)

Lenke til kommentar
Tja... General er jo jvla godt, men Ettan er jo sykt digg det også. "/ Hvorfor ikke prøve noe Ettan en stund? Det går vel ikke mer en et par dager før du kjøper ny, og da kan du kjøpe General igjen :)

Borte bra hjemme best, la han kjøpe seg en ettan og angre \o/

Lenke til kommentar
Visste at det var en snusboks jeg så! :woot:

 

Har vel kanskje prøvd å slutte noen ganger ja, men har en god følelse denne gangen! Forrige gang var jo et mareritt :(

starter å tvile på at snuser her. Ser på postene at du ikkje har "snusa" så lenge, halvt år? Alle gangene du skal slutt får du eit hysterisk anfall om at du ikkje klarer deg uten snus ein time osv osv... Har sjølv bare snust i iet halvt år og nokon månader og har ikkje noko hysterisk anfall blir bare litt hissig og sure, klarer meg faktisk fint uten snus nokon dagar.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...