Gå til innhold

Snustråden V5 (VIKTIG! Les førstpost!)

Heilage

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
snus + pils er bedre!!! er meir ein øl mann enn ein kaffe mann

Klarer ikke å slutte å røyke fordi med engang jeg tar 1 sup øl så kommer suget :p

Sitter nå med en feit general pris i leppen, følelsen at den renner ned mellom tennene og essensen av snusen som oser upp i nesen er helt utrolig nydelig. HERLIG!

Sitter no med N&J mens eg prøver og tømme halv falska med Jack Daniels og ser ferdig sesong 5 av futurama før eg legger meg...

Aaah, prøv Chivas Regal, Lucky strike og noe 1080p snadder på skjermen:D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Akkurat kjøpt meg en boks med skruf pose vanlig, jobb i morgen og da gidder jeg ikke bake

:!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Bare det at på jobb har jeg rett og slett ikke tid til å bake, mer lettvint å lempe posen i leppa.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349

Klarte ikke å holde meg, kjøpte meg en boks med Ettan.

Ganske deilig når du jobber oppe i stillas.

Lenke til kommentar

Noen som har peiling på hva en boks koster i Svinesund for tiden? Har tre kompiser som reiser nedover inatt, og tenkte jeg skulle bruke anledningen til å sikre meg et tårn med Probe Whiskey, alltid hatt lyst til å prøve den ;)

Lenke til kommentar
Nei ? Jeg så også på spimpsons men så ikke noe løssnus. Det er ikke fantasien din som løper løpsk nå ?

Det var på det skiltet som var utenfor den konsertgreia^^ Eller, har ikke snust på noen dager nå så kanskje jeg løper litt løpsk :p Prøver å slutte :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...